ondanks dat ie oud is, gebeurd het me nog zeer regelmatigquote:
quote:Hallo zusammen
Das ist mir letztens passiert und ich wollte euch warnen.
So funktioniert der Trick:
Zwei sehr gut aussehende 18-jährige Mädchen kommen auf den Migrosparkplatz zu deinem Auto während du damit beschäftigt bist, deine Einkäufe in den Kofferraum zu packen.
Beide fangen dann an mit Fensterspray und Putzlappen deine Windschutzscheibe zu reinigen, wobei ihnen fast die Titten aus den BH's fallen. Es wird dir fast unmöglich sein nicht hinzusehen!
Wenn du dich mit einem Trinkgeld bedanken willst dann weisen sie es ab,
bitten dich aber sie zu einem anderen Einkaufszentrum zu fahren. Du willigst ein und beide steigen auf den Rücksitz.
Während der Fahrt fangen sie an, es miteinander zu treiben. Dann klettert
eine von beiden auf den Beifahrersitz und fängt an dir einen zu bl.... während die andere dein Portemonnaie stiehlt.
Mein Portemonnaie wurde letzten Samstag, Montag, zweimal am Dienstag, Mittwoch, und gestern auf diese Art gestohlen!!
elke dag een literquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:12 schreef -Nielz- het volgende:
Moet je zo vaak tanken dan?
omdat je scheel bent misschien??quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:12 schreef Klonk het volgende:
waarom zie ik dit grapje zowat elke dag terug op fok
en wat bedoel je nu precies vrindquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoe had je dan niet big mac betaald?
nou je was toch op weg naar de mac? je was berooft dus vroeg ik me af hoe je je mcdonalds voedsel had betaaldquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:37 schreef the_jestert het volgende:
[..]
en wat bedoel je nu precies vrind![]()
jammerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:44 schreef the_jestert het volgende:
ben maar niet naar de mac gegaan....................
moest even bijkomen van alle ellendequote:
kan het me goed voorstellenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:47 schreef the_jestert het volgende:
[..]
moest even bijkomen van alle ellende
baal er gewoon van dat het elke keer weer gebeurdquote:
Zal ik een keer met je meegaan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:50 schreef the_jestert het volgende:
[..]
baal er gewoon van dat het elke keer weer gebeurd
ik film het de volgende keer wel. dan heb je tenminste bewijs en kan je aanklagenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:50 schreef the_jestert het volgende:
[..]
baal er gewoon van dat het elke keer weer gebeurd
Tof van je, als ze jou zien zullen ze idd niet komen denk ikquote:
Ja dat of je hoeft niet alles zelf te doen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef the_jestert het volgende:
[..]
Tof van je, als ze jou zien zullen ze idd niet komen denk ik![]()
goe ideequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik film het de volgende keer wel. dan heb je tenminste bewijs en kan je aanklagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |