Hier heb je meteen het gropte voordeel van een dak....quote:Op maandag 13 maart 2006 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Je zit droog, maar de charme van het met weer en wind lekker voetbal kijken is er totaal vanaf.
Het grootste voordeel van een dak is dat (normaal gesproken) weer en wind niet tot afgelasten leiden.quote:Op maandag 13 maart 2006 10:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Hier heb je meteen het gropte voordeel van een dak....
quote:Beleidsplan
De suprematie van PSV wordt (ook) dit seizoen erkend, maar de afgelopen weken was de indruk gewekt dat er wat groeit in Amsterdam. En niet alleen op het veld. Volgende maand komt de nieuwe algemeen directeur Maarten Fontein met een beleidsplan dat supporters en romantici zal behagen. Fontein wil dat bij Ajax de zakelijkheid zich beperkt tot de kantoren en dat het gezicht van de club wordt bepaald door oude waarden. De jeugdopleiding moet centraal staan en Ajax moet de fans binden en inspireren met aanvallend, creatief voetbal. Fontein wil zelfs toe naar het concept van Barcelona, met socios, levenslange leden. Fontein koestert (of veinst) nostalgische gedachten over het rijke, warme verenigingsleven.
KLinkt mooiquote:
De Arena is toch ook een evenementenhal?quote:Op maandag 13 maart 2006 10:08 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wat vinden jullie Ajaxsupporters nou van het dak? Je zit droog, maar de charme van het met weer en wind lekker voetbal kijken is er totaal vanaf. Het is meer een evenementenhal dan een voetbalstadion (naar mijn mening).
Eerst zien, dan geloven! Het zijn natuurlijk wel open deuren die hij intrapt.quote:
Daarom ook een nadruk op klinkt...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Eerst zien, dan geloven! Het zijn natuurlijk wel open deuren die hij intrapt.
Een Barça/Bayern München als voorbeeld zou ideaal zijn, JC weer terug!![]()
Sorry, daar heb ik ff niet op gelet....het gaat om het idee...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Dirk, wat maak je je met je signature weer VOLSTREKT belachelijk. Tis maar dat je het weet.
Overigens, die foto is briljant. Maar dan wel een voetbalveld en geen American Football veld.
Ajax is zijn club.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Rijkaard Barcelona zou verlaten voor Ajax?
Hehe die gast heeft gewoon een erg laag IQquote:Op maandag 13 maart 2006 11:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Dirk, wat maak je je met je signature weer VOLSTREKT belachelijk. Tis maar dat je het weet.
Ajax is zijn club, het gerucht ging na het ontslag van Koeman ookal want hij zou et niet echt naar zijn zin hebben bij Barça toen. Ik denk dat als Barça de CL wint dat de kans er misschien wel is.quote:Op maandag 13 maart 2006 11:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom Rijkaard Barcelona zou verlaten voor Ajax?
60.000, tsja het zit nu al amper volquote:Op maandag 13 maart 2006 09:23 schreef M0NTANA het volgende:
Hoeken en grachten dicht, dan tribunes doortrekken naar veld, dan kan capaciteit naar 60.000 man.
Met CL enzo normaal gesproken wel en als er betere tijden komen wordt het vanzelf wel weer drukker (deel successupporters, maarja dat hou je toch niet tegen)quote:
Tsja, dat van die hoeken dichtmaken is idd wel een goed planquote:Op maandag 13 maart 2006 11:52 schreef devv05 het volgende:
[..]
Met CL enzo normaal gesproken wel en als er betere tijden komen wordt het vanzelf wel weer drukker (deel successupporters, maarja dat hou je toch niet tegen)
Ik ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:00 schreef twi het volgende:
Rijkaard is natuurlijk geen enkele verbetering wanneer ten Cate niet meekomt. Ik geloof er trouwens ook niet in.
Die pokkezooi begint 18 maart weer...quote:Op maandag 13 maart 2006 11:57 schreef Jasza het volgende:
Trouwens zijn die schijt admirals alweer begonnen? Straks weer leuk voetbal kijken met 100 lijnen op het veld
Tsja, ze moeten wel geld verdienen aan dat stadion.quote:Op maandag 13 maart 2006 12:04 schreef twi het volgende:
En 't NFL Europe seizoen begint eind maart, dus de volgende thuiswedstrijd liggen er verse Football-strepen op de mat, aangezien ze vrijwel direct na Ajax spelen.
Wanneer worden die lui eens richting het Olympisch gedumpt?
quote:Zweedse arbiter positief voorteken voor Ajax
13/3/2006 12:05
De UEFA heeft de Zweedse arbiter Peter Fröjdfelt aangesteld voor de Champions Leaguewedstrijd Internazionale-Ajax. Dat gegeven is voor de Amsterdammers een positief voorteken.
Opvallend genoeg voelt Ajax zich gesterkt door deze aanstelling. Nog nooit verloor de Amsterdamse club een Europese wedstrijd die geleid werd door een Zweedse scheidsrechter. Van de acht ontmoetingen eindigde alleen het duel met Celtic in het seizoen 1982/83 in een remise (2-2).
quote:
Inderdaad, de voorverkoop voor Villarreal kan alvast beginnen!quote:
tegen wie moeten we na Inter?quote:
Tegen Villareal, zie afgelopen vrijdag of www.uefa.com ...quote:
Like dhuuuuhquote:Op maandag 13 maart 2006 12:37 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Dan hebben we geen zweedse scheidsrechter...
It's all about the water baby!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Like dhuuuuh.
Geen koffie gehad vandaag??
Probeer de Ajax-koffie eens!quote:Op maandag 13 maart 2006 12:39 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
It's all about the water baby!
Van mij hoeft Joris Mathijsen niet per sé te komen, aangezien Thomas Vermaelen zich uitstekend ontwikkelt. Maar toch ben ik benieuwd wat er met Joris Mathijsen gaat gebeuren, bovenstaande opmerking van Martin van Geel en het optreden van Joris Mathijsen in Studio Voetbal geven mij het idee dat er wat speelt. Alsof men nu tracht de media te bespelen om kort na de play-offwedstrijden tegen AZ bekend te maken dat óók Joris Mathijsen volgend seizoen Ajacied is.quote:'Ik denk dat Joris de sprong gaat maken naar een Europese topclub'
Ajax' technisch directeur Martin van Geel denkt niet dat het hem zal lukken om Joris Mathijsen naar Amsterdam te halen (Algemeen Dagblad)
Matthijssen is wel weer ok voor de breedte...quote:1. Luca Toni (Fiorentia, Ita) 23 goals - 46 punten
2. Tarmo Neemelo (FC TVMK, Est) 41 goals - 41 punten
3. Klaas-Jan Huntelaar (Ajax / sc Heerenveen, Ned) 27 goals - 40,5 punten
4. Thierry Henry (Arsenal, Eng) 19 goals - 38 punten
4. Ruud van Nistelrooy (Man Utd, Eng) 19 goals - 38 punten
4. Samuel Eto’o (FC Barcelona, Spa) 19 goals - 38 punten
7. David Trezeguet (Juventus, Ita) 18 goals - 36 punten
8. Miroslav Klose (Werder Bremen, Dui) 17 goals - 34 punten
9. Kris Boyd (Rangers / Kilmarnock, Sch) 22 goals - 33 punten
10. Andrei Sjevtsjenko (AC Milan, Ita) 16 goals - 32 punten
12. Shota Arveladze (AZ, Ned) 20 goals - 30 punten
17. Dirk Kuijt (Feyenoord, Ned) 19 goals - 28,5 punten
31. Jefferson Farfán (PSV, Ned) 17 goals - 25,5 punten
Misschien een deal dat Joris Mathijsen én Denny Landzaat naar Amsterdam komen, hebben wij geen spelers die de omgekeerde richting op kunnen gaan?quote:Op maandag 13 maart 2006 13:57 schreef vdHoek het volgende:
Ik was altijd voor de komst van Mathijsen, maar Vermaelen doet het de laatste tijd bijzonder goed. Stam er naast (Maduro naar het middenveld) en je hebt een betrouwbaar centraal duo. Aan Mathijsen zal bovendien wel weer een hoofdprijs hangen, dus die mag mooi in Alkmaar blijven.
Ze zijn gek daar in Alkmaar? Met Shota Arveladze en Danny Koevermans hebben ze al twee spitsen, alleen Ajax zou er dan nog twee bijkopen.quote:Op maandag 13 maart 2006 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
Charisteas, Lindenbergh en Babel voor Mathijsen en Landzaat
quote:Rosales heeft 'oude niveau' nooit gehaald
Maandag 13 maart, door SV, Amsterdam, 10.41u GMT+01.00, BN De Stem
De Argentijnse vleugelaanvaller Mauro Rosales verklaart in BN De Stem dat hij zijn oude niveau dat hij bij het Argentijnse Newell’s Old Boys had nooit heeft gehaald bij Ajax.
'Drie maanden geleden zat ik op 70 procent van mijn kunnen. Nu zit ik ergens tussen de 80 en 90. Mijn norm van 100 haalde ik in Argentinië. Bij Ajax ben ik nooit zo goed geweest als daar', zegt Rosales. Een ontsteking aan zijn kniepees speelt hem overigens al maanden parten.
De aanvaller hoopt nog op een selectie voor Argentinie. Onlangs werd bekend dat zijn bondscoach Pekerman videobanden bij Ajax heeft opgevraagd van Rosales.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |