Goed ik was naar de kapper geweest en op enkele stappen daarvan zit groenteboer Toni met z'n groentes. Ik dacht ik even een balansmiddag inlassen voor de Hel die m'n lichaam vanaf vanavond door moet staan.
Dus ik stap bij Toni naar binnen, maar Toni was nergens te bekennen. Wel was er een vrouw type alleenstaande-bijstandsmoeder die achter de groentes stond, laten we haar maar even Antonia noemen voor het gemak.
Er waren mensen voor me dus ik zat wat om me heen te kijken naar Elstar appels en verse Zuurkool, terwijl er een zeer fijn melodietje van meneer RJD2 door mijn oren galmde.
Antonia zei: "Wie is er dan aan de beurt??
![]()
" Er was niemand behalve ik dus ik zei: "JA!!!!
![]()
"
"Zegt u het maar" zei Antonia met shagstem. Ik ging voor de salade met olijven en andere lekkernijen. "Anders nog iets?"Nee" afrekenen en gaan met die olijf
Bij thuiskomst ga ik op de bank zitten, zet de TV op de Belg, pak m'n salade en kijk naar het wielrennen. Ik neem af en toe een hap tot er ineens wel iets heel knapperig in mn mond zit.
Ik spuug het uit in m'n hand en wat zie ik???!!!!! Een vies goor slakkenhuis
Na ik de kokhals bewegingen on de controle had, kwam de woede die nog steeds niet over is.
Sterf Toni en Antonia, met je gore teringbende, pijnlijk ik Guantanamo stelletje lijers
Als er iemand nog een scud over heeft, zou ik hem graag willen overnemen voor een vriendenprijs
Slakken in je eten zuigt
en nee geen samenvatting
LastFM03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor