Liek en ik gaan wel pas 20 mei weer, aanstaande keer is met pasen enzo.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:59 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
10m2 gaat wel passen, bed is ook wel te regelen.
Waarom nou gelijk "quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
Liek en ik gaan wel pas 20 mei weer, aanstaande keer is met pasen enzo.
En ik zal het wel even met Liek overleggen![]()
Neuh, ik bedoelde het niet persoonlij, ofzo, euhmquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:04 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
Waarom nou gelijk "".. capsones
![]()
Maar weltruste, ga m'n bed in..
oja, laat maar weten![]()
succesquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:05 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neuh, ik bedoelde het niet persoonlij, ofzo, euhm
ach, zeur niet![]()
ik moet ook dringend gaan slapen, over enkele uren alweer een tentamen..
haha, hee uhh, ik ben al 3 weken aan het leren voor m'n tentamens en tussendoor loop ik me hier maar een beetje te vervelen. Maar ik wens geen mensen welterusten op een forumquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:39 schreef MaJo het volgende:
Jeetje, dat blijft maar een beetje door chatten
![]()
Ik woon inderdaad erg dichtbij (minuutje of 2 lopen) alleen is doorgaans op deze avonden mijn hele huis gevuld met vriendinnen die blijven slapen
Bovendien neem ik geen vreemde mannen in huis
![]()
![]()
Slaap lekker alvast en succes met je tentamen morgenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, hee uhh, ik ben al 3 weken aan het leren voor m'n tentamens en tussendoor loop ik me hier maar een beetje te vervelen. Maar ik wens geen mensen welterusten op een forum![]()
haha, ja, gaat lekker, lijkt wel msnquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Slaap lekker alvast en succes met je tentamen morgen![]()
Je antwoordt altijd zo snel, kan je bijna niet bijhouden
We zitten nu in 3 verschillende topics met elkaar te praten
Ach meis toch, ga maar snel naar je bedje! Ben je morgen tenminste een beetje fit. Ik ga ook zo slapen, morgen weer een lange dagquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
haha, ja, gaat lekker, lijkt wel msn![]()
ik wou net al gaan slapen ja, maar toen eerst gaan douchen, en toen las ik weer iets over johan
ah goed, over 9 uurtjes zit ik alweer in de tentamenzaal![]()
Ik kan niet slapen, kuttentamensquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:48 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ach meis toch, ga maar snel naar je bedje! Ben je morgen tenminste een beetje fit. Ik ga ook zo slapen, morgen weer een lange dagIk ken Johan trouwens niet
Mis ik hier iets fantastisch mee?
Blijf nog maar even online dan, anders heb ik niemand meer om tegenaan te pratenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik kan niet slapen, kuttentamens![]()
Neuh, iets geweldigs mis je niet
*mailt*
haha.. mag ik ook nog een écht leven hebben?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Blijf nog maar even online dan, anders heb ik niemand meer om tegenaan te praten![]()
Kunnen we niet een Lienelien/MaJo slowchat topic openen
Had je trouwens gelezen dat ik niet naar CR kan de 15e?
![]()
![]()
*wacht*
Nee idd, dat viel me ook al op. Nergens kan je ongestraft 1000x offtopic gaan, en lánge slowchats houden!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:54 schreef MaJo het volgende:
Vind het hier ook wel best, heb nog geen klachten gehad. Vraag me af of er uberhaupt ooit een mod in dit topic kijkt
Heb je mailtje gehad, ben benieuwd! En 20 mei duurt nog zo vreselijk lang
denk niet dat die zich gaat meldenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:00 schreef MaJo het volgende:
Nu is het wachten op het moment dat de mod zich gaat meldenWeet niet of we daar blij mee moeten zijn, vind het wel fijn om ongestoord zo te lullen
Ja ik ga ook ECHT slapen. Tot morgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
denk niet dat die zich gaat melden![]()
klopt, maar dat komt nu dus toch wel écht tot een einde![]()
Wat dacht je dan van dit wedstrijdje "wie zegt het laatste iets voordat de ander ECHT gaat slapen"quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
dit is een beetje op het randje van uitermate triest enzo![]()
totmorgen
ja
![]()
En bij mij met een gróte scheut sarcasmequote:Op donderdag 30 maart 2006 00:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat dacht je dan van dit wedstrijdje "wie zegt het laatste iets voordat de ander ECHT gaat slapen"![]()
Enne, neem maar heel veel van wat ik zeg met een flinke korrel zout en een scheut sarcasme enzow![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |