Ja gaaf he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef menesis het volgende:
zat of niet; na 4 uur zitten mijn ogen meestal dicht waar dan ook
shit, bestaat er nu ook een 40+ forum!![]()
![]()
Broekie!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef Skv het volgende:
Ja! simpel.
Which reminds me...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:26 schreef laffer het volgende:
een paar keer per jaar ga ik uit en dan ben ik al blij als ik de 4.00uur haal![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:23 schreef menesis het volgende:
zat of niet; na 4 uur zitten mijn ogen meestal dicht waar dan ook
shit, bestaat er nu ook een 40+ forum!![]()
![]()
Hehehe, misschien een optie, wie weet. Eerst maar ff kijken of het hiero een beetje blijft lopen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:32 schreef it_was_me het volgende:
Krijgen we nu al een 40+ meet?
Er is vast wel ergens een "back to the sixties "feest.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hehehe, misschien een optie, wie weet. Eerst maar ff kijken of het hiero een beetje blijft lopen.
ik ben 19quote:
Bijna op de helft!quote:
Moet je eerst bewijzen dat je aardig bent voor oudere en wijzere mensen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef Skv het volgende:
Leeftijdsdiscriminatie!
Art 1 GWIedereen is gelijk.
Ik mag best mijn jeugdige mening hier tentoonstellen.
Stel oudjes hierLijkt wel een verzorgingstehuis-forum.
![]()
Was mijn zak maar. Die is er ook aan toe.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef Kanjer het volgende:
[..]
Moet je eerst bewijzen dat je aardig bent voor oudere en wijzere mensen.
Ga mijn auto maar eens wassen.
natuurlijk, lieve rakkerquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef Skv het volgende:
Ik mag best mijn jeugdige mening hier tentoonstellen.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
natuurlijk, lieve rakker![]()
laat je niet opnaaien![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef Skv het volgende:
[..]
Was mijn zak maar. Die is er ook aan toe.
Yep dat is inderdaad een jeugdige meningquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef Skv het volgende:
Ik mag best mijn jeugdige mening hier tentoonstellen.![]()
Ik heb deze post wel 5 keer gelezen....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
'lieve rakker'quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:11 schreef laffer het volgende:
[..]
Laat die kutpubers een keer gaan, joh.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:14 schreef it_was_me het volgende:
[..]
[..]
Yep dat is inderdaad een jeugdige mening![]()
Volgens mij hebben jullie daar je eigen subforum voorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Laat die kutpubers een keer gaan, joh.
Over een paar jaar denken ze ook wel normaal na.
Maar ik wil graag naar een verzorgingstehuisquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:27 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Volgens mij hebben jullie daar je eigen subforum voor![]()
Graagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:30 schreef laffer het volgende:
zullen we samen weer een klein beetje on-topic gaan?![]()
Eeeh, het ís hier een verzorgingstehuis-forum.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:04 schreef Skv het volgende:
Stel oudjes hierLijkt wel een verzorgingstehuis-forum.
Ohw, kan me zoiets herinneren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:38 schreef Cynix ® het volgende:
On topic wil ik nog wel even melden dat ik een héél enkele keer nog steeds wel door kan zakken zoals vroeger, al drink ik gemiddeld wel wat minder dan, je kunt nu eenmaal niet álles hebben.
Hehehe. RollatorFA.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:56 schreef static het volgende:
Leuk dat je weer terug bent btw. Nu nog FA.
Na dat ontbijtje lukt het soms zelfs nog om ff te gaan winkelenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:14 schreef static het volgende:
Lukt het jullie nog om tot 07:00 door te gaan en dan ergens een ontbijtje nemen?
Bij mij vallen de luiken tegenwoordig al rond 03:00/04:00.
zo laat pasquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef Cynix ® het volgende:
Ja, rond een uurtje of 3-4 heb ik het doorgaans wel zo'n beetje bekeken.
Al moet ik er wel bij zeggen dat ik doordeweeks meestal rond een uurtje of 6 opsta en dát zie ik de pubertjes weer niet doen.
Het lukt me nog steeds... op dat gebied takel ik nog niet af.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:14 schreef static het volgende:
Lukt het jullie nog om tot 07:00 door te gaan en dan ergens een ontbijtje nemen?
Of zoals we vroeger na het feesten deden naar Woodstock aan het strand gaan om nog even na te chillen?
Bij mij vallen de luiken tegenwoordig al rond 03:00/04:00.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |