Als ik het goed begrijp zien we Liz en Roderick wel in de volgende aflevering, alleen worden ze pas in de 3de aflevering weer met de rest vand e groep herenigd. Denk ik....quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef Haaibaaike het volgende:
Dus Liz en Roderick zien we volgende week niet ?
Pas in de derde aflevering, zo zei Karel dus ?
Of dat de andere kandidaten geld moeten gaan inzetten of Liz en Roderick hun opdracht halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef calvobbes het volgende:
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld...
Dat was mijn eerste "of"quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:44 schreef cptmarco het volgende:
of zij moeten de andere kandidaten de dans leren...
Vond ik dus ook al! Ik zat zo te hopen dat hij niet lang zou blijven, en hij was ook gewoon meteen weg.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben blij dat Geert eruit is. Irritant knulletje.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef cptmarco het volgende:
[..]
ik dacht al iets van Talpa te zien.... Talpa -> John De Mol -> iemand van de kandidaten betrokken bij Talpa??
Dat speelt bij mij ook mee jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef robster16 het volgende:
even iets wat zou kunnen helpen, maar niet per se meteen zo is. De afgelopen 2 series van de mol was de mol een vrouw. Vorige serie Yvon en de serie ervoor Elize, dus ik GOK deze keer dat ze eerder voor een man kiezen dan een vrouw, wat natuurlijk niet hoeft, maar ik deeeeenk t bijna wel. Richard is op dit moment mijn grootste kandidaat...
Of niet, omdat men juist nu dit keer een man verwachtquote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:24 schreef robster16 het volgende:
even iets wat zou kunnen helpen, maar niet per se meteen zo is. De afgelopen 2 series van de mol was de mol een vrouw. Vorige serie Yvon en de serie ervoor Elize, dus ik GOK deze keer dat ze eerder voor een man kiezen dan een vrouw, wat natuurlijk niet hoeft, maar ik deeeeenk t bijna wel. Richard is op dit moment mijn grootste kandidaat...
Ja. Uitzending komt in ieder geval ook nog op de WIDM site te staan. Maar waarschijnlijk pas na de herhaling van vanavond.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 12:30 schreef Cart_man het volgende:
Is dit trouwens ook nog te zien op uitzending gemist? Vergeet altijd te kijken...
idd, de tango hoeft van mij ook niet !quote:Op zaterdag 11 maart 2006 13:03 schreef Maja-de-bij het volgende:
Leuk! Ik vond Karel het ook goed doen!
Ik heb nog even geen idee wie de Mol is..
Frederique is wel mijn favoriete kandidaat. Die mag wel winnen![]()
Ik vind de tango-opdracht tot nu toe niet echt geslaagd![]()
Opvallend is dat:quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:08 schreef Renate_88 het volgende:
De hint van Avrobode week 1:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |