abonnement Unibet Coolblue
pi_35928242
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:51 schreef Muerte het volgende:

[..]

Oy, zo bedoelde ik het niet!
Gooi het maar op mijn zieke geest
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35928246
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35928268
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef Manu82 het volgende:

[..]

en moet ik dat ook gaan visualiseren?
Maak er wat moois van
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35928284
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:50 schreef Athalon het volgende:

[..]

De kleine geneugtens des leven en uiteraard heel hartelijk bedankt voor je aanbod, misschien gebeurd dat nog wel eens, je weet het maar nooit.

Ik heb ooit vier jaar geleden aan een jonge dame van 33 jaar met kind iets belooft op een vrouwenforum en nooit gedacht dat ik die belofte eens zou moeten inlossen, tot verleden jaar Mei ik opeens een paniek telefoontje kreeg van haar omdat ze haar huis en dak kwijt was en op de straat stond met een kind van 3 jaar, toen heb ik die belofte ingelost en haar 2,5 maand hier in huis gehad en daar een vriendin voor het leven aan over gehouden, En het was wel krap hoor hier opeens met zijn vijven te zitten, maar het is gelukt, dus de wereld kan erg raar draaien.
Goed gedaan man, zie je niet veel meer dat soort dingen, als ik wat voor je kan doen kan je altijd een oproep doen, de Fa's weten me wel te bereiken als het nodig is.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35928310
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Athalon het volgende:
[afbeelding]
Thanks
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35928326
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Terugplagen
Mag het?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
  † In Memoriam † vrijdag 10 maart 2006 @ 23:57:22 #132
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35928333
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef SuperMOM het volgende:

[..]



"Even his knock sounds boring" (nou, nou?? )
Ik denk dat ik hem weet Fun Bobby, nadat hij afgekickt is van de drank
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35928340
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:53 schreef Talitha het volgende:

[..]

Dus toch niet zo vals
Tsja, nu val ik door de mand maar belofte maakt schuld en dat is iets wat heilig is bij mij, en met vijf mensen in een huis met drie slaapkamers is erg krap, maar als iets moet dan moet het al zal de onderste steen boven moeten komen .
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35928367
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef Talitha het volgende:

[..]

Gooi het maar op mijn zieke geest
Ik gooi helemaal niks, hoe kom je daar nu bij?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35928407
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef Muerte het volgende:

[..]

Goed gedaan man, zie je niet veel meer dat soort dingen, als ik wat voor je kan doen kan je altijd een oproep doen, de Fa's weten me wel te bereiken als het nodig is.
FF vraagje, wie zijn de FA's
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35928425
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:

[..]

FF vraagje, wie zijn de FA's
Forum admin
pi_35928429
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Athalon het volgende:

[..]

Tsja, nu val ik door de mand maar belofte maakt schuld en dat is iets wat heilig is bij mij, en met vijf mensen in een huis met drie slaapkamers is erg krap, maar als iets moet dan moet het al zal de onderste steen boven moeten komen .
De leeuw heeft een klein hartje
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35928432
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Athalon het volgende:

[..]

Tsja, nu val ik door de mand maar belofte maakt schuld en dat is iets wat heilig is bij mij, en met vijf mensen in een huis met drie slaapkamers is erg krap, maar als iets moet dan moet het al zal de onderste steen boven moeten komen .
Rest nog de vraag wat jij op een vrouwenforum te zoeken hebt..
Too old to Trick or Treat, too young to die
pi_35928442
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:58 schreef Muerte het volgende:

[..]

Ik gooi helemaal niks, hoe kom je daar nu bij?
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35928488
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Ik denk dat ik hem weet Fun Bobby, nadat hij afgekickt is van de drank
Net gekeken namelijk en ik kan geen Friends meer kijken zonder op een bijzondere qoute te letten om aan Manu te laten horen
pi_35928552
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef Athalon het volgende:

[..]

FF vraagje, wie zijn de FA's
yvonne en haar collega's, de opperhoofden van dit forum, die dagelijks vorm geven aan het geheel en die je sneller kunnen bannen dan hun schaduw, maar bij serieuze zaken verbazingwekkend snel kunnen reageren en dat bedoel ik heel positief.
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35928556
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 23:59 schreef doka het volgende:

[..]

Rest nog de vraag wat jij op een vrouwenforum te zoeken hebt..
Ik ben daar gekomen toen het net open was, het was het eerste vrouwenforum wat over sex durfde te praten in het openbaar op internet, daar hebben toen wat artikelen over in diverse kranten gestaan, dat eind 2000. Daar kwam ik als ongewenste vreemdeling binnen als man zijnde, maar ik kreeg de dames op mijn hand en later de webmaster ook (wat een vrouw was) toen zijn de regels wat aangepast en kon ik blijven zitten. Ik was daar drie dagen toen de desbetreffende dame mij een privé mailtje stuurde omdat ze wilde weten wie er achter die Athalon zat, en zo is het gekomen en pas na 5 jaar ontmoette ik haar IRL en dat was verleden jaar mei
Er loopt een soort voetbalzenuw van het zere been naar het verkeerde keelgat, want telkens als je tegen het eerste aanschopt, schiet er iets in het tweede.
pi_35928601
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:01 schreef SuperMOM het volgende:

[..]

Net gekeken namelijk en ik kan geen Friends meer kijken zonder op een bijzondere qoute te letten om aan Manu te laten horen
Ik kan helaas niet meedoen. Friends is leuk, maar zo goed als jullie ken ik al die afleveringen niet
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35928627
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:05 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik kan helaas niet meedoen. Friends is leuk, maar zo goed als jullie ken ik al die afleveringen niet
Sommige mensen hebben echt geen leven, die weten alles van Friends
pi_35928645
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:03 schreef Athalon het volgende:

[..]

Ik ben daar gekomen toen het net open was, het was het eerste vrouwenforum wat over sex durfde te praten in het openbaar op internet, daar hebben toen wat artikelen over in diverse kranten gestaan, dat eind 2000. Daar kwam ik als ongewenste vreemdeling binnen als man zijnde, maar ik kreeg de dames op mijn hand en later de webmaster ook (wat een vrouw was) toen zijn de regels wat aangepast en kon ik blijven zitten. Ik was daar drie dagen toen de desbetreffende dame mij een privé mailtje stuurde omdat ze wilde weten wie er achter die Athalon zat, en zo is het gekomen en pas na 5 jaar ontmoette ik haar IRL en dat was verleden jaar mei
En toen, vertel verder man! Details willen we, dit is niet het EO forum, dit is FOK!
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35928670
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:06 schreef Arliator het volgende:

[..]

Sommige mensen hebben echt geen leven, die weten alles van Friends
Nee, dan HBB
Een éénlingweg voert door mijn land
pi_35928688
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef Talitha het volgende:

[..]

Nee, dan HBB
HBB? Wasda?
-
When God put teeth in your mouth he ruined a perfectly good arsehole
-
Imagination is the reality of the dreamer
pi_35928732
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:07 schreef Talitha het volgende:

[..]

Nee, dan HBB
Dat is een "way off life"
  † In Memoriam † zaterdag 11 maart 2006 @ 00:09:34 #149
135486 Manu82
How you doin'?
pi_35928744
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:05 schreef Talitha het volgende:

[..]

Ik kan helaas niet meedoen. Friends is leuk, maar zo goed als jullie ken ik al die afleveringen niet
Friends is echt fantastisch, zou als ik jou was echt alle dvd's kopen, kost wat maar je kunt ze echt 100 keer kijken en ze blijven leuk, en het is ook handig om erbij in slaap te vallen
Some memories are best forgotten
Room 23
pi_35928771
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:09 schreef Arliator het volgende:

[..]

Dat is een "way off life"
Zekers: Huisje, Boompje, Beestje
Een éénlingweg voert door mijn land
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')