Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:32 schreef morgaine21 het volgende:
Waarom kunnen mensen gewoon niet van andersmans spullen afblijven?
Ze hadden je oma gestolen en achter gelaten bij de Lidl?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:25 schreef jitzzzze het volgende:
Dat hebben ze bij mijn oma ook wel eens gedaan, daders zijn nooit gevonden.
Als ik die lui ooit te pakken krijg...
Sukkelquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef Lod het volgende:
[..]
Ze hadden je oma gestolen en achter gelaten bij de Lidl?
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef Lod het volgende:
[..]
die neiging krijg je wel als een stel triangel josti's er met je auto vandoor gaat en hem helemaal uitgewoond achterlaat.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:57 schreef Ratelslangetje het volgende:
Weet je wat je moet doen?
Stiekem voor eigen rechter gaan spelen.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef Lod het volgende:
[..]
best een goed alternatief, maar dan moet je wel heel zeker zijn dat hij het gedaan heeftquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:24 schreef Okkie_ het volgende:
Gewoon met een honkbalknuppel even één van die vermoedelijke daders verassen als hij z'n scooter probeert te starten.
En vervolgens z'n scooter en gebit helemaal molesteren.![]()
Dan laat ie het in het vervolg wel uit z'n hoofd om andermans spullen te slopen!![]()
Wat ben jij een lief persoon.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
ben best blij dat mijn bioritme zodanig verneukt is, dat ik niet slaap voordat mn vader ochtends weer opstaat, wanneer hij thuis slaapt anyway .
Vaak genoeg worden autos leeggehaald in mijn straat, als het bij mij gebeurt sta ik binnen 6 seconden voor die smerige junk zn neus met een stuk hout om zn schedel in te bashen .
Daarna check ik zn zakken op waardevolle dingen en dan kleed ik m uit, steek ik paar xtc pillen in zn reet, douw ik m in een kofferbak van een random auto... en dump ik die kneus 200 km diep in duitsland in een duister woud.
Zelfde geldt voor inbrekers en undercover politieagenten .
Waarschijnlijk ook de enige genoegdoening die je krijgt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:33 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
die neiging krijg je wel als een stel triangel josti's er met je auto vandoor gaat en hem helemaal uitgewoond achterlaat.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef Salvad0R het volgende:
ben best blij dat mijn bioritme zodanig verneukt is, dat ik niet slaap voordat mn vader ochtends weer opstaat, wanneer hij thuis slaapt anyway .
Vaak genoeg worden autos leeggehaald in mijn straat, als het bij mij gebeurt sta ik binnen 6 seconden voor die smerige junk zn neus met een stuk hout om zn schedel in te bashen .
Daarna check ik zn zakken op waardevolle dingen en dan kleed ik m uit, steek ik paar xtc pillen in zn reet, douw ik m in een kofferbak van een random auto... en dump ik die kneus 200 km diep in duitsland in een duister woud.
Zelfde geldt voor inbrekers en undercover politieagenten .
Tja, jij zou de boel in scene hebben kunnen gezet om iemand te naaien door te zeggen dat hij spullen van je hebt gejatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:53 schreef wh00t het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ook de enige genoegdoening die je krijgt.
Politie doet toch niets... Toen er in mijn auto ingebroken was, heb ik eigenhandig mijn spullen terug moeten halen. Ik wist namelijk 100% zeker wie het gedaan had maar de politie wilde geen actie ondernemen. Lang leve de politie in NL![]()
Ik woon in een dorp waar eigenlijk voornamelijk elitevolk woont, er zijn hier echter 3 of 4 figuren die in het enige studentenpand wonen dat ons dorp rijk is die er om bekend staan rottigheid uit te halen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:39 schreef Repeat het volgende:
Waarom vermoed je trouwens die bepaalde perso(o)n(en) ervan het gedaan te hebben?
whhahahahahaquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef Lod het volgende:
[..]
Flitsen was in het Paarse kabinet. Kabinet Balkenende zit achter echte boeven aanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
Maar natuurlijk doet de politie niets, die hebben het druk met flitsen!In dit land moet je voor eigen rechter spelen wil je je recht halen, alleen heb je wel een probleem als ze erachter komen, want dan kunnen ze ineens wel werken!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |