abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35903388
Tekoop: Rikaline Bluetooth GPS muis

Gaat weg wegens aanschaf van Tomtom GO.

De Rikaline 6030: grote prestaties, laag energieverbruik, draagbaar, oplaadbare/verwijderbare batterijfunctie en draadloze dataoverdracht over Bluetooth.

De Rikaline 6030 Bluetooth GPS ontvanger is een Global Position System ontvanger met Bluetooth draadloze technologie. Deze Bluetooth GPS-ontvanger stelt u in staat GPS data op uw PDA draadloos te ontvangen.

Door middel van het versturen van GPS positie via Bluetooth, kunt u de ontvanger dusdanig positioneren dat u een optimale ontvangst realiseert zonder draden. Als u deze Bluetooth GPS-ontvanger gebruikt, zult u de rommelige kabels en antenne absoluut niet missen en de draagbaarheid van uw PDA & mobiele telefoon vergroten.

In de doos wordt bijgeleverd:

Een li-ion accu

Een reislader met internationale pluggen

Een autolader

Ockeloen.
pi_35903448
Richtprijs 75,-
Ockeloen.
pi_35903482
Nieuwe GPS-ontvangers heb je al vanaf 70 euro. Wat is het voordeel van deze, dat ie veel duurder is?
pi_35911790
Hij gaat 7uur mee op 1 accu. Het is een rikaline (Het merk in de GPS ontvager wereld) en hij kan 12 satelieten tegelijk aan. Jaar geleden gekocht voor 129,- euro.
Maar doe gerust een bod! Via marktplaats is er reeds 50 euro geboden.
Ockeloen.
pi_35911828
Een nieuwe Adapt kost 70 euro, gaat 20 (!!) uur mee, en kan 16 sattelieten aan. Die 50 euro via MP lijkt me een goed bod. Succes ermee.
pi_35911945
Ach ja adapt.. wat zal ik ervan zeggen. Zeer slechte ervaringen mee.
Ockeloen.
pi_35912109
Zoals? Ik had er weinig last mee.

Ohja: dit is een serieuze vraag. Ik ben wel benieuwd wat het voordeel is van dit ding t.o.v. de Adapt. Anders kan ik net zo goed die kopen.
pi_35915202
We hebben er een vriend van me 1 kado gegeven die was DOA (Dead on arrival), hier op het werk komt men ook vaak met die dingen met de klacht dat de bluetooth verbinding wegvalt of niet tot stand kan komen.
Ockeloen.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 20:40:51 #9
82420 N-tertainment
Toeval bestaat niet
pi_35922082
ik heb serieus interesse in de usb autolader die erbij zit. Ik geef je 5,-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')