Ik bedoel in Gasseltenijveensemond enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Is zijn woonplaats gevestigd aan de Noordzijde? Zo niet dan ken ik hem dus niet![]()
What's your major malfunction bitch?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:34 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Eindelijk een fatsoendelijk antwoord
Ja dus ? wtf is daar zo leuk aan ?
Dan moet ik ff zoeken jahquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoel in Gasseltenijveensemond enzo.
Maikuuul is wél echt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
What's your major malfunction bitch?
Ben je een kloon van Meki ofzo
Ik bedoelde dus dat er waarschijnlijk maar 2 huizen staan. En dat je dus gelijk zijn buurman wordt.quote:
je bent in de war met Gasselternijveenschemond-compascuumquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat er waarschijnlijk maar 2 huizen staan. En dat je dus gelijk zijn buurman wordt.
Een kroeg en een kerk, dat is alles. Raad maar in welke van de twee ik woonquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:39 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik bedoelde dus dat er waarschijnlijk maar 2 huizen staan. En dat je dus gelijk zijn buurman wordt.
Ik ben echt een kloon van Meki, als ik filmpjes maak waar ik in te zien ben en een scheet laat bij mijn vriendenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
What's your major malfunction bitch?
Ben je een kloon van Meki ofzo
Dat is trouwens wel erg komisch.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben echt een kloon van Meki, als ik filmpjes maak waar ik in te zien ben en een scheet laat bij mijn vrienden
Zonder geluid jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik ben echt een kloon van Meki, als ik filmpjes maak waar ik in te zien ben en een scheet laat bij mijn vrienden
Waar zie jij gebash dan?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:25 schreef Nolius het volgende:
Is dit het centrale Bash-topic?
Is Sejterf dan het omgekeerde van Sterf?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Bupatih, het meervoud van fret is fretjes. Volgens fretjesfokkers en het fretjesasiel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |