quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Probeer je je een alibi te verschaffen smeerlap ?!
Jij als Brabander moet je toch ook aangesproken voelen ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:30 schreef -Sandstorm- het volgende:
Probeer je je een alibi te verschaffen smeerlap ?!
Neen, hoezo ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:31 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Jij als Brabander Limburger moet je toch ook aangesproken voelen ?
quote:
Ik ben pas sinds kort katholiekquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
Waarom loop je die smeerlappen te verdedigen. Was jij vroeger maar in je gaatje geneukt door meneer Pastoor.
Das wel heel kansloos.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ik ben pas sinds kort katholiek
Hmm; was dat nadat je een straatverbod kreeg om je uit de buurt van speeltuinen, basisscholen en kinderdagverblijven te houden?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
Ahaa... dat verklaard een hoopquote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:44 schreef kansloze_dertiger het volgende:
[..]
de mossad was het man...pff....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:28 schreef Chriz2k het volgende:
Duidelijk een Islamitisch complot om het Christendom in een kwaad daglicht te zetten.
oh ja...zal wel aan mij liggen, maar ik voel me niet echt aangesproken als katholiek zijndequote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:25 schreef kansloze_dertiger het volgende:
Wat heeft iedereen opeens tegen katholieken?
Pedoschandaal Iers bisdom
Hier worden wij katholieken weer als dader neergezet. Het zijn maar een paar katholieken die dat doen en daar wordt iedere katholiek op aangekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |