wtfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef Marve het volgende:
wijd geopende ogen en groter wordende pupillen als ze tegen je praat
Nou ik ken niet veel vrouwen die dat zo direct zeggen, het moet vaak toch al van de man afkomen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:33 schreef adjekuo het volgende:
pas als ze zeggen: ik wil iets met je, dan moet je ervoor gaan
die signalen zeggen niks, kan gewoon vriendschappelijk zijn
Misschien voor mij, ik denk van wel nl. maar misschien niet voor haar weet ik ook veel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:35 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wtf![]()
is dat 1 van de signalen?
i've been missing out![]()
Ja precies dat zeggen al die vrouwen dat je dat niet zag, maar als je het dan wel ziet en je doet er iets mee zijn ze dan beledigd ofzo? Is het juist de bedoeling dat je ze niet ziet en verpest je hun spelletje op dat moment?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:54 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Als ik mijn vrouw mag geloven, heb ik behoorlijk van signalen gemist van dames toen we samen achter de bar stonden.
Leuk als je achteraf hoort, dat er hele mooie meiden waren die een oogje op je hadden, je probeerden te versieren en die je gewoon niet zag
Ja, logisch als je net een lijntje hebt gehad tijdens het uitgaan...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef Marve het volgende:
wijd geopende ogen en groter wordende pupillen als ze tegen je praat
Grrrquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:02 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ja, logisch als je net een lijntje hebt gehad tijdens het uitgaan...
Ik vind overigens wel dat jou dat niet aangerekend mag worden. Die vrouwen zonden gewoon slechte signalen. Geen of mis- interpretatie van een boodschap ligt bij de zender, niet bij de ontvanger.quote:Leuk als je achteraf hoort, dat er hele mooie meiden waren die een oogje op je hadden, je probeerden te versieren en die je gewoon niet zag
Als jij later geen serieverkrachter wordt, dan weet ik het ook niet meer... Je geeft je eigen interpretatie aan de feiten en bent er van overtuigd dat je gelijk hebt. Mijn ex-vriendin had ook zo'n persoon op haar werk, die is op staande voet ontslagen nadat hij een van de werkneemsters had aangerand.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:23 schreef Marve het volgende:
Alleen heb ik de indruk dat ik die signalen verkeerd begrijp, ik kijk het eerst een aantal weken aan, de signalen blijven dagelijks heel sterk komen, daarna ga ik (als laatste test zeg maar) mezelf heel afstandelijk opstellen maar dat ruiken vrouwen ofzo want de signalen worden daarna juist alleen nog maar heftiger, ze gaan intiemere dingen vertellen, ze gaan je aanraken en hoe harder ik mijn best doe om dat te negeren hoe meer zij juist komen, ik heb dat al met meerdere vrouwen meegemaakt.
Boeiend wiens schuld dat is, hij heeft heel veel seks misgelopen. De stumperdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:04 schreef AgLarrr het volgende:
[..]
Ik vind overigens wel dat jou dat niet aangerekend mag worden. Die vrouwen zonden gewoon slechte signalen. Geen of mis- interpretatie van een boodschap ligt bij de zender, niet bij de ontvanger.
Naja zeg wat een reactiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:04 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Als jij later geen serieverkrachter wordt, dan weet ik het ook niet meer... Je geeft je eigen interpretatie aan de feiten en bent er van overtuigd dat je gelijk hebt. Mijn ex-vriendin had ook zo'n persoon op haar werk, die is op staande voet ontslagen nadat hij een van de werkneemsters had aangerand.
Hey, je zendt nu wel een erg negatief signaal af wist je dat?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:07 schreef Marve het volgende:
Naja figuren zoals jij zal je altijd blijven houden hoe triest het ook is.
Ja want dat was ook de bedoeling in dit geval.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:09 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Hey, je zendt nu wel een erg negatief signaal af wist je dat?
Oh, dan kan ik signalen dus wel goed inschatten...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:10 schreef Marve het volgende:
[..]
Ja want dat was ook de bedoeling in dit geval.
Jij hebt veel sex he?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik signalen dus wel goed inschatten...
Blijkbaar niet anders vroeg je niet om bevestiging en zei je niet heel verbaasd 'Oh'.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:19 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Oh, dan kan ik signalen dus wel goed inschatten...
en dat valt dus wel mee, want toen had ik al een vriendin, nu dus mijn vrouw.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:05 schreef Xennia het volgende:
[..]
Boeiend wiens schuld dat is, hij heeft heel veel seks misgelopen. De stumperd![]()
Ik verspil mijn tijd niet om mensen diep in de ogen aan te kijken en een beetje nichterig door hun haar te strelen... Dat lukt sowieso niet als je ze van achter neemt in het toilet van een uitgaansgelegenheid.quote:
Ze heeft je pas achteraf verteld hoeveel signalen je van andere vrouwen kreeg? De dag na jullie bruiloft of zo?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:27 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
en dat valt dus wel mee, want toen had ik al een vriendin, nu dus mijn vrouw.
Nee aan het einde van de avond als we naar huis gingen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ze heeft je pas achteraf verteld hoeveel signalen je van andere vrouwen kreeg? De dag na jullie bruiloft of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |