abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35920434
Op de Ikea-site kan ik het niet terugvinden vandaar de volgende vraag hier: kun je bij Ikea ook losse keukenkastdeurtjes kopen, dus alleen de deurtjes/frontjes?

We hebben een huis gekocht met daarin een keuken van 5 jaar oud, alleen de frontjes zijn niet echt onze smaak: met zo'n oudbollig profiel erin. Ik vind die hoogglans keuken van Ikea wel wat, maar om nu meteen de hele keuken te vernieuwen is gewoon zonde...
pi_35920876
Wij gaan de keuken laten spuiten omdat de kwaliteit van hetgeen er hangt hoogwaardiger is dan Ikea. Op de site van de leverancier staan goede voorbeelden. Volgens mij een aanrader.
Een iPhone/mobile dashboard op basis van je PVoutput gegevens. (free to use)
pi_35921254
Heb ik ook aan gedacht. Alleen blijft dat lelijke profiel dan wel zichtbaar.
pi_35922600
Yep ga ik ook doen. De keuken is prima, de inrichting kan ik toch niet zoveel mee doen. Enige wta me " tegenstaat" in meer of mindere mate is de kleur en het type kastje. Bij IKea gekenen en dara kost een deurtje zo rond de 15-40 euro.... Is stukken beter dan spuite, das namelijk ook niet gratis. Daarnaast, als je spuit heb je er nog geen harde coating op...

Enige waar je wel ff op moet letten, maatvoering en waar de scharnieren zitten!! dat laatste kan roet in het eten gooien.
ik heb ze wel op een rijtje, maar ze werken partime...
pi_35925592
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:56 schreef Gompy58 het volgende:
Yep ga ik ook doen. De keuken is prima, de inrichting kan ik toch niet zoveel mee doen. Enige wta me " tegenstaat" in meer of mindere mate is de kleur en het type kastje. Bij IKea gekenen en dara kost een deurtje zo rond de 15-40 euro.... Is stukken beter dan spuite, das namelijk ook niet gratis. Daarnaast, als je spuit heb je er nog geen harde coating op...
De kwaliteit van de kastjes is hoger dan dat van de ikea; dat maakt het het waard om te spuiten. Daarnaast is de in 3 lagen aangebrachte coating minstens net zo sterk als dat van de ikea ter info.
Een iPhone/mobile dashboard op basis van je PVoutput gegevens. (free to use)
pi_35983354
Volgens mij kun je bijna alles voor de keuken bij IKEA ook los kopen. Ik heb voor de bijkeuken twee losse onderkastjes zonder deurtjes, en een losse lade gekocht. (Ik had een deurtje en ladefrontjes nog van onze huidige keuken)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')