v 03.14quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:06 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ja hoor, ging zonder problemen. Ik heb wat ruimte gemaakt en kon toen ook de language files installeren. Het enige dat niet lukt is om gesproken aanwijzingen te krijgen, het kreng piept alleen. Kan ook zijn dat de 6230 daar geen ondersteuning voor heeft. Overigens heb ik (nog) geen GPS muis, wel net dat ding van nav4all besteld.
Heb je het hele geheugen leeg gemaakt? Hier is de grootte 247 kB. Welke FW versie heb je (*#0000#)? Ik geloof dat de eerdere FW versies van de 6230 een limiet van 64kB per progsel hebben.
Dat is één van oudste versies. Denk dat het daaraan ligt, volgens mij heb ik het weghalen van die berperking weleens in een changelog zien staan. Betekent dus updaten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:17 schreef marc1982 het volgende:
[..]
v 03.14
maar die 64 kb zou het best kunnen zijn ja..
en heb niet de hele kaart vrij..
zet je het er gewoon op via browser ofzo, of via nokia application installer?
ik op de laatste manier namelijk..
firmware upgraden kan toch alleen bij service point?quote:Op zaterdag 8 april 2006 21:27 schreef vbmot het volgende:
[..]
Dat is één van oudste versies. Denk dat het daaraan ligt, volgens mij heb ik het weghalen van die berperking weleens in een changelog zien staan. Betekent dus updaten.
De kaart heeft er niks mee te maken, de 6230 gebruikt alleen een gedeelte van het interne geheugen voor midlets. Ik heb het via de browser geďnstalleerd maar zie niet in waarom het met de app installer of software als mobimb niet zou kunnen.
Ja, bij een Nokia servicepoint inderdaad. Als je geen garantie meer hebt ligt de prijs om en nabij de 20 euro.quote:Op maandag 10 april 2006 10:46 schreef marc1982 het volgende:
[..]
firmware upgraden kan toch alleen bij service point?
kost dat?
De GPS Muis? Ik heb 'm zaterdag besteld en ik had 'm dinsdag binnen (maar was pas vandaag thuis). Hij gaat dadelijk mee naar Zwitserland, kijken hoe die het doet.quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand hem zaterdag besteld en al binnen?
Ik heb 'm besteld en binnen. Simpel dingetje dat doet wat het moet doen. Ik heb er wat mee gereden en het functioneert uitstekend. Moest wel even een gsm houdertje kopen voor in de auto.quote:Op maandag 10 april 2006 17:26 schreef donald_dick het volgende:
heeft iemand hem zaterdag besteld en al binnen?
En dat van de server laden kost dus wel geld?quote:Op vrijdag 28 april 2006 18:55 schreef 18konijn het volgende:
Nee, die kaarten worden steeds van de server geladen en die moet je dan speciaal opvragen. Maar je hebt niet echt kaarten nodig bij de navigatie, met de pijlen op het scherm kom je er ook.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |