Da's een goeie, mijn batterijen zijn net opgeladen. Komen zoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:44 schreef qu63 het volgende:
"...klinkt erg aantrekkelijk, maar ik heb al een bank"
heb je al foto's?
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:45 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik wel intresse
Zweer het je, ik woon in Schagenquote:
Hij is ergens tussen 130 en 140 breed dacht ik, heb hier geen meetlint.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:59 schreef Banzi het volgende:
Ik heb wel interesse, maar wil wel graag zien hoe ie eruit ziet.
Zou je ook de breedte van de bank op willen meten?
edit: en toen stond er ineens wel een foto, helaas, mijn interesse is toch verdwenen...
A joh, drie kwartier met een aanhanger als je een beetje door rijdt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:01 schreef RoOoYtJuH het volgende:
[..]
Zweer het je, ik woon in Schagen![]()
En ik zocht nog een bank voor op mijn kamer
dat is te zienquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:59 schreef Allantois het volgende:
Dit is hem:
[afbeelding]
Veel plezier van gehad![]()
valt toch wel mee, 30 jaar oudquote:
Voorlopig loopt de bank niet weg, dus mocht je bedenken dat je hem wilt hebben kan je een keer langskomen. Ik kom vrij regelmatig in het noorden, maar een bank in de trein lijkt me wat onhandigquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:25 schreef Zweefvliegje het volgende:
Ik vind em mooi
Maja, ik woon zegmaar geheel uit de richting!
Opzich valt dat rode wel mee. Ik den kdat hij meer oranje is, maar dat komt er niet echt uit op die foto. Het hangt er een beetje tussen in.quote:Op zondag 12 maart 2006 08:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Hij is erg rood. Als het nu een andere kleur was geweest, dan was ik hem vandaag nog op komen halen.
Ik heb nog wel meerdere foto's, maar omdat de bank een beetje onhandig staat zijn die niet heel geweldig. Maar wat voor bankpose had je in gedachte?quote:Op zondag 12 maart 2006 15:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Heb je nog een andere foto?
Dat maakt niet zoveel uit, het gaat me er meer om dat ik de kleur wat beter kan zien, want deze kleur rood vind ik afschuwelijk. Hoewel het verder een leuke bank is.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:53 schreef Allantois het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meerdere foto's, maar omdat de bank een beetje onhandig staat zijn die niet heel geweldig. Maar wat voor bankpose had je in gedachte?
Ik kan momenteel geen beter licht regelen en die foto is wel redelijk de kleur die de bank heeft.quote:Op maandag 13 maart 2006 15:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat maakt niet zoveel uit, het gaat me er meer om dat ik de kleur wat beter kan zien, want deze kleur rood vind ik afschuwelijk. Hoewel het verder een leuke bank is.
Thanx. Had het adres al gevonden. Omdat er een miniem scheurtje in het leer zit, willen ze hem niet. Gelukkig is Piekfijn onderdeel van de Roteb dus heb ik meteen een afspraak met de vuilnis gemaaktquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:30 schreef navvy het volgende:
Alstu:
Mariniersweg 255-257
3011 NM, Rotterdam
Telefoon: 010-2458410
www adres van www.piekfijn.nu
Openings tijden: ma. 13.00-17.00
di. wo. vr. 9.00-17.30
do. 9.00-20.00
za. 10.00-17.00
quote:
Dus iemand van Fok mag hem gratis meenemen maar nu niemand hem wel gun je hem ook de beurtzwerver niet?quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:10 schreef Allantois het volgende:
Mensen, sinds heden ochtend is deze aanbieding gesloten. Ik heb hem gisteravond op de straat gezet en hij is meegenomen vanochtend nog voordat ik hem even kon begroeten toen ik naar mijn werk ging.![]()
Ik had hem nog wel even gisteravond gewerkt met een schaar in alle kussenszodat er niet een of andere onverlaat met mijn bank vandoor zou gaan
![]()
inderdaadquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef marsterretje het volgende:
[..]
Dus iemand van Fok mag hem gratis meenemen maar nu niemand hem wel gun je hem ook de beurtzwerver niet?
Hij valt mij erg mee voor een bank van 30 jaar oud...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:59 schreef Allantois het volgende:
Dit is hem:
[afbeelding]
Veel plezier van gehad![]()
Tja, ieder zijn smaak natuurlijk. Ik was allang blij dat ik een gratis bank hadquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
Hij valt mij erg mee voor een bank van 30 jaar oud...
Maar niks voor mij, hou sowieso niet van leer en vind 'm gewoon lelijk eigenlijk![]()
goeie vraag; bank weg, topic weg....quote:Op woensdag 15 maart 2006 21:01 schreef qu63 het volgende:
waarom is dit topic dan nu eigenlijk nog open
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |