Sander de Heer, die bedoel ikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Idd. Hij wilt winnen en gaat daarbij over lijken
Zoals iemand in het vorige deel al zei, de Sander de Heer van deze serie
Ja, vrijstellingen, twee afleveringen lang weg blijven... Ik wil dat ze verdorie met z'n allen gaan jagen op de Mol, met mindfucks en strategische spelletjes, en dat iedereen die klote-vragen moet antwoorden en als je ze niet goed hebt, wordt gestraft daarvoor. En niets afkopen met een lullig jokertje.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind die jokers idd maar een matige toevoeging..
Morgen 22:35 - 23:35 nederland 2.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef DarkElf het volgende:
wordt het herhaald? ik zat aan de telefoon![]()
Ik las in het vorige topic iets van morgenavond half 11 ongeveer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef DarkElf het volgende:
Morgen avond. Rond half elf.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef DarkElf het volgende:
Dan hoop ik niet voor jou dat hij de Mol is.....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat die dikke nicht in die oranje jas? Die vond ik vandaag al irritant
Vast wel. En anders komt het op internetquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef DarkElf het volgende:
Toen er nog coole dikke Surinamers en leuke studentes meededenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Sorry, ik hang nog naar de eerste edities van WIDM.![]()
Dat hoop ik ook idd. Vond het vorig jaar ook al zo vervelend dat die Victoria er zolang in bleef.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:56 schreef cptmarco het volgende:
[..]
Dan hoop ik niet voor jou dat hij de Mol is.....
Jeugdjournaalquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef Flem het volgende:
Wat is die Milouska eigenlijk voor irritant huppelkutje?
Ik vind haar nou weer alles behalve een huppelkutje. Daar stel ik me meer zo'n blonde dolly bij voorquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef Flem het volgende:
Wat is die Milouska eigenlijk voor irritant huppelkutje?
Roderick. Daar dacht ik net ook aan. Of Liz.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef jessie het volgende:
Als ik het dagboek lees zou het ook heel goed die kale, ik weet niet hoe die heet, die gaat dansen zijn.
ze zaten in bus 29 en Peggy is 29....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:55 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vraag me af hoe het zat met nummer..
Achterop de jas van MaryLou: **17
de heel duidelijk gearticuleerde NEGEN in het intro filmpje van Roderick
Roderick Veelo heet hij !!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:58 schreef jessie het volgende:
Als ik het dagboek lees zou het ook heel goed die kale, ik weet niet hoe die heet, die gaat dansen zijn.
Wel goed gevondenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:00 schreef Cee het volgende:
Had iemand trouwens al vermeld dat tijdens de stukjes van de kandidaten (waar je fragmenten van hen van tv zag), in het fragment van die kale nieuwslezer de nieuwslezer '....van Endemol' zei? Waarschijnlijk wel, maar goed. 't Viel me op. Zal wel te opzichtig zijn geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |