Ehm, m'n DC++ doet de laatste dagen een klein beetje vervelend, en ik heb maar een zielig mp3-spelertje van 128mb, en daar past ook niet zo bar veel op... Ik denk dat dat nummer vást wel ergens op m'n laptop aan het rondzwerven is...quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Luister je geen complete albums dan?
hehe, goed jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:02 schreef MaJo het volgende:
Zat net een beetje te lezen op de website van WAS en wat zijn die gasten droogHier een kleine greep uit de website:
How did you get together?
It’s complex and a little embarrassing, but it’s something we can kind of laugh about now, however hesitantly. Michael had this huge crush on Keith; like, huge. And of course Keith had been friends with Chris for a couple of years at this point and had always nursed this gigantic crush of his own toward Chris, but always in secret. Now, Chris had never really thought of Keith as anything more than a friend, a good friend with a great body, so nothing had ever really happened between them, excepting the occasional drunken round of mattress dancing (literally; we’re not using ‘mattress dancing’ as a sexual euphemism, we mean literally dancing — bouncing along to music — on a mattress or a set of adjoining mattresses). But so Chris, who had always been careful to keep things fraternal with Keith, developed this major huge crush on Michael soon after meeting him. So what you’ve got there is you’ve got your typical love triangle; a textbook example, in fact — perfect in its proportions, an isosceles love triangle, as experts in math would say. You see where this is going. There was only one way to avoid huge major hurt feelings, and that was for us to form a band.
How would you describe your fans?
Lucid, discerning people with amazing taste and salacious physiques.
How old are each of you and where are you each from?
Keith and Chris, the both have 52 years. Michael has 45 years, and has inhabited at Dallas, in the Texas. Keith has inhabited at Miami, in the Florida, and Chris has inhabited in the Utah.
How can people get your CDs and come see your shows?
Our new disc, With Love & Squalor, is out on Virgin Records in America, the UK, and France, and coming soon to the rest of the world, and later, when appropriate, to space. Guidance on finding this little treasure can be found on the Merch page. To see our shows a person has to leave their house, which is something we’re working around the clock to fix.![]()
Die is cool hequote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:07 schreef DonStefano het volgende:
Een van m'n favo bandjes van het moment! Vooral hun openingsnummer -nobody move, nobody get hurt- is geniaal!![]()
Ik vind het zonder te overdrijven een vd beste nummers van 2005quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is cool heMoet eerlijk zeggen dat ik het ook wel echt het beste nummer van de cd vind. Vond de rest een beetje tegenvallen
Het is ook niet zo dat ik de cd echt heel slecht vind (great escape bijvoorbeeld) maar vergeleken bij Nobody move, nobody hurt (welke briljant isquote:Op zondag 26 maart 2006 01:13 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ik vind het zonder te overdrijven een vd beste nummers van 2005en de rest vd cd is idd wat minder geweldig, maar daarentegen hebben ze wel weer hun ongelofelijk foute imago mee
![]()
Kan de 14e nietquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef MaJo het volgende:
Ik lees net in OOR dat We are Scientists bij Motel Mozaïque optreden in Rotterdam op 14 april!!! Staan nog veel meer bandjes maar heb nog niet gekeken (haast enzo) Kaarten kosten 26 euro en ze treden op van 23.45 tot 00:45, beetje laat maar ik wil ze wel graag zien![]()
http://www.motelmozaique.nl/2006/
Ah, dat wist ik al een tijdje ja. Heel niet aan gedacht dat ook eventjes hier te melden, ofzo..quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:27 schreef MaJo het volgende:
Ik lees net in OOR dat We are Scientists bij Motel Mozaïque optreden in Rotterdam op 14 april!!! Staan nog veel meer bandjes maar heb nog niet gekeken (haast enzo) Kaarten kosten 26 euro en ze treden op van 23.45 tot 00:45, beetje laat maar ik wil ze wel graag zien![]()
http://www.motelmozaique.nl/2006/
egoïstquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:39 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ah, dat wist ik al een tijdje ja. Heel niet aan gedacht dat ook eventjes hier te melden, ofzo..![]()
Das balenquote:
mompel... ik wil oooook!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das balenIk kan wel, maar moet even kijken of ik iemand mee kan krijgen. En hoe ik dat moet doen met OV enzo, rijd toch wel een nachttrein van R'dam naar A'dam? Oh wacht, die doet daar altijd vreselijk lang over
Maar je moet toch wat overhebben voor WAS he
![]()
Ik zoek nog iemand dus als je interesse hebtquote:
't is op een vrijdag, dus dat komt me niet érg goed uit..quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zoek nog iemand dus als je interesse hebt
Jeequote:Op woensdag 29 maart 2006 22:01 schreef lienelien het volgende:
[..]
't is op een vrijdag, dus dat komt me niet érg goed uit..
Maar ik we WAS toch wel érrug graag een keer zien![]()
'k zal er over denken![]()
O, ben ik 2e keus. Noodoplossing, ofzoquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:05 schreef MaJo het volgende:
[..]
JeeDenk er maar even over na. Ik zal nog wel kijken of ik anderen kan vinden maar ik geef het weinig kans
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |