quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Desensitized het volgende:
een zwarte hoodie met vlammen en een hanekam.
kansloosquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef Salvad0R het volgende:
desensitized... volgende keer gewoon aanspreken... dit is kans-arm .
Moeder zoekt schoondochter! Daar komen ook de lelijkste mannen van Nederland in voor!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:28 schreef wouter1988 het volgende:
Is toch zo'n programma voor?
*klikt fotoboek TS*quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:30 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Moeder zoekt schoondochter! Daar komen ook de lelijkste mannen van Nederland in voor!
Ben ik ookquote:
Met die instelling wel ja !!!quote:
Al een jaar niet ge-update, maar toch dankjewelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
*klikt fotoboek TS*
nou hij kan zich wel opgeven hoor.
Zoals? Help mij eensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Met die instelling wel ja !!!
Volgende keer als je dat meisje ziet, spreek haar gewoon aan . Als je echt lelijk bent... moet je wel iets geniaals bedenken om te zeggen .
Heb je nog voorbeelden? Ik ben niet zo creatief...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Volgende keer als je dat meisje ziet, spreek haar gewoon aan . Als je echt lelijk bent... moet je wel iets geniaals bedenken om te zeggen .
kansloos staat niet gelijk aan lelijk hoor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:34 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Trek aan de noodrem en vraag of ze mee gaat survivallen in het weiland.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:38 schreef 14.gif het volgende:
[..]
Heb je nog voorbeelden? Ik ben niet zo creatief...![]()
Whaa, dat zou geniaal zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:41 schreef BadKeukenTegel het volgende:
[..]
Trek aan de noodrem en vraag of ze mee gaat survivallen in het weiland.![]()
Je zegt gewoon iets unieks.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:36 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Zoals? Help mij eensGeef eens wat voorbeelden...
Gitaar mee en serenade geven?
Dat is vragen naar de bekende wegquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:51 schreef Draaim0len het volgende:
waarom de neuk post je dit in ONZ?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To err is human, but to really foul things up requires a computer.
Nee nog nooit. Hopelijk nu wel vakerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:47 schreef phuck het volgende:
'but, heb je haar hier al eerder in Damwoude 'gespot'?
Klinkt behoorlijk stijlloos vriend..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Desensitized het volgende:
Je had een lange spijkerrok aan. Middellang blond krullend haar. 2 schoudertassen, een zwarte en een knalroze. Een bruinige winterjas en van die met bont gevoerde laarsjes.
Ik liep daar wat rond in camo baggy shorts en een zwarte hoodie met vlammen en een hanekam. Zat je in de trein ook al steeds aan te kijken
Stijlloos?? Omdat ik er bij loop zoals ik zelf wil en niet zo'n modeslachtoffer ben??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:25 schreef Random_hero het volgende:
[..]
Klinkt behoorlijk stijlloos vriend..
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:40 schreef Desensitized het volgende:
Ik liep daar wat rond in camo baggy shorts
Aan jou de eer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:59 schreef YellowLedbetter het volgende:
heeft iemand al een lemming gemaakt?
Omdat je geen gevoel voor stijl hebt, en toch zelf wil bepalen wat je draagt, jaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:55 schreef Desensitized het volgende:
[..]
Stijlloos?? Omdat ik er bij loop zoals ik zelf wil en niet zo'n modeslachtoffer ben??
Kut-Newbie, zelf IK weet wat een lemming isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef Desensitized het volgende:
Wat is dat nou weer?? Het spel ken ik wel, maar wat heeft dat met mijn topic te maken?
allesquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:05 schreef Desensitized het volgende:
Wat is dat nou weer?? Het spel ken ik wel, maar wat heeft dat met mijn topic te maken?
kom je nog wel achterquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:18 schreef Desensitized het volgende:
Kut-newbie? Kwam hier al toen jij nog niet eens kon typen man
Maar zit hier niet iedere dag nee, ik heb nog een klein beetje een leven
Vertel eens, wat is dat dan?
makkelijk praten kutnoob... jij heb geen fotoboek...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:32 schreef PsyCha het volgende:
[..]
*klikt fotoboek TS*
nou hij kan zich wel opgeven hoor.
ik heb een kut, maar ben geen n00b. Jammer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:36 schreef murp het volgende:
[..]
makkelijk praten kutnoob... jij heb geen fotoboek...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |