Haar poes ligt op tafelquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
alles is roze![]()
zag je die radiografisch bestuurbare cavia?
wat een zooitje dat wijf![]()
ik kan t nog niet helemaal bevatten hoorquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haar poes ligt op tafel![]()
Diverse zelfs![]()
Tinkebell dus of Tinkaa, geen Tinkerbel.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:09 schreef donnahvh het volgende:
neuh ik zat te wachten op herhaling barend en van dorp
tinkerbel user van fok zit daar met dr dode kattentassencollectie
ah boeie, die van peter pan iigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:16 schreef golfer het volgende:
[..]
Tinkebell dus of Tinkaa, geen Tinkerbel.
Er is zelfs een medicijn tegenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:16 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ik kan t nog niet helemaal bevatten hoor
wat een raar ding
jammer dat de vogelgriep rustig is nu![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Haar poes ligt op tafel![]()
Diverse zelfs![]()
Ja nou, ze liggen er tochquote:
ik heb het gezien, die roze doosquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:14 schreef donnahvh het volgende:
[..]
alles is roze![]()
zag je die radiografisch bestuurbare cavia?
wat een zooitje dat wijf![]()
ja volgens mij is t wel klaar ook, ik ga te bedquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:22 schreef laffer het volgende:
[..]
ik heb het gezien, die roze doos![]()
TV staat weer uit![]()
ik ga ook zo pitten, trustuh allemaalquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:24 schreef donnahvh het volgende:
[..]
ja volgens mij is t wel klaar ook, ik ga te bed
truste![]()
![]()
Nou vooruit dan maar, maar alleen omdat jij het bentquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja nou, ze liggen er toch![]()
Gewoon een observatie![]()
Ik zal ze toch niet weggejaagd hebben zeker?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:27 schreef Morwen het volgende:
Heeee, psssssst, Snappie.............ze peren hem![]()
![]()
Slaap lekker, Donna en Laffer![]()
![]()
Misschien fleurt een rode doos je dromen wat opquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:29 schreef golfer het volgende:
Ik ga van roze dozen dromen. Zijn natuurlijk hier in dit bejaardenhoekje niet te vinden, tussen al die uitgelubberde schaamlompen.
Hangt er van af hoe rood die is, roodharigquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
Misschien fleurt een rode doos je dromen wat op![]()
Jij en wegjagenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ik zal ze toch niet weggejaagd hebben zeker?![]()
Nee, dat doe ik nooitquote:
Jij ging dromenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Hangt er van af hoe rood die is, roodharig![]()
Rood qua tijd van de maand liever niet.
Yep en dit is echt Slow Chat hierquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Nee, dat doe ik nooithooguit users op een ander forum die zich niet gedragen
![]()
Zolang ik jou maar niet wegjaag vind ik het allang goed![]()
![]()
Het is wel heerlijk rustig nu hier zeg. Weer eens wat anders als hoog tempo posten
Niet voordat je mijn vraag hebt beantwoordt.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:39 schreef Morwen het volgende:
Jij ging dromen![]()
*rolt Golfer terug zijn kamer in![]()
Heb je wel je blauwe inco-luier weer omgekregen?quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Niet voordat je mijn vraag hebt beantwoordt.
Ik mag van Zuster B. nog even opblijven voordat ik mijn laatste uri-tip moet krijgen.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |