hoe kan je nu je halte missen en toch in de bus zitten?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:13 schreef ableton het volgende:
En ik werd in de bus nog uitgemaakt voor domme allochtoon omdat ik mijn halte miste haha.
Schat.. niet zo serieus....quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:20 schreef Dr_Flash het volgende:
hallo? Onder welke steen heb jij gelegen eigenlijk? Koud daar?
Zo nieuw is het niet hoor, dat Sub fotograaf is
Bij het uitstappen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe kan je nu je halte missen en toch in de bus zitten?
Neequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Schat.. niet zo serieus....
Heb de laatste tijd weinig foto's van hem gezien, hem weinig zien reageren op foto's van anderen, maar hij heeft het alleen over bier gehad.
Mag hem toch een beetje pesten...
Of mag dat niet Subje???
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Kleintje het volgende:
hij heeft het alleen over bier gehad.
zie Flashquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
hoe kan je nu je halte missen en toch in de bus zitten?
He, dat zijn keuzes die je maakt. Bier drinken of foto's makenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Nee
Heb het de laatste tijd een beetje druk om tijd vrij te maken voor m'n favoriete hobby.
Ja ik zag de popups ook!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:25 schreef Mauro het volgende:
[..]
Laatste foto's 14 mei 2005
Wanneer de update?
en kloterige popups
Of allebei, maar dan komen er niet altijd even goede foto's uit.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:26 schreef Kleintje het volgende:
[..]
He, dat zijn keuzes die je maakt. Bier drinken of foto's maken
Slopen die handel!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:28 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Ja ik zag de popups ook!Komt vast door die teller, die moet ik maar eens verwijderen dan...
Volgende update... ehh... als ik tijd heb.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:28 schreef ableton het volgende:
Zelfs met f11 past het niet helemaal op mijn scherm
Ga ik doen zodra ik thuis ben!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:30 schreef Mauro het volgende:
[..]
Slopen die handel!
Die teller eruit flikkeren.
Talpa
een bladwijzer maken van deze code:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
hee fuk hoe doen jullie die posticons met plaatjes van mensen?
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:39 schreef EchnaDarr het volgende:
dank je, nu is mijn interface over de zeik. Pleur ergens wat spaties tussen.
Wie zijn al die apekoppen eigenlijk?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
dat zijn de bewoners van BB 1 2quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wie zijn al die apekoppen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |