lul... 'k moest lachen... godverquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:06 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de 3 verschillen.
Pft.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:06 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de 3 verschillen.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zoek de drie verschillen
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is toch ook een godvergeten schandaal dat in Nederland beesten gevoerd worden met voedsel waar Darfur om zit te springen? Dat half Afrika uitsterft van de honger en dat wij hier eten weg gooien omdat het 'over is'?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nadat ik in renz0rs topic aan het zoeken was naar het vermeende buurmeisje typte ik op google Meisje in, hopelijk vond ik daar het blonde meisje en zette ik renz0r eens goed voor het blok,
Ik vond daar dit plaatje van een meisje in darfur, ik schrok me de tering en dacht dat het nep was, niets is minder waar, waar wij huilen om de vogel griep dat we allemaaaaal doooooood gaan, verhongeren daar de mensen, Ik schaam me voor ons![]()
*knip plaatje*
Ach kom op hey, laat het eens op zn beloop. Geef het volk z'n spelen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
O god, dit is niet echt iets waar je in KLB een goeie, constructieve discussie over kunt verwachten...
slotje dus voor het uit de hand gaat lopen
Gothicquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:14 schreef flugeltje het volgende:
O god, dit is niet echt iets waar je in KLB een goeie, constructieve discussie over kunt verwachten...
slotje dus voor het uit de hand gaat lopen
op de onderste zit maar 1 vlieg.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:06 schreef Xebrozius het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoek de 3 verschillen.
Weet je wat ze zouden moeten doen? Hypocriete mensen zoals jou massaal ombrengen en begraven in Afrika. Wordt daar de grond eindelijk eens vruchtbaar van en kunnen ze zelf hun gewassen verbouwen, een economie opbouwen, het milieu verneuken, leven naar status en materialisme en uiteindelijk 15 uur per dag naar de tv kijken zoals het een echte consument betaamt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is toch ook een godvergeten schandaal dat in Nederland beesten gevoerd worden met voedsel waar Darfur om zit te springen? Dat half Afrika uitsterft van de honger en dat wij hier eten weg gooien omdat het 'over is'?
Maar ik doe het zelf ook, ik voer mijn paard 20 kilo peen per week, en kliekjes gooi ik zomaar weg (omdat ik op t moment geen koelkast heb). EN ja, daar schaam ik me soms voor, en ik doe er NIETS aan.
Zie de edit, er stond nét op dat moment ineens een reactie die niet regelrecht uit ONZ kwam, vandaar dus dat ik het nog ff aan wilde kijken.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
nog steeds geen slotje
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:16 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
op de onderste zit maar 1 vlieg.
ik ben het met je eens,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:16 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Weet je wat ze zouden moeten doen? Hypocriete mensen zoals jou massaal ombrengen en begraven in Afrika. Wordt daar de grond eindelijk eens vruchtbaar van en kunnen ze zelf hun gewassen verbouwen, een economie opbouwen, het milieu verneuken, leven naar status en materialisme en uiteindelijk 15 uur per dag naar de tv kijken zoals het een echte consument betaamt.
Zeg dat dannnnn, gothicquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:16 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Zie de edit, er stond nét op dat moment ineens een reactie die niet regelrecht uit ONZ kwam, vandaar dus dat ik het nog ff aan wilde kijken.
t zou wel een grappige opmerking zijn, maar wie weet zijn ze in afrika wel gelukkig, dat is eerlijk gezegt niet iets waar ik meteen aan denkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:17 schreef Vampz het volgende:
ach ja, ieder volkt heeft zo weer hun eigen problemen hè.
Daar hebben ze honger, en wij zitten er hier mee dat vrouwen en vrouwen met kinderen, het verkeer in nederland levensgevaarlijk maken.(dat wil zeggen in de auto natuurlijk)
1+1=2...
4x2=8...
![]()
Verklaar je nader, brainpower lover?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:19 schreef Chriz2k het volgende:
Pizzakoppo, ben je echt intens dom of doe je maar alsof?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |