oeh wat en waar begreep jij dat?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef JeroenV het volgende:
Rond WAS is het dan ook een beetje doods nu...
Maar ik begreep dat er dit jaar een nieuw album aankomt, ik ben in ieder geval erg benieuwd.
We zouden natuurlijk bij onze eigen bron kunnen checken of dit kloptquote:Op maandag 26 februari 2007 14:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
oeh wat en waar begreep jij dat?![]()
Ohh broooo-hooooon, waar beeeeeeeeen je?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
We zouden natuurlijk bij onze eigen bron kunnen checken of dit klopt
al vaker gezien, maar had niet door dat het hun tvdebuut wasquote:Op maandag 26 februari 2007 23:48 schreef MaJo het volgende:
Ik zat ook even te surfen op youtube en vond dit filmpje: Hun televisiedebuut. Moet je eens horen hoe zenuwachtig Keith is, zijn stem trilt helemaal![]()
![]()
Hehe jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:53 schreef lienelien het volgende:
Keith over Benicasim (festival in spanje): Compared to al lot of the other festivals that we've done, Benicasim is, ehhh, a lot more Spanish! It's just very weird...
Crap Attack geen idee, WLAS in Amsterdam bij de Concerto en Get Records, maar ook gewoon bij de Fame. En dus vast wel ook in andere plaatsenquote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:47 schreef SnowCockroach het volgende:
[afbeelding]
Een subtiele kick ja.![]()
Weet iemand waar je With Love and Squalor of Crap Attack kunt halen? Bij de doorsnee CD-winkel ben ik hem nog niet tegengekomen.![]()
Ik woon in de buurt van Eindhoven, maar ik zal daar dan eens kijken. Er schijnt ook ergens een duister CD-winkeltje in een zijstraat te zitten.quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Crap Attack geen idee, WLAS in Amsterdam bij de Concerto en Get Records, maar ook gewoon bij de Fame. En dus vast wel ook in andere plaatsen![]()
Ja he!quote:
Nee Keithquote:Op zondag 24 juni 2007 00:51 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ja he!![]()
Met facial hair zat ik nog te twijfelen over wat er achter schuil ging, maar het valt mee. Al blijft Michael toch favoriet.
![]()
Jaaa Keithquote:Op [url =http://forum.fok.nl/topic/829531/5/50#50796556]zondag 24 juni 2007 19:59[/url] schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee Keith![]()
![]()
![]()
Creatief zeg!quote:Op woensdag 27 juni 2007 22:16 schreef SnowCockroach het volgende:
Ik heb uit verveling een WAS-boekenlegger gemaakt.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als je dan geen diehard fan bent.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |