Ik vind 'm wel grappig. Er kan nog veel meer mee gebeuren later in de reeks.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:05 schreef karoltje het volgende:
Die tango opdracht vind ik trouwens onwijs bagger. Heel stom om dat te doen van ze omdat je totaal geen zicht hebt op de mol. Sja dan ben je 3 afleveringen verder maar de rest heeft een dikke vette voorsprong. Verder hebben ze ook een onwijs saiie opdracht! Een beetje wijn drinken en de tango dansen, saai!
Leukquote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:48 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik had WIDM nog nooit gezien![]()
![]()
Maar ga nu wel blijven volgen !
Afvallen doet sowieso iemand, het is dus geen mollenstreek om die plek in te pakken. En imho is het de bedoeling van de mol de pot te "ontspekken", en dat lukt níet wanneer je 3 dagen de Tango leert dansen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:33 schreef Hihat het volgende:
Als je als mol van te voren weet dat je door de dansopdracht te aanvaarden meteen mag blijven tot aflevering 3, dan is het toch juist een mollenstreek om die plek in te nemen. Je ontneemt dan een andere deelnemer juist die kans.
Is mij niet helemaal duidelijk geworden. Er is alleen gezegd dat ze ze mochten verhandelen en bewaren.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:26 schreef BVO het volgende:
Kunnen ze in komende afleveringen nou nog vaker van die jokers winnen?
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:24 schreef Rewimo het volgende:
Die tango levert echter ook niks op toch?
WIDM kennende zit dat er wel in jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld..
Ik doelde specifiek op geld bij deze opdracht. Maar je zou best eens gelijk kunnen hebben dat er later op een of andere manier wèl geld aan hangt.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef calvobbes het volgende:
Op het eerste gezicht niet. Maar het zou zomaar kunnen dat in aflevering 4 Roderick en Liz een ander koppel de tango moeten leren dansen bijvoorbeeld..
ik dacht al iets van Talpa te zien.... Talpa -> John De Mol -> iemand van de kandidaten betrokken bij Talpa??quote:
Angela die naar Talpa is gegaan. En Talpa is ook het latijnse woord voor Molquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef cptmarco het volgende:
ik dacht al iets van Talpa te zien.... Talpa -> John De Mol -> iemand van de kandidaten betrokken bij Talpa??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |