Dat is wel klote zeg, ik hoop maar dat ze hier niet komen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:14 schreef nectarientje het volgende:
nou moe.. na de telefonische terreur van Tele2 en UPC hebben ze nu iets nieuws bedacht: ze bellen nu gewoon bij je thuis aan. Ik verwacht een pakketje dus ik doe braaf open, staat daar zo'n sukkel die me wat vragen wil stellen over onze KPN-aansluiting.Flikker op en ga iemand anders vervelen! Als ik Tele2 of UPC wil, bel ik jullie zelf wel!
![]()
Voor zover ik kan zien op de site van de KvK is het idd colportage. Ik zal de volgende keer eens naar de ventvergunning vragenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:50 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Dat is toch colportage?
Dat zal me een vrolijke boel worden dan!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:13 schreef Vampier het volgende:
Ik pak gewoon een fun
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:13 schreef Vampier het volgende:
Ik pak gewoon een fun en zeg dat ze van mun property moeten optiefen.
Wat moet ik me daarbij voorstellen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:13 schreef Vampier het volgende:
Ik pak gewoon een fun en zeg dat ze van mun property moeten optiefen.
Maar zeker wel te bang om 'Nee' te zeggen, en zijn verhaal afgeluisterd ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:14 schreef nectarientje het volgende:
nou moe.. na de telefonische terreur van Tele2 en UPC hebben ze nu iets nieuws bedacht: ze bellen nu gewoon bij je thuis aan. Ik verwacht een pakketje dus ik doe braaf open, staat daar zo'n sukkel die me wat vragen wil stellen over onze KPN-aansluiting.Flikker op en ga iemand anders vervelen! Als ik Tele2 of UPC wil, bel ik jullie zelf wel!
![]()
You go girl!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:51 schreef nectarientje het volgende:
Na mijn vraag waarom hij vragen wilde stellen (had nog geen idee dat hij van Tele2) en hij dat dus vertelde heb ik gezegd dat ik geen interesse had en vooral geen zin om uit te leggen waarom ik geen interesse had en de deur dicht gedaan.
Dus verder dan vertellen dat hij vragen kwam stellen en van Tele2 was, is hij niet gekomen.
Wees niet bang![]()
Verwar je ze nou niet met lantaarnpalen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:39 schreef Demonix het volgende:
bij ons stonden die tele2 gasten op elke straathoek.
Nee.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:53 schreef Wriker het volgende:
[..]
Verwar je ze nou niet met lantaarnpalen?
Op straat durf ik zo'n gast nog wel een dreun te geven, daar ben je toch anoniem. Als ze aan je voordeur staan wordt het toch wat lastiger, maar ik doe al jaren 's avonds niet meer open als de bel gaat en ik niemand verwacht.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:54 schreef Demonix het volgende:
[..]
Nee.
Ze stonden letterlijk op elke hoek.![]()
Dat is een goed ideequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:58 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Voor zover ik kan zien op de site van de KvK is het idd colportage. Ik zal de volgende keer eens naar de ventvergunning vragen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:21 schreef Okkie_ het volgende:
Een punaise op de deurbel plakken wil wel eens helpen!
Dat hebben we toch al, dus wat dat betreft is het geen probleem,quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:34 schreef whosvegas het volgende:
[..]
![]()
Een probleem, je weet nooit waneer die lui komen. Komt je buurman langs heb je ineens ruzie met je buurman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |