Rolt de nieuwste bewoner even richting zuster B. voor een check-up en een klisma.quote:
Geeft niks, dood gaan we allemaalquote:
Dat is een zekerheid, de enige stabiele factor in het levenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geeft niks, dood gaan we allemaal![]()
![]()
Uhm, tsja........![]()
Nog meer tegeltjes op de WC hangen?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:24 schreef Snaptnix het volgende:
Dat is een zekerheid, de enige stabiele factor in het leven
Hoe is t eigenlijk met de youngster en met jezelf ondertussen, alweer wat beter?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:20 schreef Morwen het volgende:
[..]
Geeft niks, dood gaan we allemaal![]()
![]()
Uhm, tsja........![]()
Miss... Vol is downquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk met de youngster en met jezelf ondertussen, alweer wat beter?
Weet ik en hetzelfde als net, afwachten dus....quote:
Geen dooie boel, het gaat alleen een beetje langzaamquote:
Ja, gaat beter gelukkig, alleen mijn poezedinnetje nietquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:05 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Hoe is t eigenlijk met de youngster en met jezelf ondertussen, alweer wat beter?
Ben jij ff blij dat je langswiptequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:21 schreef tong80 het volgende:
Nou dat doet me goed daar word ik vrolijk van
Ach gossiequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:19 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja, gaat beter gelukkig, alleen mijn poezedinnetje nietHet gaat al tijden niet best, maar het is nu echt over denk ik
![]()
Ik zit steeds bij haar maar ze reageert niet meer en eet al dagen niet meer. Drinken is omdat ik haar dwing. Klotezooi, best wel, morgen maar eens weer naar de dok en anders moet het maar over zijn. Dit gun ik haar niet![]()
Ze is 17 en ik zag dit al langer aankomen, maar leuk is anders, zeg maar.quote:
Ik herken het van familie. Meer hondjes mensen maar als hun hondje overlijdt zeggen ze we nemen er geen meer. En een week later komen ze trots met de nieuwste aandoenlijke aanwinstquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze is 17 en ik zag dit al langer aankomen, maar leuk is anders, zeg maar.
Ik bedoel het niet zo cru. Sorryquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ja logisch. Het is toch een leege, je bent zo gewend aan zo'n beestje om je heen en net zomin als bij een diirbaar persoon wil je zo'n beestje zien lijden of er afscheid van nemen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Tis een ouwe theemuts, maar het is wel goed zo, ik heb al vaker afscheid van haar genomen. Maar het is net Heintje Davids, prop er wat pillen in en ze struint weer verder. Maar nu niet meer, dus moet ik doen wat niemand wil bij een huisdier.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:24 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ach gossieNee dit gun je zo'n beestje niet inderdaad, is ze al oud?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |