abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35911139
Vriendlief en ik hadden allebei een vrije dag dus we sliepen lekker uit. totdat om 8:15 de bel gaat.
"Ja politie hier, bent u de eigenaar van een gestolen auto?" Uh ja dat zal dan wel
Wij snel naar buiten kijken en ja hoor, auto pleite.
Ze hadden hem echter weer terug gevonden op ongeveer 10 min rijden van ons huis op de parkeer plaats bij een Lidl.
Er zit nu best veel schade aan de auto (opengebroken deur, kapot contactslot, stuurvergrendeling moet vernieuwd, binnenverlichting gemold, autoradio, cd's en zaklamp gejat, poging tot jatten van speakers)
En t ergste is dat de politie niks kan/gaat doen.
We hebben wel lichterlijk een vermoeden in welke richting we de dader moeten zoeken (tis een klein dorp) maar we kunnen niks bewijzen

Waarom kunnen mensen gewoon niet van andersmans spullen afblijven? Nu zitten wij weer minmaal 2 dagen zonder auto
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:24:24 #2
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_35912649
Gewoon met een honkbalknuppel even één van die vermoedelijke daders verassen als hij z'n scooter probeert te starten.

En vervolgens z'n scooter en gebit helemaal molesteren.

Dan laat ie het in het vervolg wel uit z'n hoofd om andermans spullen te slopen!
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 15:25:08 #3
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35912711
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:32 schreef morgaine21 het volgende:
Waarom kunnen mensen gewoon niet van andersmans spullen afblijven?
Helemaal mee eens!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 15:26:38 #5
13250 Lod
Sapere aude!
pi_35912721
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Dat hebben ze bij mijn oma ook wel eens gedaan, daders zijn nooit gevonden.
Als ik die lui ooit te pakken krijg...
Ze hadden je oma gestolen en achter gelaten bij de Lidl?
GNU Terry Pratchett
  Moderator vrijdag 10 maart 2006 @ 15:26:57 #6
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_35912770
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef Lod het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
pi_35912863
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:28 schreef Biene het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_35912871
Wel geld voor een auto, maar niet voor een autoalarm. Tegenwoordig moet je die wel hebben
pi_35912919
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat je moet doen?
Stiekem voor eigen rechter gaan spelen.
die neiging krijg je wel als een stel triangel josti's er met je auto vandoor gaat en hem helemaal uitgewoond achterlaat.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_35912969
quote:

[..]

Maar natuurlijk doet de politie niets, die hebben het druk met flitsen! In dit land moet je voor eigen rechter spelen wil je je recht halen, alleen heb je wel een probleem als ze erachter komen, want dan kunnen ze ineens wel werken!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_35912983
ben best blij dat mijn bioritme zodanig verneukt is, dat ik niet slaap voordat mn vader ochtends weer opstaat, wanneer hij thuis slaapt anyway .
Vaak genoeg worden autos leeggehaald in mijn straat, als het bij mij gebeurt sta ik binnen 6 seconden voor die smerige junk zn neus met een stuk hout om zn schedel in te bashen .
Daarna check ik zn zakken op waardevolle dingen en dan kleed ik m uit, steek ik paar xtc pillen in zn reet, douw ik m in een kofferbak van een random auto... en dump ik die kneus 200 km diep in duitsland in een duister woud.
Zelfde geldt voor inbrekers en undercover politieagenten .
pi_35913065
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef Okkie_ het volgende:
Gewoon met een honkbalknuppel even één van die vermoedelijke daders verassen als hij z'n scooter probeert te starten.

En vervolgens z'n scooter en gebit helemaal molesteren.

Dan laat ie het in het vervolg wel uit z'n hoofd om andermans spullen te slopen!
best een goed alternatief, maar dan moet je wel heel zeker zijn dat hij het gedaan heeft
pi_35913101
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
ben best blij dat mijn bioritme zodanig verneukt is, dat ik niet slaap voordat mn vader ochtends weer opstaat, wanneer hij thuis slaapt anyway .
Vaak genoeg worden autos leeggehaald in mijn straat, als het bij mij gebeurt sta ik binnen 6 seconden voor die smerige junk zn neus met een stuk hout om zn schedel in te bashen .
Daarna check ik zn zakken op waardevolle dingen en dan kleed ik m uit, steek ik paar xtc pillen in zn reet, douw ik m in een kofferbak van een random auto... en dump ik die kneus 200 km diep in duitsland in een duister woud.
Wat ben jij een lief persoon.
pi_35913129
Waarom vermoed je trouwens die bepaalde perso(o)n(en) ervan het gedaan te hebben?
pi_35913481
Bij de moeder van een vriend van mij is keer de auto in brand gestoken, werden ze wakker gebeld om te melden dat hun auto in brand stond
BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA!
pi_35913513
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:38 schreef Biene het volgende:

[..]

Wat ben jij een lief persoon.
Jep, ik leef altijd heel erg mee met de medemens .
pi_35913555
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

die neiging krijg je wel als een stel triangel josti's er met je auto vandoor gaat en hem helemaal uitgewoond achterlaat.
Waarschijnlijk ook de enige genoegdoening die je krijgt.
Politie doet toch niets... Toen er in mijn auto ingebroken was, heb ik eigenhandig mijn spullen terug moeten halen. Ik wist namelijk 100% zeker wie het gedaan had maar de politie wilde geen actie ondernemen. Lang leve de politie in NL
pi_35913575
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
!
pi_35913603
politie kan alleen boetes uitschrijven en ander overheidslaven-werk .
Ze lopen per definitie achter de feiten aan. Afhankelijk van zwaktes in karakters van individuen...
De politie zuigt.
Heb geen politie nodig . Red mezelf perfect .
pi_35913633
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef wh00t het volgende:

[..]

Waarschijnlijk ook de enige genoegdoening die je krijgt.
Politie doet toch niets... Toen er in mijn auto ingebroken was, heb ik eigenhandig mijn spullen terug moeten halen. Ik wist namelijk 100% zeker wie het gedaan had maar de politie wilde geen actie ondernemen. Lang leve de politie in NL
Tja, jij zou de boel in scene hebben kunnen gezet om iemand te naaien door te zeggen dat hij spullen van je hebt gejat
pi_35914888
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:39 schreef Repeat het volgende:
Waarom vermoed je trouwens die bepaalde perso(o)n(en) ervan het gedaan te hebben?
Ik woon in een dorp waar eigenlijk voornamelijk elitevolk woont, er zijn hier echter 3 of 4 figuren die in het enige studentenpand wonen dat ons dorp rijk is die er om bekend staan rottigheid uit te halen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 16:34:53 #23
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_35914927
Zo gaar :/ wtf heeft het voor nut om een auto helemaal te verneuken voor 200 euro :/
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  vrijdag 10 maart 2006 @ 18:12:13 #24
88849 Extend
Nee vast niet...
pi_35917732
quote:

[..]

whhahahahaha
pi_35919016
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Maar natuurlijk doet de politie niets, die hebben het druk met flitsen! In dit land moet je voor eigen rechter spelen wil je je recht halen, alleen heb je wel een probleem als ze erachter komen, want dan kunnen ze ineens wel werken!
Flitsen was in het Paarse kabinet. Kabinet Balkenende zit achter echte boeven aan
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')