Op die sterndrive kan makkelijk een andere motor worden gemonteerd. Dan hoef je echt niet je hele boot te verbouwen. Zeker als er nu een volvo in staat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:08 schreef _Arthur het volgende:
Probleem met een andere motor is: de motor die er nu in zit is een stern-drive.
Dit dus:
[afbeelding]
Haal je dat weg, heb je een groot gat in je spiegel en dan moet nog alles gecreerd worden voor de nieuwe stuurinstallatie en aandrijf-as voor je schroef.
Indien het blijkt dat de motor/boot toch niet hetgeen is wat je er van had verwacht na verloop van tijd is het gewoon het beste om het ding te verkopen en een terug te kopen die er wel aan voldoet.
Een nieuwe (andere of tweedehands) motor in dit bootje is allemaal zonde van het geld.
Lijkt mij ook, gewoon andere motor voor de aandrijfas monteren.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:21 schreef marky het volgende:
[..]
Op die sterndrive kan makkelijk een andere motor worden gemonteerd. Dan hoef je echt niet je hele boot te verbouwen. Zeker als er nu een volvo in staat.
En een paar meter en je zit op de rivier!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 20:25 schreef Hyperdude het volgende:
Hoe verder van Dordt hoe beter het wordt
Maar dit valt zo te zien wel mee, ziet er goed uit![]()
Via marktplaats gevonden, 280 euro per jaarquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:10 schreef Swetsenegger het volgende:
betaal je voor een plekje? En hoe heb je die uberhaupt gevonden??
In het plaatselijke suffertje ofzo?
Ik heb al wel veel informatie over verf systemen aangevraagd. Ik zal eens kijken of er nog iets leuks te vinden is.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef ROG het volgende:
Conflict~ al wat leuke catalogi gehaald om ideetjes/handigheidjes op te doen? Bijvoorbeeld van Vetus (onderdelen), Compass (Duits postorderbedrijf, wel ok hoewel het de Wehkamp voor de watersport is), Nauticring (franchise watersportwinkelketen)?
Vetus, wat een arrogante kutbedrijf is dat zegquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:12 schreef ROG het volgende:
Conflict~ al wat leuke catalogi gehaald om ideetjes/handigheidjes op te doen? Bijvoorbeeld van Vetus (onderdelen), Compass (Duits postorderbedrijf, wel ok hoewel het de Wehkamp voor de watersport is), Nauticring (franchise watersportwinkelketen)?
Verf wordt epifanes 1 componenten systeem denk ik. Dit zit er nu al op en er zitten nog een paar blikken bij het bootje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Vetus, wat een arrogante kutbedrijf is dat zeg![]()
Voor verf zou ik gaan voor Sigma Coating (of was het nu Sikkens?) of voor International
Boegschroef is voor Duitsers die niet kunnen varenquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
Om daar in te komen heb je een boegschroef nodig man![]()
www.compass24.nl (stootwilletjes, anker, paar lijnen, stuurstoel, etc)quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:37 schreef Conflict het volgende:
Ik zal eens kijken of er nog iets leuks te vinden is.
Wat hij zegtquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:51 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Boegschroef is voor Duitsers die niet kunnen varen![]()
Voor zo'n klein bootje? Echt niet, hij ligt nu op een krappere plek. Een boegschroef voor zo'n klein ding is erg ongebruikelijk volgens mij.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:18 schreef BaraCuda het volgende:
Om daar in te komen heb je een boegschroef nodig man![]()
Och, op Jan van Gent sloepen (6-8 meter) is het een veelbestelde optie.quote:Op woensdag 29 maart 2006 18:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Voor zo'n klein bootje? Echt niet, hij ligt nu op een krappere plek. Een boegschroef voor zo'n klein ding is erg ongebruikelijk volgens mij.
Bootje is maar 7 meter lang hoor![]()
Zei het meer voor de grapquote:Op woensdag 29 maart 2006 18:21 schreef Conflict het volgende:
[..]
Voor zo'n klein bootje? Echt niet, hij ligt nu op een krappere plek. Een boegschroef voor zo'n klein ding is erg ongebruikelijk volgens mij.
Bootje is maar 7 meter lang hoor![]()
Ik had het trouwens verkeerd, hij ligt niet voor die zeilboot, maar aan de andere kant van de steiger, voor die zeilboot zonder mast![]()
Gisteren katalogus besteld, vandaag in huisquote:Op woensdag 29 maart 2006 11:32 schreef Richie_Rich het volgende:
[..]
Vetus, wat een arrogante kutbedrijf is dat zeg![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |