quote:Rugblessure Rosenberg valt mee
AMSTERDAM - De topper tegen PSV leverde geen nieuwe blessuregevallen op bij Ajax in de aanloop naar de belangrijke...
Fysiotherapeut De Sanders ondersteunt Rosenberg. FOTO PICS UNITED
... Champions League-wedstrijd morgen tegen Inter.
Aanvaller Markus Rosenberg gaf in de rust aan dat hij lichte rugklachten had, maar de Zweed kan tegen Inter gewoon spelen. ,,We wilden hem een minuut of tien na rust wisselen, maar juist in die fase was hij een aantal keren gevaarlijk,’’ aldus trainer Danny Blind. ,,Daarom hebben we hem wat langer laten staan.’’
De coach is blij dat de waslijst aan blessures niet nóg langer is geworden. ,,Maar dat we volop problemen hebben, is duidelijk.’’
Blind had afgelopen week nog goede hoop op een snelle rentree van Zdenek Grygera, maar de Tsjech had nog teveel last van de zweepslag die hij een paar weken geleden opliep op de training. Ook Wesley Sneijder is nog niet beschikbaar, de middenvelder kreeg een terugslag bij zijn herstel van een hamstringblessure. Dat Tomás Galásek en John Heitinga de wedstrijd in Milaan niet zouden redden, was al wat langer bekend. Inter-Ajax staat morgen onder leiding van de Zweedse scheidsrechter Peter Fröjdfeldt.
Tis de krant van maandag hequote:Op zondag 12 maart 2006 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Hoezo morgen? Toch echt dinsdag pas!
Toch opmerkelijk omdat er voor psv veel meer op het spel stond dan voor Ajax, en Ajax in verband met dinsdag waarschijnlijk ook niet eens op volle kracht speelde. Geeft ons in ieder geval goede hoop voor volgend seizoen (en een beetje voor dinsdag)quote:Op zondag 12 maart 2006 13:23 schreef Dylan Dog het volgende:
Juanfran was m.i. met Koné de slechtste speler van het veld hoor. Rosenberg was goed, Klaas-jan deed zwaar zijn best maar het was duidelijk dat Alex heb redelijk in bedwang had, natuurlijk geen schande. Gomes speelde goed. Ik vind het resultaat gewoon terecht: eerste helft voor PSV, tweede voor Ajax, Ajax misschien uiteindelijk ietsjes beter maar niet genoeg om de winst te claimen.
?????? Deed Kone mee?quote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
Cijfers Ajax-PSV:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Cijfers Ajax-PSV.th.JPG]afbeelding][/URL]
Kone een 6Verder hebben Trabelsi, Lindenbergh en Vermaelen een te laag cijfer.
Rosenberg en Huntelaar hadden allebei een half punt hoger moeten hebben en Kone een half punt of een punt lager. Gomes ook een half punt hoger. Verder kan ik me er wel redelijk in vinden.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef Jasza het volgende:
Cijfers Ajax-PSV:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/Cijfers Ajax-PSV.th.JPG]afbeelding][/URL]
Kone een 6Verder hebben Trabelsi, Lindenbergh en Vermaelen een te laag cijfer.
Juanfran was wel goed hoor, hij had 2 zwakke momentjes maar voor de rest hebben we Farfan niet gezien en hij zat er goed kort op. Hij kwam ook nog regelmatig doorquote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Juanfran een 7 is ook wel wat overdreven. Het lijkt alsof het nu best een redelijke wedstrijd was. Dat was het absoluut niet.
Natuurlijk staat er voor PSV meer op het spel: uitgeschakeld in Europa en een grote kans op de titel. Ajax speelde frank en vrij en is dinsdag de underdog dus kan onbevangen gaan spelen. PSV had ook de wedstrijd in Lyon in de benen. Als Ajax had verloren, had het toch wel vierde geworden.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:38 schreef devv05 het volgende:
[..]
Toch opmerkelijk omdat er voor psv veel meer op het spel stond dan voor Ajax, en Ajax in verband met dinsdag waarschijnlijk ook niet eens op volle kracht speelde. Geeft ons in ieder geval goede hoop voor volgend seizoen (en een beetje voor dinsdag)
Een 7 vind ik echt overdreven voor hetgeen wat Juanfran heeft laten zien. Ik zou zeggen een 6,0.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Juanfran was wel goed hoor, hij had 2 zwakke momentjes maar voor de rest hebben we Farfan niet gezien en hij zat er goed kort op. Hij kwam ook nog regelmatig door![]()
En dat haal je uit de talpa samenvatting? Want hij speelde toch echt uitstekendquote:Op zondag 12 maart 2006 23:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Juanfran een 7 is ook wel wat overdreven. Het lijkt alsof het nu best een redelijke wedstrijd was. Dat was het absoluut niet.
Naja dan hebben we een andere meningquote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Een 7 vind ik echt overdreven voor hetgeen wat Juanfran heeft laten zien. Ik zou zeggen een 6,0.
Idd, in de samenvatting werd hij slecht neergezet maar als je in het stadion zat heb je wel gezien dat hij uistekend speeldequote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En dat haal je uit de talpa samenvatting? Want hij speelde toch echt uitstekend
Ik heb de hele wedstrijd live gezien en vond hem matig. Maar goed, dat is persoonlijk. Waarschijnlijk waren er ook spelers die ik goed vond en jij niks.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:50 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
En dat haal je uit de talpa samenvatting? Want hij speelde toch echt uitstekend
Zeker vond je Kone en Farfan goed hequote:Op zondag 12 maart 2006 23:52 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik heb de hele wedstrijd live gezien en vond hem matig. Maar goed, dat is persoonlijk. Waarschijnlijk waren er ook spelers die ik goed vond en jij niks.
Dat maak jij ervan. Ik vond Alex en Gomes de beste spelers van het veld, met Rosenberg en Simons op korte afstand. Koné en Farfán vielen tegen, net als Juanfran.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:51 schreef Jasza het volgende:
[..]
Idd, in de samenvatting werd hij slecht neergezet maar als je in het stadion zat heb je wel gezien dat hij uistekend speelde![]()
Alex en Gomes hebben het punt voor psv verdiend.quote:Op zondag 12 maart 2006 23:55 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Dat maak jij ervan. Ik vond Alex en Gomes de beste spelers van het veld, met Rosenberg en Simons op korte afstand. Koné en Farfán vielen tegen, net als Juanfran.
Precies, Als telt niet: als Farfán zijn vizier zó had ingesteld als in het begin van het jaar, had ie die grote kans binnengeknald. Maar goed, genoeg nu. Ik ben blij dat Feyenoord wederom heeft aangetoond geen topploeg te zijn...quote:Op zondag 12 maart 2006 23:57 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Alex en Gomes hebben het punt voor psv verdiend.
Als die 2 een wat mindere dag zouden hebben gehad dan was het zomaar 3-0 geweest....maarja..als..en dat telt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |