Altijd even wennen, een meid die over codecs begint maar dat bedoelde ik inderdaad.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef miss_bleu het volgende:
Als je je pc zo kaal mogelijk probeert te houden zonder troep kan je het beste powerDVD nemen heb je ook geen rare en foute codec voor nodig om te installeren
Is Media Player Classic dan geen betere optie? Die kun je zonder te installeren gebruiken om DVD's of videobestanden af te spelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:12 schreef miss_bleu het volgende:
Als je je pc zo kaal mogelijk probeert te houden zonder troep kan je het beste powerDVD nemen heb je ook geen rare en foute codec voor nodig om te installeren
Had ik ook geprobeed maar zodra ik een VOB open staat het beeld stil. Vooruit spoelen werkt wel (slepen van tijd) maar dan blijft het beeld van dat moment stilstaan. Vaag.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef aa_koch het volgende:
Is Media Player Classic dan geen betere optie? Die kun je zonder te installeren gebruiken om DVD's of videobestanden af te spelen.
audio_ts is voor DVD Audio, een apart formaat dat nauwelijks wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:23 schreef DaMook het volgende:
Waarvoor is die audio ts map eigenlijk ? Alle dvd's die ik op mijn pc heb hebben alleen maar een video ts mapje en die werken gewoon als ik ze brand?
Niet een vob openen, maar gewoon 'Open DVD' in Mediaplayer classic zou je nog kunnen proberen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef michiel- het volgende:
[..]
Had ik ook geprobeed maar zodra ik een VOB open staat het beeld stil. Vooruit spoelen werkt wel (slepen van tijd) maar dan blijft het beeld van dat moment stilstaan. Vaag.
Vreemd. Heb je al eens geprobeerd het VIDEO_TS.IFO-bestand te openen? Als ik dat doe, dan worden automatisch alle bestanden c.q. de hele film geladen en deze speelt gewoon in een keer af.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef michiel- het volgende:
[..]
Had ik ook geprobeed maar zodra ik een VOB open staat het beeld stil. Vooruit spoelen werkt wel (slepen van tijd) maar dan blijft het beeld van dat moment stilstaan. Vaag.
Ja, dat was het! Dat werkte eerst niet ... nu snap ik waarom. In de 'Options' moet je het pad naar een eventuele folder even goed zetten, als je geen 'echte' DVD wil afspelen. Beetje omslachtig maar dit werkt in elk geval.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef lament het volgende:
[..]
Niet een vob openen, maar gewoon 'Open DVD' in Mediaplayer classic zou je nog kunnen proberen.
Heeft hetzelfde resultaat als wat ik boven beschreef, de film speelt dan niet af maar staat stil. Klikken op spelen/pauze verandert niets, alleen spoelen kan wel (=slepen door de tijd heen).quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:32 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Je moet toch gewoon in je VIDEO_TS map het xxx.ifo bestand openen!?!
lol, denk ook niet dat je veel vrouwelijke systeembeheerders kentquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:22 schreef michiel- het volgende:
[..]
Altijd even wennen, een meid die over codecs begint maar dat bedoelde ik inderdaad.
(is niet denigrerend bedoeld hoor, maar ik hoor meiden nooit over codecs e.d., vandaar)
True.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:36 schreef miss_bleu het volgende:
lol, denk ook niet dat je veel vrouwelijke systeembeheerders kent
Ah op die manierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:29 schreef lament het volgende:
[..]
audio_ts is voor DVD Audio, een apart formaat dat nauwelijks wordt gebruikt.
http://www.afterdawn.com/glossary/terms/dvd-audio.cfm
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |