Zolang alle achterlijke tv-kijkers die rotzooi blijven bekijken blijft het voorlopig wel doorgaan natuurlijk. (zie Nederland met elke avond nieuwe bagger op TV).quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:15 schreef Pizzahut het volgende:
nieuw programma in amerika (zal weer es niet)
Worden negerts blank en blanken negerts.
Zitten ze ieder elke ochtend 5 UUR!! in de stoel om opgemaakt te worden. en dit 2 weken lang!!
Waar gaat het in godsnaam nog over???
Dan bel ik in via die van jou en jij via die van mijquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik hou wel van RAS. Lekker inbellen via Remote Access Service
Ik zou gelijk het RIAGG bellen, daarna.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:30 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Ik voorzie een parodie op dit programma; R@b die in de huid kruipt van een moslim.
Valt het je ook op dat dat neger jong nog wel ff snel een horloge gejat heeft?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:24 schreef ScienceFriction het volgende:
http://www.fxnetworks.com/shows/originals/blackwhite/main.html
Best knap met die make-up van dat blanke gezin en de vader van het zwarte gezin... de zwarte moeder en zoon lijken nou niet echt blank of zo...
Als je over de gezichten gaat met je muis kun je de verschillen zien
LOL, dat was me nog niet opgevallen...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:04 schreef Jesse- het volgende:
[..]
Valt het je ook op dat dat neger jong nog wel ff snel een horloge gejat heeft?
En de modjes zijn ook dyslectisch blijkbaarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:19 schreef jaspah het volgende:
jouw?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |