Dat effect heeft ze wel op meer mensenquote:
Klopt ja, maar het is niet anders, het hoort erbij. Klotelevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:29 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Ja logisch. Het is toch een leege, je bent zo gewend aan zo'n beestje om je heen en net zomin als bij een diirbaar persoon wil je zo'n beestje zien lijden of er afscheid van nemen.![]()
Jaja, ik snap je welquote:
Uhmm... kruip liever nier meer terug daar waar ik vandaan kom. Denk ook niet dat m'n moeder daar blij mee isquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, ik snap je wel![]()
Al mag je om de dood ook best lachen. Wij maken er zelf een hele toestand van, maar waarom zou het erg zijn om terug te gaan naar waar je vandaan komt![]()
Alhoewel, we komen allemaal krijsend op deze aardkloot![]()
Van mij wel. Snappie?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:39 schreef tong80 het volgende:
Ok ik kom hier vaker als het mag ik ga nu slapen
Mijn eerste post buiten een bb of hbb, maar morwen , heel veel strekte en dikkequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:42 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaja, ik snap je wel![]()
Al mag je om de dood ook best lachen. Wij maken er zelf een hele toestand van, maar waarom zou het erg zijn om terug te gaan naar waar je vandaan komt![]()
Alhoewel, we komen allemaal krijsend op deze aardkloot![]()
Van mij ookquote:
Die heeft jou hierheen geslingerd dus als jij terug wilt kruipen dan mag jij datquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:43 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Uhmm... kruip liever nier meer terug daar waar ik vandaan kom. Denk ook niet dat m'n moeder daar blij mee is![]()
Thanx, M en nee das waar. Maar haar blik zegt mij genoeg en ergens is het een opluchting. Zij en wij hebben er alles aan gedaan. Zij is geen lijdensweg waard en gelukkig hoeft dat bij dieren ook niet.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:45 schreef A-en-M het volgende:
[..]
Mijn eerste post buiten een bb of hbb, maar morwen , heel veel strekte en dikkeom je poese dinnetje, afscheid is nooit leuk
nee klopt, en je heb je poes dinnetje toch een fijn leven gegeven bij je, dus de pijn is er wel , maar de herrinering is ook mooi.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Thanx, M en nee das waar. Maar haar blik zegt mij genoeg en ergens is het een opluchting. Zij en wij hebben er alles aan gedaan. Zij is geen lijdensweg waard en gelukkig hoeft dat bij dieren ook niet.
![]()
Thanx, Hobjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:53 schreef MissHobje het volgende:
He getsie Morwen.. lees het net van je poeze vrouwtje....
Moet er niet aan denken om zo;n beslissing te nemen zeglijkt me zo moeilijk!
Dikke knuf![]()
Ze zit nu achter me, maar er echt zijn is er niet meer bij. Toosjequote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
nee klopt, en je heb je poes dinnetje toch een fijn leven gegeven bij je, dus de pijn is er wel , maar de herrinering is ook mooi.
Dikke knuffel en sterktequote:Op vrijdag 17 maart 2006 04:08 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze zit nu achter me, maar er echt zijn is er niet meer bij. Toosje![]()
Ow en het mag ook over iets anders gaan nu hoor![]()
tis echt goed zo, thanx iedereen![]()
Thanx Newsmanquote:
Jou wil ik toch nog even snel een dikke knuffel gevenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 03:53 schreef A-en-M het volgende:
[..]
nee klopt, en je heb je poes dinnetje toch een fijn leven gegeven bij je, dus de pijn is er wel , maar de herrinering is ook mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |