Okay, ik ben eruit. Het is Frederique, most definitely.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:12 schreef Airelle het volgende:
Frederiksplein - Frederique.
Geert Hoes vind ik ook niks aanquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:23 schreef Tha_Erik het volgende:
Heerlijk programma. Mijn eerste molverdachte is er al uit
. Hoewel dat ook fijn is, want ik vond me dat toch een irritant ventje.
Dacht ik ook al ja. De Mol kan mooi eens wat van die dingen jatten waardoor iedereen heel wantrouwig tegenover elkaar wordt. Dat zou echt cool zijn!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:18 schreef alwaysthebest het volgende:
Die jokers zijn trouwens wel weer mooi te jatten voor de mol.
Niet dat 'ie daar nou veel aan heeft, maar het is wel leuk voor de verdenkingen onderling.
Joh, het is maar een kleine hintquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:17 schreef Chowi het volgende:
[..]
Okay, ik ben eruit. Het is Frederique, most definitely.
Ja, jatten en bij iemand anders erbij doen, bij verschillende personen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:30 schreef Eveli het volgende:
[..]
Dacht ik ook al ja. De Mol kan mooi eens wat van die dingen jatten waardoor iedereen heel wantrouwig tegenover elkaar wordt. Dat zou echt cool zijn!
Dat kan ook andere dingen betekenenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Peggy is de Mol. Karel gaf haar een subtiele knipoog toen ze vragen over elkaar moesten beantwoorden.
Karel is gedurende het hele programma bewust niet op de hoogte geweest over wie de mol is.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:02 schreef Heerlijkheid het volgende:
Peggy is de Mol. Karel gaf haar een subtiele knipoog toen ze vragen over elkaar moesten beantwoorden.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:14 schreef schatje het volgende:
Ja, zo blind als een mol. Ook al eerder opgemerkt door andere users.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |