Geen ideequote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Syytön het volgende:
Hoe heet was je?
Woow dat had ik laatst ookquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef Bob. het volgende:
H&M kleding gaat ook niet lang mee, dat kun je vantevoren weten.
Kleren die uitrekken, dat is pas vervelendkoop je een spijkerbroek voor flink wat geld, zakt ie na 1 dag zowat van je kont af
![]()
Op hoeveel graden was jij je kleding?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:52 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme wat heb ik daar een hekel aan.
Paar H&M polo's weer totaal te klein na een paar keer wassen (ze zijn maar een tientje, maar toch)
Ik haat dat echtWaarom wassen die kutchinezen de stof niet eerst goed heet voordat ze er kleding van maken? Dan kun je tenminste kleding kopen zonder bang te zijn dat het evt nog zal gaan krimpen
kutchinezen
Gisteravond zeer heet, mijn vriendin had het ook zwaar te verdurenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:23 schreef Syytön het volgende:
Hoe heet was je?
ja, deedik ook een keer. Kromp ie nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:41 schreef Samcali het volgende:
Of je koopt de volgende keer gewoon alles een maatje te groot, dan past het precies als het gewassen is![]()
Dat vind ik altijd juist relaxed. Beter te groot dan te klein.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:09 schreef Bob. het volgende:
H&M kleding gaat ook niet lang mee, dat kun je vantevoren weten.
Kleren die uitrekken, dat is pas vervelendkoop je een spijkerbroek voor flink wat geld, zakt ie na 1 dag zowat van je kont af
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |