quote:Ik kan jou toch niks weigeren?
Op maandag 03 december 2001 19:33 schreef Tante Bep het volgende:[..]
Oe ja, triootje?
quote:das snel, en nog een mooie ook!! Dussss, jij hebt je leven gebetert ???
Op maandag 03 december 2001 20:06 schreef CarOnline het volgende:Ieks.... snel ff veranderen dan!
denk denk denk....hoe denk je ookal weer.....
quote:Oh ja, die moet je dan van je afslaan he.
Op maandag 03 december 2001 22:27 schreef Ethel het volgende:[..]
das snel, en nog een mooie ook!! Dussss, jij hebt je leven gebetert ???
![]()
Mooi zo, 'k was toch even geschokt door je nieuwe presentatie "lust is mijn leven" ... pfff, voor diverse uitleg vatbaar en met mensen zoals die stamp bread is dat levens gevaarlijk
![]()
Andere personen (bij voorkeur Groningse meiden) moeten wel oppassen voor mijn nietsontziende lustgevoelens
quote:Is dat nou een compliment?
Op maandag 03 december 2001 22:49 schreef huiz het volgende:
StampBread is heel lief voor CarOnlineAndere personen (bij voorkeur Groningse meiden) moeten wel oppassen voor mijn nietsontziende lustgevoelens
![]()
quote:Met jou is het echte liefde, bij de rest alleen lust
Op maandag 03 december 2001 22:54 schreef CarOnline het volgende:Is dat nou een compliment?
Ik geloof het niet!
Dus toch een compliment...
"Ding dong", klinkt de bel in de boerderij. Tante Bep loopt snel van de keuken naar de hal. Ze doet de deur open. "Ach meissie!", roept ze, terwijl een bleke CarOnline ondersteund door FemaleHunter en Ethel naar binnen loopt. "Ze is een beetje misselijk, volgens mij heeft ze griep", legt FH uit. Even later ligt CarOnline lekker ingestopt in het bed in de boerderij. Tante Bep geeft CarOnline een dikke knuffel. "Ga maar even lekker wat slapen", zegt ze, "dan voel je je snel weer wat beter!" Al snel valt CarOnline in slaap, Tante Bep loopt zachtjes naar beneden. Ze belt toch voor de zekerheid Dr_Greene op, voor wat tips. Hij heeft ook nog een goed idee. "Ja!", roept Tante Bep enthousiast, "dat zal ze wel heel erg leuk vinden!"
FemaleHunter en Ethel zijn intussen met Scope's Mustang naar Club Ibiza gereden en lopen naar binnen. Het valt ze op dat het erg rustig is in de zaal. Scope, Kelly en Sandy zijn boven bezig met Sabine16. APK, Huiz, Leo en GJ zitten ingespannen naar de TV aan het kijken. Sneaky loopt FemaleHunter op Huiz af en grijpt hem in zijn nek. "Huuuuuuuuu!", gilt Huiz en springt verschrikt op! Iedereen barst in lachen uit, maar Huiz kijkt FemaleHunter boos aan. "Ach, Huizje", zegt FH liefjes, "het was niet de bedoeling je aan het schrikken te maken!" En om het goed te maken begint FH zachtjes Huiz' schouders te masseren. Huiz boosheid verdwijnt snel en hij begint al weer te dromen over FH's strak gebruinde wasbord buikje
Dan komen ook Scope, Sabine16, Kelly en Sandy naar beneden gelopen. "Ze is weer beter hoor!", roept Scope triomfantelijk, "dankzij mijn EHBO-cursus kan ze er weer helemaal tegenaan!" "The stripper is back!", roept Sabine16 ook. Dan vliegt plots de deur open en daar komt Cynix binnengestormd. Hijgend veegt hij het zweet van zijn voorhoofd en kijkt met zijn rode lampjes angstig de kamer rond. "Pfew", begint hij, "wat mij toch is overkomen! Loop ik daar buiten, zie ik opeens hoe Marky wordt aangereden." Iedereen kijkt hem geinteresseerd aan. "Dus ik helpen", gaat Cynix verder, "komt er opeens een vrouw die auto uit, nou, het kon Ed's moeder wel wezen, net zo dik, ook een sik" De zaal buldert in lachen uit. "Maar, het was Ed's moeder ook", zegt Cynix, " en ze ziet mij dus staan, knippert even met d'r ogen en sleurt me de auto binnen en begint me overal te zoenen!" "Huuuuuuh!", rilt Kelly, "ze is zeker als een blok voor je gevallen!" "Het wordt nog erger", vervolgt Cynix, "Ed's zus zat ook in die auto, nog breder dan Ed, en die kon niet eens praten, die kon alleen maar scheten en boeren laten." De zaal huivert, maar Cynix vertelt dat hij gelukkig wist te ontsnappen. "Asjeblieft", zegt Sandy hees, "hier heb je een borrel, van het huis!"
"Ah", denkt Tante Bep, "daar zal je ze hebben!" Ze loopt snel naar de deur. "Ach knul!", roept ze enthousiast tegen Jappie, "wat zie jij er énig uit!" Jappie kijkt haar een beetje norsig aan, maar loopt wel samen haar en Dr_Greene naar het kamertje van CarOnline, die juist wakker is geworden. Met wat waterige oogjes kijkt ze Jappie aan, en een klein glimlachje verschijnt op haar gezicht. Jappie's hart smelt bij deze aanblik en hij haalt alles uit de kast om CarOnline op te vrolijken. Het werkt goed, want CarOnline voelt zich direct een stuk beter. Dr_Greene en Tante Bep staan ook te lachen van plezier. "Mag ik hem nog even houden?", vraagt CarOnline aan de dokter. Dr_Greene knikt en zegt dat hij Jappie morgen wel op komt halen. Dan gaat hij met Tante Bep naar beneden om wat chocolademelk te drinken. Jappie wacht totdat hij zeker weet dat ze weg zijn. "Hé CarOnline", begint hij, "Wil je me een plezier doen? Dr_Greene heeft een zender achterop mijn hoofd geplakt, kun je die losmaken voor me?" "Voor jou doe ik alles, Jappie!", glimlacht CarOnline en zo gezegd zo gedaan. Jappie is weer een vrij man! Snel geeft hij CarOnline een dikke zoen en klimt dan het raam uit, en gaat op weg naar Club Ibiza. CarOnline pakt snel haar mobiele telefoontje en toetst een nummer in. "Hi Scope!", zegt ze, "Ja, alles goed! Zeg, kun je me even een pak yoghurt komen brengen? Wat? Hoezo te ver fietsen? Dat valt me van je tegen!" En boos verbreekt ze de verbinding. "Mannen!", denkt ze. Ze draait zich om en probeert nog wat te slapen.
In Club Ibiza is intussen een bijzondere gast binnengekomen. Het is DarkElf en ze is door GJ besteld om hem te masseren. Ze heeft ook haar assistent meegenomen, Zeeuws jongetje, maar veel kans om te assisteren heeft hij niet, want hij wordt direct door Sabine16 naar boven gesleurd. GJ trekt zijn roze trui uit en gaat zitten op de massagestoel. "Ieeeeeeek", fluistert Ethel FH in haar oor, "GJ heeft HAREN op zijn rug! Gatver zeg!" En snel vluchten beide dames naar boven. DarkElf is intussen met een apart apparaat GJ's hoofd aan het masseren. "Dit is om je zenuwstelsel te masseren", zegt ze. Cynix barst in lachen uit. "Het is maar wat je masseren noemt", grinnikt hij, "wat mij betreft ben je aan het goochelen met vogelkooitjes!!!" De zaal giert van het lachen, en boos beent DarkElf naar buiten.
Daar loopt ze bijna Jappie ondersteboven die net bij Club Ibiza aangekomen was. "Flikker op, clown!", roept ze, en snel stapt ze haar auto in en scheurt weg. Jappie besluit dat het strategisch gezien niet slim is nu door de zaal naar binnen te gaan, dus loopt hij achterom en klimt via een regenpijp naar boven. Sneaky kijkt hij door een raampje en valt bijna achterover van verbazing. Zijn ogen staren naar Sabine16, die bijna klaar is met haar lapdance. "Pfew", denkt Jappie, "wat een bofkont, dat jongetje!" Maar hij klimt snel naar het een ander raam en tikt op het glas.
"Oh", zegt Ethel, "weg is mijn droombeeld van GJ. Kwam ik maar eens een échte man tegen! Die collega van CarOnline bijvoorbeeld, maar het lijkt wel alsof hij mij niet ziet staan" Dan wordt er plotseling op het raam getikt. "Huiz?", roept FemaleHunter. "Scope?", roept Ethel. Snel doen de dames het raam open, en er stapt een man in een clownspak binnen. "Hi! Dames", zegt de clown cool. "Wow!", roept FH, "ik heb het altijd al eens met een clown willen" "Jaaaa!", onderbreekt Ethel haar, "ik ook!" En ze gooien de clown op het bed.
Met een plof belandt Jappie op het zachte bed, een beetje overdonderd door de reactie van Ethel en FemaleHunter, maar wie is hij om nu te gaan protesteren? En met een hemelse glimlach op zijn gezicht laat Jappie zich de liefkozingen van beide dames welgevallen
---
Dit had Jappie wel verdiend! Maar hoe zal Dr_Greene reageren? Of zal hij door Tante Bep voldoende afgeleid worden? En hoe zal Zeeuws jongetje reageren op het warme welkom dat hem werd aangoden door Sabine16? En, zal CarOnline Scope nog terugpakken omdat hij geen boodschappen voor haar wilde doen? We zullen zien!
[Dit bericht is gewijzigd door Scope op 03-12-2001 23:14]
Geweldig weer Scope! Ed zijn moeder en zus zijn intussen al gearriveerd om Ed op te halen donderdag. Kunnen we nog netjes een drietal dagen gebruik van maken voor de liefhebbers van bouwvakkerseks
quote:Duh...ík ben/was toch je collega!
Op maandag 03 december 2001 23:17 schreef CarOnline het volgende:
Toch de yoghurt he! Het zit je wel dwars he
Jappie bedankten wie is mijn collega dan?
En wil ik die niet zelf houden?
quote:Zal wel aan de griep liggen dat ze het niet zo snel doorheeft
Op maandag 03 december 2001 23:19 schreef Scope het volgende:[..]
Duh...ík ben/was toch je collega!
quote:Oh ja! Sorry, er is iets met mn voorhoofd
Op maandag 03 december 2001 23:19 schreef Scope het volgende:[..]
Duh...ík ben/was toch je collega!
quote:Ik heb tenminste een excuus!
Op maandag 03 december 2001 23:20 schreef huiz het volgende:[..]
Zal wel aan de griep liggen dat ze het niet zo snel doorheeft
2 als je mn haarkleur mee telt
[Dit bericht is gewijzigd door CarOnline op 03-12-2001 23:22]
Met een plof belandt Jappie op het zachte bed, een beetje overdonderd door de reactie van Ethel en FemaleHunter, maar wie is hij om nu te gaan protesteren? En met een hemelse glimlach op zijn gezicht laat Jappie zich de liefkozingen van beide dames welgevallen
Scope het is dat je geen lekker wijf bent maar anders had ik je vol op je bakkes gezoend
quote:Oké
Op maandag 03 december 2001 23:02 schreef huiz het volgende:[..]
Met jou is het echte liefde, bij de rest alleen lust
Dus toch een compliment...
quote:En als je nog een excuus nodig hebt, dan bel je mij maar...
Op maandag 03 december 2001 23:22 schreef CarOnline het volgende:[..]
Ik heb tenminste een excuus!
Groet en beterschap,
Sacha
quote:Scope, je bent geen lekker wijf
Op maandag 03 december 2001 23:24 schreef Jappie o.a. het volgende:
Scope het is dat je geen lekker wijf bent maar anders had ik je vol op je bakkes gezoend
Whoeeeehahahaha!
quote:nee maar wel een lekkere vent, neem eens een voorbeeld aan die schat.
Op maandag 03 december 2001 23:27 schreef huiz het volgende:[..]
Scope, je bent geen lekker wijf
Whoeeeehahahaha!
![]()
*Scope teder kust*
quote:Nee jij hebt een lekker bekkie!!
Op maandag 03 december 2001 23:27 schreef huiz het volgende:[..]
Scope, je bent geen lekker wijf
Whoeeeehahahaha!
![]()
quote:Zo, de hulp wordt me van alle kanten aangeboden!
Op maandag 03 december 2001 23:26 schreef sacha het volgende:[..]
En als je nog een excuus nodig hebt, dan bel je mij maar...
Kom net uit Afghanistan, de SAS heeft zijn werk gedaan, tis snel bekeken daar,
dus ik heb weer wat meer tijd voordat ik in Irak verder moet...Groet en beterschap,
Sacha
Ik bel je als ik je nodig heb, ik heb je nummer vast wel in mn klapper staan
quote:Ok, ik neem aan dat het tussen ons nu echt uit is?
Op maandag 03 december 2001 23:32 schreef Tante Bep het volgende:nee maar wel een lekkere vent, neem eens een voorbeeld aan die schat.
*Scope teder kust*
*treurig koffers pakt en taxi neemt naar Verweggistan*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |