Ik ga tijdens proefwerken altijd kreunen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
Vroegah tijdens een proefwerk, was er altijd wel 1 iemand die ff keihard moest zuchtten, zwaar kut![]()
![]()
Gasten? Bezoek d'r fotoboek eens?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:01 schreef Salsagirl het volgende:
*zucht*.. kijk van gasten zoals jou.gaan we van zuchten..![]()
Misschien is het omdat ze je irritant vinden.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef Frappelsien het volgende:
Mensen die zuchten als je ze gewoon een fatsoenlijke vraag stelt![]()
Gadverdamme wat heb ik hier een afschuwelijke hekel aan!!
Merk steeds vaker dat mensen dit doen, de assistente van mijn huisarts bijv.
Bel voor een vervolg receptje, waar ik één keer in de drie maanden voor bel..
Diepe zucht aan de andere kant van de lijn...![]()
Ai ai ai.. het mormel moet werken..![]()
Da's inderdaad vrij kut... Bij collega's of medestudenten is het net zo kut als je iets vraagt en het eerste wat ze zeggen is "..... zuuuuuucht......."quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef Frappelsien het volgende:
fotoboek bezocht en *Zucht* nog steeds..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:03 schreef whoops het volgende:
[..]
Gasten? Bezoek d'r fotoboek eens?
Bij die foto 'sleepy' denk ik: "Zucht..."
Misschien moet je dan je definitie van wat een fatsoenlijke vraag is eens wat bijstellen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:49 schreef Frappelsien het volgende:
Het zou ook kunnen zijn dat ze zo een zeurstem heeft. als je dan zo een lange vraag aanmoet horen ga je ook zuchtenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je definitie van wat een fatsoenlijke vraag is eens wat bijstellen.
Ik weet heel goed wat fatsoen is..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:54 schreef 700MB het volgende:
[..]
Misschien moet je dan je definitie van wat een fatsoenlijke vraag is eens wat bijstellen.
.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen zijn dat ze zo een zeurstem heeft. als je dan zo een lange vraag aanmoet horen ga je ook zuchten![]()
Ja en het is sowieso een wat pretentieuze instelling, het idee hebben dat ze zelf de oorzaak is van het zuchten. In het genoemde voorbeeld kan het ook prima zijn dat haar programma weer eens crashte toen ze het in wilde voeren en dat ze daarom zuchtte.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:55 schreef Nawien het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen zijn dat ze zo een zeurstem heeft. als je dan zo een lange vraag aanmoet horen ga je ook zuchten![]()
Want dat blijkt waaruit?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Frappelsien het volgende:
En weet ook dat het niet aan mij ligt![]()
Uiteraard, je betaalt er voorquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:00 schreef Frappelsien het volgende:
Ik ben niet vervelend, ik maak gewoon gebruik van de diensten van een doktersassistente.
Dat is toch zeker wel mijn goed recht ?
En haar goed recht is het om te zuchten. En dat jij daar de conclusie aan verbindt dat dat door jou komt, ja, dat kan, maar dat is niet noodzakelijkerwijs waar.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:00 schreef Frappelsien het volgende:
Ik ben niet vervelend, ik maak gewoon gebruik van de diensten van een doktersassistente.
Dat is toch zeker wel mijn goed recht ?
Ik zeg niet dat het zo is, maar ik ken zat meisjes met een kutstem. Daar wil je gewoon niet naar luisterenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:57 schreef Frappelsien het volgende:
[..]
.
![]()
Ja dat zal het vast zijn... kuch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |