Of jij gaat ff weg uit mijn topic, naar ventjequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:13 schreef Nawien het volgende:
Of je bent een josti van het ergste soort, of je liegt
een naar ventje nog welquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Of jij gaat ff weg uit mijn topic, naar ventje![]()
Dat me baas met ze rot kop zo dom zat te lachen terwijl hij weet dat die sleutels belangrijk zijn.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:15 schreef 700MB het volgende:
Ja, wat heeft die baas er ook alweer mee te maken dat jij zo stom bent om je sleutels kwijt te raken?
dat jij nog adem haaltquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:16 schreef Nawien het volgende:
[..]
een naar ventje nog wel? Wat is er zo naar aan mij
Nope sorry, ik woon in een nette buurt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:19 schreef thefunny het volgende:
Waar woon je? Aan de probleemwijkstraat nummertje 11?
mwah, dat vind ik juist weer een pluspunt, zonder te ademen zou ik... juistquote:
scheldt jij mensen voor piemeltje uit omdat je er zelf geen 1 hebtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nope sorry, ik woon in een nette buurt.
Kunnen we van jouw krotten wijk niet zeggen piemeltje![]()
Wat er op die puntjes hoort te staan is nou juist het mooistequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
mwah, dat vind ik juist weer een pluspunt, zonder te ademen zou ik... juist![]()
![]()
ik heb geen piemeltje neequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:21 schreef Nawien het volgende:
[..]
scheldt jij mensen voor piemeltje uit omdat je er zelf geen 1 hebt![]()
Weet je wat nog mooier is?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Wat er op die puntjes hoort te staan is nou juist het mooiste
ja in je aars zekerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik heb geen piemeltje nee
ik heb een piemel![]()
bij jou moet er nog steeds onderzoek gedaan worden wat je nou eigenlijk echt ben![]()
Gadver vieze hobby`s hou jij er op naquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Weet je wat nog mooier is?Als iemand een stalen knuppel in je aars zou duwen, DAT zou pas mooi zijn
![]()
Valt meer onder het kopje leedvermaakquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:23 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Gadver vieze hobby`s hou jij er op na![]()
Bij de golfplaten linksaf, nummer 3. Kom maar als je durft, aarsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:20 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Nope sorry, ik woon in een nette buurt.
Kunnen we van jouw krotten wijk niet zeggen piemeltje![]()
En dan maar janken als ik echt langs kom, internet bedreigingenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:24 schreef thefunny het volgende:
[..]
Bij de golfplaten linksaf, nummer 3. Kom maar als je durft, aars![]()
![]()
hey aarskorst, kom bij mij langs danquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:25 schreef brood_korst het volgende:
[..]
En dan maar janken als ik echt langs kom, internet bedreigingen
puss![]()
Adres ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:27 schreef Nawien het volgende:
[..]
hey aarskorst, kom bij mij langs dan![]()
![]()
Cholera homoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:28 schreef XiChico het volgende:
PAUPERHUILLIE!
Meppelweg 899, 2545AP te 's-Gravenhage.quote:
Heb jij niet geleerd dat je niet mag liegen van je moederquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:29 schreef Nawien het volgende:
[..]
Meppelweg 899, 2545AP te 's-Gravenhage.
Bereid je wel voor op een knuppel op je kop en vervolgens in je aars om daarna vastgebonden op kijkduin wakker te worden in je nakie![]()
Kom maar langs, zullen we zien wie de deur opendoetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Heb jij niet geleerd dat je niet mag liegen van je moeder![]()
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:31 schreef Nawien het volgende:
De lafaard komt niet natuurlijk, nee die gaat slapen![]()
Ja? ga je gratis slipjes/tampons naar mij toe laten sturenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef brood_korst het volgende:
[..]
We gaan wel wat leuks doen met je adres
Ga met je brommer voor een trein liggenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
Boos zijn op je baas omdat jezelf zo achterlijke bent om je sleutels te verliezen
Ook maikuuul snapt wat er hier gaande isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:32 schreef Maikuuul het volgende:
Boos zijn op je baas omdat jezelf zo achterlijke bent om je sleutels te verliezen
Kom je vanzelf achterquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ja? ga je gratis slipjes/tampons naar mij toe laten sturen![]()
Pak jij die brommer dan af en kom je dan naar den haag?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ga met je brommer voor een trein liggen
eikuuul
oeeeeh bibberquote:
ik out ??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ook maikuuul snapt wat er hier gaande is![]()
3 strikes, ur out aarskorst![]()
Had jij dat maar gedaan doen je die brommer van je vriend paktequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:33 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ga met je brommer voor een trein liggen
eikuuul
Zegt meneer wie nog te dom is om te poepenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Had jij dat maar gedaan doen je die brommer van je vriend pakte
1 gaar KLB topic minder, met iemand zonder hersens
Ervanuit gaande dat ik het syndroom van Down heb plaatst dat jou nog lager op de gangsterladder aangezien je niet durft te komenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef brood_korst het volgende:
[..]
ik out ??
haha
grappe makertje![]()
3 mensen met het syndroom van down die mij proberen uit te lullen
![]()
zegt meneer die zijn taal niet goed beheerstquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Zegt meneer wie nog te dom is om te poepen![]()
Ga lekker je 4 euro per uur verdienen groente boertjekan je een leuke sticker kopen voor op je brommer
![]()
Door deze opmerking ben ik erg gekwetst, serieusquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Zegt meneer wie nog te dom is om te poepen![]()
Ga lekker je 4 euro per uur verdienen groente boertjekan je een leuke sticker kopen voor op je brommer
![]()
Gangsterladderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:37 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ervanuit gaande dat ik het syndroom van Down heb plaatst dat jou nog lager op de gangsterladder aangezien je niet durft te komen![]()
Hem freaken voor een mongool, hoe triest ben je![]()
![]()
Nu verwar je me met thijs bosma, dat ben ik nietquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Gangsterladder![]()
jij bent zoon ventje wie eigenlijk liever neger had willen zijn omdat je dan serieus genomen werd als rapper, ga je ook een klappertjes pistool kopen net zoals 50 cent![]()
kan je niet hebben hequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Door deze opmerking ben ik erg gekwetst, serieus
En btw, meneer die te dom is om te poepen ?
Hoe achterlijk kan je zijn door zoeen opmerking te maken, wat nergens op slaat.
Dus ga maar lekker met je fallus tegen de rand van de plee aan zitten in de Macrofls
jijquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Nawien het volgende:
[..]
Nu verwar je me met thijs bosma, dat ben ik niet![]()
Wie had ook al weer het syndroom van down![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry hoor, maar noem je dat een "diss"?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef brood_korst het volgende:
[..]
kan je niet hebben heDat je met de waarheid geconfronteerd worden
c1000 geen fratsen, dat scheelt euro`s
![]()
Is meneer gekwetst omdat ik ze gangster ladder af kraakte.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Nawien het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar noem je dat een "diss"?, zeg dan liever nix, dan bespaar je jezelf de afgang
![]()
en ook voor deze "diss" geldt het volgende:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef brood_korst het volgende:
[..]
jij
Val je niet van je gangsterladder al ben je je ramen aan het wassen![]()
Ramen wassen, hoe kom je er op en waar slaat het opquote:Sorry hoor, maar noem je dat een "diss"?, zeg dan liever nix, dan bespaar je jezelf de afgang
![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:40 schreef brood_korst het volgende:
[..]
kan je niet hebben heDat je met de waarheid geconfronteerd worden
c1000 geen fratsen, dat scheelt euro`s
![]()
Poets je morgen wel weer mooi de tomaten opquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee ik kan dat echt niet hebben
Enfin, ik ga lekker slapen en denk dat dit topic wat nergens over gaat over een paar minuten op slot gaatdaag
Ik ben niet gekwetst hoor, daar is wel wat meer voor nodig als een aarskorstquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:42 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Is meneer gekwetst omdat ik ze gangster ladder af kraakte.
Arm poesje toch![]()
en ik zeg niks over dissen mr. de gangster ladder
Dissenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:43 schreef Nawien het volgende:
[..]
en ook voor deze "diss" geldt het volgende:
[..]
Ramen wassen, hoe kom je er op en waar slaat het op![]()
Tis een rank idioot, geen materieel iets![]()
Voor jou spuit ik er zelfs rattengif in, moet je ze wel opetenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Poets je morgen wel weer mooi de tomaten op![]()
aarskorstquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik ben niet gekwetst hoor, daar is wel wat meer voor nodig als een aarskorst![]()
enne dat je nix over dissen zegt is maar goed ook, want het komt er niet in de buurt kan ik je zeggen. Het lijkt meer op wartaal die een belg uitslaat als ie flink aan de sos heeft gezeten![]()
Als je nou eens stopt met posten is zijn topic doodquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:45 schreef Nawien het volgende:
[..]
Voor jou spuit ik er zelfs rattengif in, moet je ze wel opeten![]()
*zich vooral niet aangesproken voelt, en schaterlacht om deze matige poging om hem de mond te snoerenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:44 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Dissen
Gangsterladder
Hoi thijsje![]()
ja zullen we dat doen?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je nou eens stopt met posten is zijn topic dood
Of allebei, dat blijft een optie.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:13 schreef Nawien het volgende:
Of je bent een josti van het ergste soort, of je liegt
als jij nou stopt met ademen ben jij ook doodquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Als je nou eens stopt met posten is zijn topic dood
Ok thijssiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:46 schreef Nawien het volgende:
[..]
*zich vooral niet aangesproken voelt, en schaterlacht om deze matige poging om hem de mond te snoeren![]()
![]()
![]()
![]()
haha haha hahaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:47 schreef brood_korst het volgende:
[..]
als jij nou stopt met ademen ben jij ook dood![]()
Ook hij komt scherp uit de hoekquote:Of allebei, dat blijft een optie.
Thijsje !!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha haha haha![]()
[..]
Ook hij komt scherp uit de hoek![]()
Je kan beter bang zijn voor die knuppel die je in je aars krijgt, als je langskomt (waarschijnlijk niet maargoed)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef brood_korst het volgende:
[..]
Ok thijssie![]()
Ik was al bang dat je niks meer zou zeggen, klein roetmopje van me![]()
Scherp ?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Nawien het volgende:
[..]
haha haha haha![]()
[..]
Ook hij komt scherp uit de hoek![]()
Is goed thijs,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je kan beter bang zijn voor die knuppel die je in je aars krijgt, als je langskomt (waarschijnlijk niet maargoed)
Btw, ik verklaar je topic dood. Ik reageer niet meer, ga lekker x-boxen![]()
BANG !!! whahahahaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:49 schreef Nawien het volgende:
[..]
Je kan beter bang zijn voor die knuppel die je in je aars krijgt, als je langskomt (waarschijnlijk niet maargoed)
Btw, ik verklaar je topic dood. Ik reageer niet meer, ga lekker x-boxen![]()
aars_korst.quote:
Ja, was mijn sleutels aan het zoeken.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 01:01 schreef brood_korst het volgende:
![]()
Heb je zeker lang over gedaan pis vlek ?![]()
Wat een rare vent ben jij.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef brood_korst het volgende:
-knip-
Prettig weekend en werkze maandagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef brood_korst het volgende:
Ok, blablabla, * GODVERRR sleutel bos kwijt !!!
blablabla
sleutel
sleutels
deur
sleutels
blablabla
GODVERDOMME
nou hier liggen ze niet he hihihi![]()
![]()
Doei![]()
Ja hoor en jij denkt dat we geloven dat dit echt is gebeurdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef brood_korst het volgende:
Ok,
ik ben dus fucking boos op die kut baas van mij,
Doei![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |