abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35924016
Als je op je harddisc de inhoud van een DVD hebt staan, dus de gebruikelijke AUDIO_TS en VIDEO_TS mapjes ... hoe kan je dit dan afspelen?

Met bijv. VideoLan Client kan ik alle losse VOBjes prima afspelen maar moet ik elke VOB apart openen. Ik zou het toch ook in z'n geheel moeten kunnen afspelen, zonder de boel eerst op DVD te branden?
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:00:14 #2
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_35924533
gebruik PowerDVD, dan "laad mediabestanden", en secteer alle VOB files, hoppa
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_35924665
Cyberlink PowerDVD of BS_player alleen die sucks daarmee
JOHNNY HEITINGA
  Nerd met benen vrijdag 10 maart 2006 @ 22:06:01 #4
18073 miss_bleu
pi_35924694
Ik gebruik altijd PowerDVD werkt prima
pi_35924752
Dank voor de tips .. ik wilde m'n systeem eigenlijk zo kaal mogelijk houden maar als 't echt niet anders kan, dan maar PowerDVD installen.
pi_35924764
PowerDVD inderdaad, en dan 'Open DVD file on hard disk drive' en selecteer de map op je harddisk waar de vob bestanden instaan.
In moments of madness, returns that softly sighing lament...
pi_35924807
Windows Mediaplayer kan ook DVD's afspelen, mits je mpeg-2 codec op je PC hebt staan. Je zou bijvoorbeel PowerDVD kunnen installeren en weer weghalen, als het goed is heb je die codec dan en kan je Mediaplayer gebruiken.
pi_35924862
Open het .ifo bestand
  Nerd met benen vrijdag 10 maart 2006 @ 22:12:29 #9
18073 miss_bleu
pi_35924870
Als je je pc zo kaal mogelijk probeert te houden zonder troep kan je het beste powerDVD nemen heb je ook geen rare en foute codec voor nodig om te installeren
pi_35925131
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef miss_bleu het volgende:
Als je je pc zo kaal mogelijk probeert te houden zonder troep kan je het beste powerDVD nemen heb je ook geen rare en foute codec voor nodig om te installeren
Altijd even wennen, een meid die over codecs begint maar dat bedoelde ik inderdaad.
(is niet denigrerend bedoeld hoor, maar ik hoor meiden nooit over codecs e.d., vandaar)
pi_35925174
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef miss_bleu het volgende:
Is Media Player Classic dan geen betere optie? Die kun je zonder te installeren gebruiken om DVD's of videobestanden af te spelen.
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:23:53 #12
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_35925195
Waarvoor is die audio ts map eigenlijk ? Alle dvd's die ik op mijn pc heb hebben alleen maar een video ts mapje en die werken gewoon als ik ze brand ?
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_35925321
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef aa_koch het volgende:
Is Media Player Classic dan geen betere optie? Die kun je zonder te installeren gebruiken om DVD's of videobestanden af te spelen.
Had ik ook geprobeed maar zodra ik een VOB open staat het beeld stil. Vooruit spoelen werkt wel (slepen van tijd) maar dan blijft het beeld van dat moment stilstaan. Vaag.
pi_35925395
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef DaMook het volgende:
Waarvoor is die audio ts map eigenlijk ? Alle dvd's die ik op mijn pc heb hebben alleen maar een video ts mapje en die werken gewoon als ik ze brand ?
audio_ts is voor DVD Audio, een apart formaat dat nauwelijks wordt gebruikt.

http://www.afterdawn.com/glossary/terms/dvd-audio.cfm
pi_35925423
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef michiel- het volgende:

[..]

Had ik ook geprobeed maar zodra ik een VOB open staat het beeld stil. Vooruit spoelen werkt wel (slepen van tijd) maar dan blijft het beeld van dat moment stilstaan. Vaag.
Niet een vob openen, maar gewoon 'Open DVD' in Mediaplayer classic zou je nog kunnen proberen.
pi_35925496
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef michiel- het volgende:

[..]

Vreemd. Heb je al eens geprobeerd het VIDEO_TS.IFO-bestand te openen? Als ik dat doe, dan worden automatisch alle bestanden c.q. de hele film geladen en deze speelt gewoon in een keer af.
Mir sind die Optimisten lieber; ein Mensch, der alles halb so schlimm und doppelt so gut findet.
pi_35925530
Je moet toch gewoon in je VIDEO_TS map het xxx.ifo bestand openen!?!
pi_35925560
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef lament het volgende:

[..]

Niet een vob openen, maar gewoon 'Open DVD' in Mediaplayer classic zou je nog kunnen proberen.
Ja, dat was het! Dat werkte eerst niet ... nu snap ik waarom. In de 'Options' moet je het pad naar een eventuele folder even goed zetten, als je geen 'echte' DVD wil afspelen. Beetje omslachtig maar dit werkt in elk geval.

Ik zal de IFO tip ook nog proberen.
pi_35925602
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Je moet toch gewoon in je VIDEO_TS map het xxx.ifo bestand openen!?!
Heeft hetzelfde resultaat als wat ik boven beschreef, de film speelt dan niet af maar staat stil. Klikken op spelen/pauze verandert niets, alleen spoelen kan wel (=slepen door de tijd heen).
  Nerd met benen vrijdag 10 maart 2006 @ 22:36:26 #20
18073 miss_bleu
pi_35925666
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:22 schreef michiel- het volgende:

[..]

Altijd even wennen, een meid die over codecs begint maar dat bedoelde ik inderdaad.
(is niet denigrerend bedoeld hoor, maar ik hoor meiden nooit over codecs e.d., vandaar)
lol, denk ook niet dat je veel vrouwelijke systeembeheerders kent
pi_35925725
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef miss_bleu het volgende:
lol, denk ook niet dat je veel vrouwelijke systeembeheerders kent
True.
pi_35925778
Eehm, ik heb alleen geen geluid in MediaPlayerClassic. Wel met andere filmpjes maar niet met DVD's. Ik ga 'es duiken in de Audio Decoder settings van dat progje ...
  vrijdag 10 maart 2006 @ 22:42:49 #23
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_35925886
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef lament het volgende:

[..]

audio_ts is voor DVD Audio, een apart formaat dat nauwelijks wordt gebruikt.

http://www.afterdawn.com/glossary/terms/dvd-audio.cfm
Ah op die manier
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')