Opzich heb ik ook niets tegen rock, maar de hele dag door is gewoon niet leuk meer...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
kun je niet ff vragen of hij een koptelefoon opzet dan....
en trouwens rock is oke.
Hallo, in KLB is het toch de bedoeling dat je ergens over klaagt of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Dat is toch niet ons probleem? Als jij je er aan stoort spreek je hem toch gewoon ff aan...
dat laatste klopt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Opzich heb ik ook niets tegen rock, maar de hele dag door is gewoon niet leuk meer...
En Marilyn Manson is niet oke![]()
Ga naar je begeleider en eis dat hij er wat van zegt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Hallo, in KLB is het toch de bedoeling dat je ergens over klaagt of zie ik dat verkeerd?
En ja, ik heb al meerdere malen gevraagd of hij een koptelefoon op wil doen...
Vanmiddag gaat hij eerder naar huis... Ik denk dat ik de boxjes gewoon even onderwerp aan een test: direct op het lichtnet enzo...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ga naar je begeleider en eis dat hij er wat van zegt.
Of werk een keertje over en jat de boxen
Welles!quote:
Het gaat er gewoon om dat het associaal is om andere mensen te indoctrineren (schrijf ik dat goed?) met jouw muziek... Ik vind het gewoon irritant. En ik ga echt niet zeiken als hij een kwartiertje muziek aan heeft hoor! De hele dag vind ik echter getuigen van egoisme van zijn kant...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:23 schreef Kill_em_all het volgende:
Rock is goed. Liever dat dan van die homofiele kut hardcore bagger of trance troep. Je moet gewoon niet zo zeiken.
Hehe wij klagen dan ook op jouw geklaagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hallo, in KLB is het toch de bedoeling dat je ergens over klaagt of zie ik dat verkeerd?
Ik ben dus zoekende naar de goede manier. Het zijn van die kleine, standaard computerboxjes...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:45 schreef JeRa het volgende:
Wisselstroom direct op die speakers zal in ieder geval een negatief effect hebben op de speakers en hopelijk ook op jou. Hoe wilde je dat gaan doen trouwens? Plug in één gat stoppen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |