Neenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef Aurelianus het volgende:
Geef toe dat je even flink er langs wilde raggen met je genotsknots.
Zie OP. En als je iemand helpt, dan kijk je ook wat die gast aan het doen is. Of dacht je dat ik express bij die mammoet naar binnen keekquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom kijk jij naar de bilnaad van een bouwvakker?
Ik wacht wel.quote:
Dat onopgeleide paupertje heeft toch wel je cv gemaakt, iets wat jezelf niet gelukt is.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Onopgeleid paupervolk
En nu ben je teleurgesteld omdat er alleen aan de CV gesjord werd, en open je uit frustratie maar een topic.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die vent komt langs, loopt wat te sjorren aan de CV
Jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
Of dacht je dat ik express bij die mammoet naar binnen keek![]()
![]()
En TS heeft z'n wc nog niet bekeken, want toen die monteur doorhad dat het latente flikkertje continue naar z'n reet stond te kijken heeft hij een kadootje in de plee achter gelaten.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:48 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Dat onopgeleide paupertje heeft toch wel je cv gemaakt, iets wat jezelf niet gelukt is.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:49 schreef flugeltje het volgende:
Gadverdamme -Sandstorm- Ik zit te eten
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:50 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Je woont in Tilburg. Na Carnaval is het 40 dagen vasten !
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:55 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Daar doe ik dus écht niet aan mee... Vasten is voor amateurs. Ik heb voer nodig....
Maar vertel eens, had ie ook haar in z'n spleet waar dan zo de strontkorsten nog tussen hingen?
* flugeltje wordt gewoon onpasselijk van haar eigen vraag...
Ooit de Grand Canyon gezien? Die spleet is zo groot dat je er niet omheen kanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Waarom kijk jij naar de bilnaad van een bouwvakker?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |