Liz en Roderick moeten de tango dans gaan leren en dan die tango gaan doenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:38 schreef E.T. het volgende:
karel deed 't goed![]()
en Milouska is de mol..
wel een vage actie dat Liz en Roderick apart zitten
Naja, dat was de vorige keer ook niet zo, dus daar kun je niet vanuit gaan.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:42 schreef niksan het volgende:
[..]
Al wil ik dit jaar een man verdenken,
ik vond het toch opmerkelijk dat Milouska als laatste de brug overging, zo nerveus was ze niet
én het ligt wel erg voor de hand dat een acteur de mol zou moeten zijn (acteren enzo)![]()
Daarmee bedoelde ik dat het te simpel zou wezen als een acteur de mol zou zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Naja, dat was de vorige keer ook niet zo, dus daar kun je niet vanuit gaan.
-2000 zat er toch niet in? Alleen -1000 en +2000quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:42 schreef Murray het volgende:
Ze heeft niet meteen 2x -2000 gepakt omdat dat de verdenking wel heel erg op haar komt liggen dan.
Ik ben meer van het harde spel. Niet goed genoeg, dan wegwezen. Geen gezeik met vrijstellingen, jokers etcquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:43 schreef Chowi het volgende:
[..]
Bang?! Dat zou juist heel tof zijn als Geert terugkomt..
Dat kost weer een ticket hè? Bij de AVRO letten ze ook op de centjesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:44 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ze als stewardess in het vliegtuig zou zitten.
Je weet ook niet zeker of hij wel écht de test het slechtst gemaakt heeft...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben meer van het harde spel. Niet goed genoeg, dan wegwezen. Geen gezeik met vrijstellingen, jokers etc
misschien had een ander wel meer vragen fout idd en meer jokers ingezet. Daarom vind ik het ook jammer dat die dingen er zijn. Van mij mag het zo simpel mogelijk blijven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je weet ook niet zeker of hij wel écht de test het slechtst gemaakt heeft....
hij is gelukkig iemand die het spelletje speelt om te winnen....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook een sterk vermoeden dat Toine voor leuk kijkplezier gaat zorgen.
I agree.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
misschien had een ander wel meer vragen fout idd en meer jokers ingezet. Daarom vind ik het ook jammer dat die dingen er zijn. Van mij mag het zo simpel mogelijk blijven.
* DrMarten heeft een hekel aan teveel na moeten denken![]()
En hij doet het relaxt. Niet zo idioot gestressed als die radiopresentator van vorig jaar waar ik de naam van kwijt ben. Die was zo fanatiek dat al direct duidelijk was dat hij de mol niet kon zijn.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:50 schreef cptmarco het volgende:
[..]
hij is gelukkig iemand die het spelletje speelt om te winnen....
Idd. Hij wilt winnen en gaat daarbij over lijkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:48 schreef schatje het volgende:
Ik heb ook een sterk vermoeden dat Toine voor leuk kijkplezier gaat zorgen.
Is dat die dikke nicht in die oranje jas? Die vond ik vandaag al irritantquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Volgens mij gaat die Richard Groenendijk wel irritant worden.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Is dat die dikke nicht in die oranje jas? Die vond ik vandaag al irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |