abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35977723
quote:
Rugblessure Rosenberg valt mee

AMSTERDAM - De topper tegen PSV leverde geen nieuwe blessuregevallen op bij Ajax in de aanloop naar de belangrijke...

Fysiotherapeut De Sanders ondersteunt Rosenberg. FOTO PICS UNITED
... Champions League-wedstrijd morgen tegen Inter.

Aanvaller Markus Rosenberg gaf in de rust aan dat hij lichte rugklachten had, maar de Zweed kan tegen Inter gewoon spelen. ,,We wilden hem een minuut of tien na rust wisselen, maar juist in die fase was hij een aantal keren gevaarlijk,’’ aldus trainer Danny Blind. ,,Daarom hebben we hem wat langer laten staan.’’

De coach is blij dat de waslijst aan blessures niet nóg langer is geworden. ,,Maar dat we volop problemen hebben, is duidelijk.’’

Blind had afgelopen week nog goede hoop op een snelle rentree van Zdenek Grygera, maar de Tsjech had nog teveel last van de zweepslag die hij een paar weken geleden opliep op de training. Ook Wesley Sneijder is nog niet beschikbaar, de middenvelder kreeg een terugslag bij zijn herstel van een hamstringblessure. Dat Tomás Galásek en John Heitinga de wedstrijd in Milaan niet zouden redden, was al wat langer bekend. Inter-Ajax staat morgen onder leiding van de Zweedse scheidsrechter Peter Fröjdfeldt.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:32:09 #202
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35977853
Vermaelen staat over 3 jaar nog in de basis bij Ajax.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35977994
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:27 schreef Jasza het volgende:

[..]
Hoezo morgen? Toch echt dinsdag pas!
pi_35978033
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Hoezo morgen? Toch echt dinsdag pas!
Tis de krant van maandag he
pi_35978054
Cijfers Ajax-PSV:

Kone een 6 Verder hebben Trabelsi, Lindenbergh en Vermaelen een te laag cijfer.
pi_35978057
quote:
Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran was m.i. met Koné de slechtste speler van het veld hoor. Rosenberg was goed, Klaas-jan deed zwaar zijn best maar het was duidelijk dat Alex heb redelijk in bedwang had, natuurlijk geen schande. Gomes speelde goed. Ik vind het resultaat gewoon terecht: eerste helft voor PSV, tweede voor Ajax, Ajax misschien uiteindelijk ietsjes beter maar niet genoeg om de winst te claimen.
Toch opmerkelijk omdat er voor psv veel meer op het spel stond dan voor Ajax, en Ajax in verband met dinsdag waarschijnlijk ook niet eens op volle kracht speelde. Geeft ons in ieder geval goede hoop voor volgend seizoen (en een beetje voor dinsdag)
  zondag 12 maart 2006 @ 23:41:15 #207
107445 Jajong
Hadouken!
pi_35978140
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
Cijfers Ajax-PSV:

[[url=http://images6.theimagehosting.com/Cijfers Ajax-PSV.th.JPG]afbeelding][/URL]

?????? Deed Kone mee?
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_35978243
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
Cijfers Ajax-PSV:

[[url=http://images6.theimagehosting.com/Cijfers Ajax-PSV.th.JPG]afbeelding][/URL]

Rosenberg en Huntelaar hadden allebei een half punt hoger moeten hebben en Kone een half punt of een punt lager. Gomes ook een half punt hoger. Verder kan ik me er wel redelijk in vinden.
pi_35978293
Juanfran een 7 is ook wel wat overdreven. Het lijkt alsof het nu best een redelijke wedstrijd was. Dat was het absoluut niet.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_35978431
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Juanfran een 7 is ook wel wat overdreven. Het lijkt alsof het nu best een redelijke wedstrijd was. Dat was het absoluut niet.
Juanfran was wel goed hoor, hij had 2 zwakke momentjes maar voor de rest hebben we Farfan niet gezien en hij zat er goed kort op. Hij kwam ook nog regelmatig door
  zondag 12 maart 2006 @ 23:49:29 #211
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_35978439
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef devv05 het volgende:

[..]

Toch opmerkelijk omdat er voor psv veel meer op het spel stond dan voor Ajax, en Ajax in verband met dinsdag waarschijnlijk ook niet eens op volle kracht speelde. Geeft ons in ieder geval goede hoop voor volgend seizoen (en een beetje voor dinsdag)
Natuurlijk staat er voor PSV meer op het spel: uitgeschakeld in Europa en een grote kans op de titel. Ajax speelde frank en vrij en is dinsdag de underdog dus kan onbevangen gaan spelen. PSV had ook de wedstrijd in Lyon in de benen. Als Ajax had verloren, had het toch wel vierde geworden.

Overigens was Juanfran gewoon matig en zeker geen 7 waard, sorry hoor.

Maar goed, enough. Succes tegen Inter.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_35978473
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Jasza het volgende:

[..]

Juanfran was wel goed hoor, hij had 2 zwakke momentjes maar voor de rest hebben we Farfan niet gezien en hij zat er goed kort op. Hij kwam ook nog regelmatig door
Een 7 vind ik echt overdreven voor hetgeen wat Juanfran heeft laten zien. Ik zou zeggen een 6,0.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:50:51 #213
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35978487
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
En dat haal je uit de talpa samenvatting? Want hij speelde toch echt uitstekend
Houd van een lijntje.
pi_35978498
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een 7 vind ik echt overdreven voor hetgeen wat Juanfran heeft laten zien. Ik zou zeggen een 6,0.
Naja dan hebben we een andere mening
pi_35978519
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Idd, in de samenvatting werd hij slecht neergezet maar als je in het stadion zat heb je wel gezien dat hij uistekend speelde
  zondag 12 maart 2006 @ 23:52:53 #216
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_35978555
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik heb de hele wedstrijd live gezien en vond hem matig. Maar goed, dat is persoonlijk. Waarschijnlijk waren er ook spelers die ik goed vond en jij niks.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:53:24 #217
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35978573
Als je Kone goed vond wel
Houd van een lijntje.
pi_35978580
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik heb de hele wedstrijd live gezien en vond hem matig. Maar goed, dat is persoonlijk. Waarschijnlijk waren er ook spelers die ik goed vond en jij niks.
Zeker vond je Kone en Farfan goed he
  zondag 12 maart 2006 @ 23:55:38 #219
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_35978642
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:53 schreef Jasza het volgende:

[..]

Zeker vond je Kone en Farfan goed he
Dat maak jij ervan. Ik vond Alex en Gomes de beste spelers van het veld, met Rosenberg en Simons op korte afstand. Koné en Farfán vielen tegen, net als Juanfran.
Wat een vrouw!
spits!
  zondag 12 maart 2006 @ 23:55:43 #220
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35978648
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef Jasza het volgende:

[..]

Idd, in de samenvatting werd hij slecht neergezet maar als je in het stadion zat heb je wel gezien dat hij uistekend speelde
Helemaal mee eens.
Speelde gewoon goed,uitgezonderd die 2-3 kleine foutjes...ik zeg, als hij niet teveel geld kost ,contracteer hem maar voor een paar jaar....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zondag 12 maart 2006 @ 23:56:45 #221
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35978672
Als je Trabelsi bij de beste spelers gooit en Juanfran weghaalt kan ik het wel met je eens zijn
Houd van een lijntje.
  zondag 12 maart 2006 @ 23:57:36 #222
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_35978696
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:55 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat maak jij ervan. Ik vond Alex en Gomes de beste spelers van het veld, met Rosenberg en Simons op korte afstand. Koné en Farfán vielen tegen, net als Juanfran.
Alex en Gomes hebben het punt voor psv verdiend.
Als die 2 een wat mindere dag zouden hebben gehad dan was het zomaar 3-0 geweest....maarja..als..en dat telt niet.
Ik heb in iedergeval weer een beetje meer hoop/vertrouwen op dinsdag...
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zondag 12 maart 2006 @ 23:58:15 #223
1257 Dylan Dog
eroe viola
pi_35978727
Trabelsi speelde ook aardig ja, oké. Maar Juanfran schrappen doe ik niet. Ik zou zeggen: koop hem maar....
Wat een vrouw!
spits!
pi_35978790
quote:
Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Alex en Gomes hebben het punt voor psv verdiend.
Als die 2 een wat mindere dag zouden hebben gehad dan was het zomaar 3-0 geweest....maarja..als..en dat telt niet.
Precies, Als telt niet: als Farfán zijn vizier zó had ingesteld als in het begin van het jaar, had ie die grote kans binnengeknald. Maar goed, genoeg nu. Ik ben blij dat Feyenoord wederom heeft aangetoond geen topploeg te zijn...

En ik ga het nest opzoeken...
Wat een vrouw!
spits!
pi_35979214
Gerucht gaat dat Rijkaard naar Ajax gaat na dit jaar, Cruijff word wel steeds meer betrokken iig bij Ajax en dat is alleen maar goed. De vraag is dan ook groot of Blind nog trainer blijft, Van geel en Blind zouden een andere visie hebben. Maarja het is Jack van Gelder die het zegt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')