Opzich heb ik ook niets tegen rock, maar de hele dag door is gewoon niet leuk meer...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:50 schreef B_BOY het volgende:
kun je niet ff vragen of hij een koptelefoon opzet dan....
en trouwens rock is oke.
Hallo, in KLB is het toch de bedoeling dat je ergens over klaagt of zie ik dat verkeerd?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:53 schreef Sjengdanny het volgende:
Dat is toch niet ons probleem? Als jij je er aan stoort spreek je hem toch gewoon ff aan...
dat laatste klopt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Opzich heb ik ook niets tegen rock, maar de hele dag door is gewoon niet leuk meer...
En Marilyn Manson is niet oke![]()
Ga naar je begeleider en eis dat hij er wat van zegt.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Hallo, in KLB is het toch de bedoeling dat je ergens over klaagt of zie ik dat verkeerd?
En ja, ik heb al meerdere malen gevraagd of hij een koptelefoon op wil doen...
Vanmiddag gaat hij eerder naar huis... Ik denk dat ik de boxjes gewoon even onderwerp aan een test: direct op het lichtnet enzo...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:57 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ga naar je begeleider en eis dat hij er wat van zegt.
Of werk een keertje over en jat de boxen
Welles!quote:
Het gaat er gewoon om dat het associaal is om andere mensen te indoctrineren (schrijf ik dat goed?) met jouw muziek... Ik vind het gewoon irritant. En ik ga echt niet zeiken als hij een kwartiertje muziek aan heeft hoor! De hele dag vind ik echter getuigen van egoisme van zijn kant...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:23 schreef Kill_em_all het volgende:
Rock is goed. Liever dat dan van die homofiele kut hardcore bagger of trance troep. Je moet gewoon niet zo zeiken.
Hehe wij klagen dan ook op jouw geklaagquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:56 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Hallo, in KLB is het toch de bedoeling dat je ergens over klaagt of zie ik dat verkeerd?
Ik ben dus zoekende naar de goede manier. Het zijn van die kleine, standaard computerboxjes...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:45 schreef JeRa het volgende:
Wisselstroom direct op die speakers zal in ieder geval een negatief effect hebben op de speakers en hopelijk ook op jou. Hoe wilde je dat gaan doen trouwens? Plug in één gat stoppen?
AC/DC hoort daar niet tussen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:48 schreef U.N.K.L.E. het volgende:van die klereherrie! Rammstein, Marilyn Manson, AC/DC, Korn
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik alle rock kutmuziek vind... Ik vind gewoon dat hij mij niet de hele dag hoeft mee te laten 'genieten'...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:00 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
AC/DC hoort daar niet tussen.![]()
Maar die past niet in het rijtje. AC/DC is rock, Maylin Manson, Korn enz. zijn gewoon metal.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid, ik zeg niet dat ik alle rock kutmuziek vind... Ik vind gewoon dat hij mij niet de hele dag hoeft mee te laten 'genieten'...
Datzelfde geld ook voor degenen die persé willen bespreken welke bands nou wel metal zijn en welke niet. Daar hebben we een apart subforum voor.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:07 schreef Tha_T het volgende:
Zullen we dat "Welles" "nietus" even achterwege laten? Nergens goed voor
tis vrijdag iedereen wil weer een weekendje zonder collega'squote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:23 schreef BobbyB het volgende:
Wat is dat vandaag met die "Collega's die..." topics?
Amen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
tis vrijdag iedereen wil weer een weekendje zonder collega's
gohquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
niksquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:58 schreef Developersrus het volgende:
WTF is wrong with rock! NOOOOOOB..
luister eens even maat: als jij zo enorm "rock" was, dan zou je woorden als WTF en Noob schuwen als een enge ziekte...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:58 schreef Developersrus het volgende:
Niets, maar wel met die bagger die $betreffendecollegastagair draait.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:58 schreef Developersrus het volgende:
Ik heb een godsgruwelijke hekel aan rock maar MM is een god.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:51 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Opzich heb ik ook niets tegen rock, maar de hele dag door is gewoon niet leuk meer...
En Marilyn Manson is niet oke![]()
Sinds wanneer is Rock een gedrag?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
luister eens even maat: als jij zo enorm "rock" was, dan zou je woorden als WTF en Noob schuwen als een enge ziekte...
als er iets NIET rock is, is het die nerderige computertaal wel.
Die snap ik niet, en ik denk meer mensen met mij.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:07 schreef punchdrunk het volgende:
[..]
luister eens even maat: als jij zo enorm "rock" was, dan zou je woorden als WTF en Noob schuwen als een enge ziekte...
als er iets NIET rock is, is het die nerderige computertaal wel.
Bingo FM? Issie bejaard ofzo.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:38 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Ik heb een collega die naar Bingo FM luistert,geloof me dat is ook geen pretje.![]()
Dat lijkt me tof, goede zender is datquote:
Bingo FM draait 24 uur per dag uitsluitend Nederlandstalige muziek en vult zo een enorm gat in de markt. De zender is een initiatief van de publieke omroepen RTV Utrecht (o.a. bekend van Radio M Utrecht) en Omroep Amersfoort.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:45 schreef JeRa het volgende:
Wisselstroom direct op die speakers zal in ieder geval een negatief effect hebben op de speakers
Ik zit elk weekend ook met mijn collegaatjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:37 schreef B_BOY het volgende:
[..]
Inderdaad. Er bestaat alleen rock en gangstarap in deze wereld.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:39 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat moet hij dan draaien ? 50 cent![]()
Op mijn stage zat iemand die constant vocal trance zat te luisteren. En dan gaat ie nog eens klagen dat de muziek die ik op zet (bijv. Autechre - Tri Repetae en wat spul van Bjork) bagger isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:07 schreef Slappy het volgende:
Nou bij mij op stage draait ie die bagger van de top 40.
Krijg spontaan zelfmoord neiningen als ik die troep hoor
Van die 538 radio word je ook niet vrolijk van
Ik wil niet stoeken, maar ik had m gemept...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:07 schreef Slappy het volgende:
Nou bij mij op stage draait ie die bagger van de top 40.
Ben je gothic?quote:Krijg spontaan zelfmoord neiningen als ik die troep hoor![]()
quote:Van die 538 radio word je ook niet vrolijk van
U.N.K.L.E.? Briljant idd!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:42 schreef Xebrozius het volgende:
Ik zie aan je naam direct al dat jij meer verstand hebt van goede muziek.![]()
Ho eens, dat is helemaal GEEN Metal en WEL Rock.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:09 schreef MidnightRambler het volgende:
[..]
Maar die past niet in het rijtje. AC/DC is rock, Maylin Manson, Korn enz. zijn gewoon metal.
Shadowquote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:17 schreef saksia het volgende:
unkle..as in DJ Shadow and James Lavelle?![]()
Nee, als in James Lavelle en Richard File.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 06:17 schreef saksia het volgende:
unkle..as in DJ Shadow and James Lavelle?![]()
Rock is uitgekauwd. Meer dan 30 jaar lang al.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Rock is geweldig, dus niet zeuren kerel! \m/
Ach, flikker een eind op, door-de-media-gehersenspoelde kutkneusquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
Marilyn Manson is een gefrustreerde duivelsaanbidder die mede-verantwoordelijk is voor de shootings in Columbine. Je bent ziek in je hoofd als je van dit soort wanstaltelijke troep houdt.
De hedendaagse rock is geen donder waard, de ouwe daarentegen...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:43 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Rock is uitgekauwd. Meer dan 30 jaar lang al.![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
Marilyn Manson is een gefrustreerde duivelsaanbidder die mede-verantwoordelijk is voor de shootings in Columbine. Je bent ziek in je hoofd als je van dit soort wanstaltelijke troep houdt.
Ik kan er ook niks aan doen dat je veracht wordt door je omgeving omdat je van die satanistenmuziek houdt en daardoor ook geen fatsoenlijke baan kan vinden en een hoop opgekropte woede in je hebt die van je ook nog eens een contactgestoorde gek met een kort lontje maakt, dus reageer dat a.u.b. niet op mij af. Dat heb je allemaal aan jezelf te danken.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ach, flikker een eind op, door-de-media-gehersenspoelde kutkneus
Boxen houden niet van gelijkspanning, houd ze aan een 12v accu en ze zijn heen,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:57 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik ben dus zoekende naar de goede manier. Het zijn van die kleine, standaard computerboxjes...
Bij ons ging ie ........... pleur t raam uitquote:Op dinsdag 14 maart 2006 20:37 schreef Bosbeetle het volgende:
regel zoiets als bij ons op de stage een computer vol met muziek van iedereen en dan gewoon shuffele .. en dan diegene die er toevallig achter zit skippen!
Bij ons ging het van syphony_x naar björk naar ceasar naar spinvis naar king crimson naar anathema naar dr. dre
Hardcore zorgt wekelijks voor nog veel meer dodenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:42 schreef PDOA het volgende:
draai boards of canada maar eens achterstevorenquote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef PDOA het volgende:
Heh heh, wat zijn die metalheads hier toch snel over de zeik te krijgen.
Ik ben geen metalhead. Ik vind het gewoon zielig voor je dat je zoveel moeite hebt gestoken in iets waar je uiteindelijk alleen maar dommer van bent geworden.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 22:55 schreef PDOA het volgende:
Heh heh, wat zijn die metalheads hier toch snel over de zeik te krijgen.
Het beste vermaak is leedvermaak.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:10 schreef JeRa het volgende:
[..]
Ik ben geen metalhead. Ik vind het gewoon zielig voor je dat je zoveel moeite hebt gestoken in iets waar je uiteindelijk alleen maar dommer van bent geworden.
nee dat is niet associaal maar dat hij het niet vraagt en geen rekening houdt met de andere in de ruimtequote:Op dinsdag 14 maart 2006 23:46 schreef Litso het volgende:
Pff, typisch weer zo'n topic waar iedereen op elkaars smaak kotst en zijn eigen smaak aan de rest probeert op te dringen.
Het gaat niet om de muziek die er gedraaid wordt, maar om dat het gewoon asociaal is dat 'ie het zo hard zet.
Ga slapen, je moet morgen weer vroeg op om een baan te zoeken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:24 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je hoeft je er niet onderuit te praten hoor, ik snap wel dat je je schaamt.
Och gut, voel je je aangevallen?quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:26 schreef PDOA het volgende:
[..]
Ga slapen, je moet morgen weer vroeg op om een baan te zoeken.
Nee!quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:27 schreef JeRa het volgende:
[..]
Och gut, voel je je aangevallen?hoe schattig! Kun je ook ontopic zijn of ligt het in je aard om reacties uit te lokken?
Wat liév!quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:35 schreef PDOA het volgende:
[..]
Nee!
En scheer die ranzige goatie eraf man, dat ziet er niet representabel uit voor je gesprek bij het reintegratiebureau.
Giel Beelenquote:Op woensdag 15 maart 2006 01:42 schreef JeRa het volgende:
[..]
Wat liév!je voelt je gewoon echt persoonlijk aangevallen. Maar ja, dat hebben figuren die Giel Beelen luisteren wel vaker hè
[afbeelding]
* OFfSprngr Schopt Earth af en zet Sunn O))) - Richard op.quote:Op woensdag 15 maart 2006 01:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
nee dat is niet associaal maar dat hij het niet vraagt en geen rekening houdt met de andere in de ruimte
* Bosbeetle zet earth lekker hard .. zo dring ik toch nog wat op!
Als het zo doorgaat ga ik wel naar de stagebegeleider ja. Daar heb ik hem ook al voor gewaarschuwd, hij leek echter niet erg onder de indruk...quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:29 schreef JeRa het volgende:
En met zijn werkgever praten, helpt dat niet?
Ik klaag voorlopig nog even doorquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:57 schreef Devlinsect het volgende:
We zijn al bijna een week verder. Heb je de boxen al gemolesteerd? OF is het voorlopig alleen klagen hier![]()
Valt het dan niet op dat jij het dan hebt gedaan? Zit je bij meerdere collega's op de kamer?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:01 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Ik klaag voorlopig nog even door![]()
Ik wacht nog tot vrijdag (dan ben ik er altijd iets langer dan hij); als het dan nog steeds zo erg is, sloop ik de boxen...
Ik heb hem meerdere malen gewezen op de mogelijke gevolgen. Als het gebeurt weet hij dus wel dat ik het heb gedaan, maarja, hij kon het aan zien komen...quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:06 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Valt het dan niet op dat jij het dan hebt gedaan? Zit je bij meerdere collega's op de kamer?
Neem je eigen muziek mee. Beetje UNKLE, beetje Shadow, Autechre. Of wil die rockert dat niet? En spreek je af dat je de eerste twee weken jouw muziek draait. Hij heeft ook zijn muziek een poos gedraaid.
Hou dat zo. Ik neem aan dat je middelbare school hebt gedaan, dus je weet: U = IR. Ik meen dat boxen over het algemeen 4 of 8 ohm impedantie hebben, dus: 220 = I*4 of 220 = I*8; geeft 55 of 27,5 Ampère. In beide gevallen zal de baas er iig niet blij mee zijn. En dikke kans dat die dingen in de fik vliegen.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:14 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Ah, ik zie dat mijn topic is veranderd in een groot ik-haat-rock-en-de-mensen-die-ernaar-luisteren-topic (en visa versa). Ik probeer met dit topic enkel duidelijk te maken dat ik het niet eens ben met de manier WAAROP hij zijn muziek presenteert (misschien had ik het genre beter niet kunnen vermelden).
Het is nog steeds aan de gang trouwens, ik heb de boxen nog niet op durven blazen...
sinds jimi hendrix.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:19 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rock een gedrag?
Het is geen "gozertje"...quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:56 schreef punchdrunk het volgende:
schop dat gozertje toch gewoon voor z'n flikker!
mietje dat je d'r bent!
tenzij zijn omvang hem immuun maakt voor een enorme schop onder zijn zak is er niets aan de hand toch?quote:Op donderdag 16 maart 2006 12:03 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
[..]
Het is geen "gozertje"...
3 koppen groter dan ik en onwaarschijnlijk breed (en dik)
Sorry voor de late reactiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |