Tsss, dan is de gemiddelde neger sneller!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:27 schreef BobRooney het volgende:
Ik ren de 100 meter in 9.9 seconden als er hapjes zijn![]()
Maar daar hoef je niet over in te zitten, want die werken niet...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:28 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Tsss, dan is de gemiddelde neger sneller!
Scherpquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:31 schreef WesHell het volgende:
[..]
Maar daar hoef je niet over in te zitten, want die werken niet...
Ja, 5 keer graaien in 1 minuut, zodat de helft van het eten al naast het bakje of het bord ligt. Mega-irritant.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:52 schreef buzzer het volgende:
ik ben nooit zo gretig, ik wacht meestal tot de horde gnoes it het zicht verdwenen is...
dat gegraai altijd
Wat nog erger is. Je bent jarig, neemt het fatsoen om te trakteren. Hele massa stort zich bovenop je traktatie, terwijl jij je afvraagt of iemand je nog gaat feliciterenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:21 schreef DamzkoO het volgende:
Dan is er een collega jarig, zet wat snoep/lekkers bij de koffieautomaat en verspreid het nieuws dat er al dan wel wat lekkers op genoemde plek staat.
Vervolgens -binnen 30 sec.- staan ze allemaal eromheen als een stel gieren die nooit wat te eten krijgt.
Maar vraag je ze om hulp of weet je ergens geen raad mee, hoo maar dat ze je -snel- zullen helpen![]()
Zal denk ik maar iedere dag een zak snoep op mn bureau leggen![]()
traditioneel Nederlands gewoontequote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:21 schreef DamzkoO het volgende:
Dan is er een collega jarig, zet wat snoep/lekkers bij de koffieautomaat en verspreid het nieuws dat er al dan wel wat lekkers op genoemde plek staat.
Vervolgens -binnen 30 sec.- staan ze allemaal eromheen als een stel gieren die nooit wat te eten krijgt.
Maar vraag je ze om hulp of weet je ergens geen raad mee, hoo maar dat ze je -snel- zullen helpen![]()
Zal denk ik maar iedere dag een zak snoep op mn bureau leggen![]()
Mijn record... wat doe jequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:27 schreef BobRooney het volgende:
Ik ren de 100 meter in 9.9 seconden als er hapjes zijn![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |