Of jij gaat ff weg uit mijn topic, naar ventjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:13 schreef Nawien het volgende:
Of je bent een josti van het ergste soort, of je liegt
een naar ventje nog welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Of jij gaat ff weg uit mijn topic, naar ventje![]()
Dat me baas met ze rot kop zo dom zat te lachen terwijl hij weet dat die sleutels belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:15 schreef 700MB het volgende:
Ja, wat heeft die baas er ook alweer mee te maken dat jij zo stom bent om je sleutels kwijt te raken?
dat jij nog adem haaltquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
een naar ventje nog wel? Wat is er zo naar aan mij
Nope sorry, ik woon in een nette buurt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef thefunny het volgende:
Waar woon je? Aan de probleemwijkstraat nummertje 11?
mwah, dat vind ik juist weer een pluspunt, zonder te ademen zou ik... juistquote:
scheldt jij mensen voor piemeltje uit omdat je er zelf geen 1 hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nope sorry, ik woon in een nette buurt.
Kunnen we van jouw krotten wijk niet zeggen piemeltje![]()
Wat er op die puntjes hoort te staan is nou juist het mooistequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
mwah, dat vind ik juist weer een pluspunt, zonder te ademen zou ik... juist![]()
![]()
ik heb geen piemeltje neequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
scheldt jij mensen voor piemeltje uit omdat je er zelf geen 1 hebt![]()
Weet je wat nog mooier is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Wat er op die puntjes hoort te staan is nou juist het mooiste
ja in je aars zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik heb geen piemeltje nee
ik heb een piemel![]()
bij jou moet er nog steeds onderzoek gedaan worden wat je nou eigenlijk echt ben![]()
Gadver vieze hobby`s hou jij er op naquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weet je wat nog mooier is?Als iemand een stalen knuppel in je aars zou duwen, DAT zou pas mooi zijn
![]()
Valt meer onder het kopje leedvermaakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:23 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Gadver vieze hobby`s hou jij er op na![]()
Bij de golfplaten linksaf, nummer 3. Kom maar als je durft, aarsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nope sorry, ik woon in een nette buurt.
Kunnen we van jouw krotten wijk niet zeggen piemeltje![]()
En dan maar janken als ik echt langs kom, internet bedreigingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Bij de golfplaten linksaf, nummer 3. Kom maar als je durft, aars![]()
![]()
hey aarskorst, kom bij mij langs danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:25 schreef brood_korst het volgende:
[..]
En dan maar janken als ik echt langs kom, internet bedreigingen
puss![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |