* met wandelstok op tafel slaat : FFFUFFFTEERRRquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:14 schreef just me het volgende:
ik zit écht niet hardop te lachen op mijn werk hoor
Zou ik doen, zeker nu je om 12:30 uur ook nog een vertegenwoordiger op bezoek krijgtquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:22 schreef just me het volgende:
Bluezz stop dat gebit er nou eens in !!![]()
eeej ik moet mijn notulen nog uitwerken!
* just me zet internet maar even uit
*PH102 probeert met twee vingers rietje uit strot te trekkenquote:Op woensdag 15 maart 2006 12:24 schreef Bluezz het volgende:![]()
![]()
De telefoon staat roodgloeiend hier Meneer PH., en Mevrouw JM, u gaat even richting isoleer.
* Bluezz] propt een willekeurig gebit in PH's smoeltje, zo. En nu netjes uw pap opeten.[/me]
Nee, laat maar.quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zal ik jou eens ff lekker in het zonnetje achter het glas zetten opaatje?![]()
Ah das ook zo zieligquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, laat maar.
Jou kennende vergeet je me weer naar binnen te rollen en zit ik er vanacht nog.![]()
Shit, welk raam was het ook alweerquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:54 schreef it_was_me het volgende:
Zeg Bleuzz, heb je golfer al binnengehaald?![]()
Oeh een man die kookt!quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Shit, welk raam was het ook alweer
hij staat nu te koken, arbeidstherapie
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?quote:Op woensdag 15 maart 2006 12:30 schreef PH52 het volgende:
[..]
*PH102] probeert met twee vingers rietje uit strot te trekken [/me]
Ouwe mensen aftuigen, schandalig...
Ik ben te huur hoor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:01 schreef it_was_me het volgende:
Oeh een man die kookt!
* it_was_me wil dat ook wel
Nóg ouder?quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:29 schreef anne_Chris het volgende:
avond allemaal
anneVi is weer thuis en dan verander ik van identiteit
Gut rietje git er nogg !!!quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:03 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Ah!!!!!!!!! Hoe gaat het nu met je?Die Bleuzz ook!
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltjequote:
Me huig zit aan je haakje ....quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
* Bluezz legt Meneer PH in stabiele zijligging, haalt een pincetje uit haar borstzakje, hangt er een vishaakje aan, en vist langzaam maar gestaag het rietje uit het gouden keeltje
oh.. eeehmm... meneer PH? U gorgelt zo raar ????![]()
ouder, jaquote:
En weer niet gaan liggen snurken dat de hele gang wakker wordt, want ik roep zo Bloesiequote:Op woensdag 15 maart 2006 20:56 schreef anne_Chris het volgende:
[..]
ouder, ja
van een kind wat ik gisternacht om twee uur uit een discotheek op het Rembrandtplein mocht plukken. Oooh, de zegeningen van het moederschap. Maar het is me niet in de koude kleren gaan zitten, dus deze oudere jongere gaat![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |