Ik heb de paarsequote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:43 schreef golfer het volgende:
Heb je wel je blauwe inco-luier weer omgekregen?
quote:
Bofmuts, ik zit nog steeds te stinken in mijn luier van gisterenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb de paarse
En halverwege de nacht word ik verschoond
Mental note plaatst: zuster B. moet halverwege de nacht vrouwe EB even verschonen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb de paarse
En halverwege de nacht word ik verschoond
Ik doe al een jaar met mijn vleugeltjes en ik heb mijn halve familie uitgemoord, maar dat ligt meer aan die eeuwigdurende winterquote:
Bikkeltjes he, die 40+ers?quote:
Niet ingeënt tegen die vogelgriep?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:51 schreef Morwen het volgende:
Ik doe al een jaar met mijn vleugeltjes....
Rusten doe je maar als je dood bent en dat staat zomaar op de agenda op deze leeftijdquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:53 schreef Snaptnix het volgende:
Zeg, ik ging de rust opzoeken, niet de drukte![]()
En waarom heb jij geen fotoboek, Morwen, waar ik die oude (verlopen?) kop even kan nakijkenquote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Rusten doe je maar als je dood bent en dat staat zomaar op de agenda op deze leeftijd![]()
![]()
Neuh, ik zaai graag dood en verderf om me heenquote:
*zuchtquote:Op vrijdag 17 maart 2006 01:58 schreef golfer het volgende:
[..]
En waarom heb jij geen fotoboek, Morwen, waar ik die oude (verlopen?) kop even kan nakijken
Tssk.
Oké, hoi Yvonne.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:03 schreef Morwen het volgende:
Ik ben een man en een kloon, dus dat kan niet...............stel je de paniek eens voor, pandemonium, vloedgolven, aardbevingen.![]()
Nee, dat kan niet. Dan moet je eerst even wat formulieren invullenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:00 schreef Snaptnix het volgende:
[..]
Zeg, doe eens niet zulke enge praat. Ik ben nog in de bloei van m'b leven toevallig mag ik gewoon nog lekker even onbezorgd genieten tot ik een jaar of 80 ben
![]()
quote:
Ik kan niet schrijvenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 02:05 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet. Dan moet je eerst even wat formulieren invullen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |