Whehe daar doelde ik ook op (onder andere)quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:41 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Geqxon in de telegraaf (als crimineel) #2
Die hebben ook niet altijd gelijk![]()
Astrologen beweren niet paranormaal te zijn hoor, jij kan het ook leren.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef Monocultuur het volgende:
paranormaliteit bestaat niet. is nog nooit bewezen. er is een prijs uitgeloofd door de wetenschap van 1 miljoen dollar voor degene die kan bewijzen dat ie paranormaal is...
Dat 't níet bestaat is took nooit bewezen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:18 schreef Monocultuur het volgende:
paranormaliteit bestaat niet. is nog nooit bewezen. er is een prijs uitgeloofd door de wetenschap van 1 miljoen dollar voor degene die kan bewijzen dat ie paranormaal is...
Mja, met een simpele profielschets kun je al zo'n verhaal als bovenstaande voorspellen. En dan heb ik nog naar geen ster(hemellichaam!) gekekenquote:Op zondag 12 maart 2006 15:06 schreef -Hans- het volgende:
AD-astrologe....bla bla, daarom geloof ik er dus niet in. Je kan het gokken noemen of AD-astrologe, maar het blijft natte vinger werk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |