ik vraag me iedere keer weer af waarom ik op die linkjes in onz klikquote:
Omdat je dom bent?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik vraag me iedere keer weer af waarom ik op die linkjes in onz klik
quote:
ga lekker photoshoppen met paint joh!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:07 schreef Gorgelmuil het volgende:
Weet iemand de url van een website waar je je eigen naam kunt typen die vervolgens in het Google logotype weergegeven wordt?
www.logogle.com was er zo een, maar die is gesloten![]()
Zijn er nog meer bekend?
Ga lekker ergens anders vervelen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:41 schreef Aramacil het volgende:
[..]
ga lekker photoshoppen met paint joh!
TS: www.justfuckinggoogleit.comquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:49 schreef Sjoem het volgende:
[..]
Ga lekker ergens anders vervelen.
Help de TS eens of ga terug naar je babybox.
wees blij dat je niet mag klikkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik mag niet klikken:
Blocked by Websense Category: Tasteless
Mis ik echt iets dan?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 11:59 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
wees blij dat je niet mag klikken
nee je mist echt niksquote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:10 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Mis ik echt iets dan?
Het gaat toch niet over mosterd?
ik ga er met mijn muis overheen en kijk in de statusbar waar de link heen verwijstquote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:27 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
ik vraag me iedere keer weer af waarom ik op die linkjes in onz klik
hoe vaak is dit nou al gepost hier de afgelopen weken. het is weer populair dit grapje.quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef mcDavid het volgende:
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=google+font&btnG=Google+zoeken&meta=
Is het nou zo moeilijk om PI's te lezen en te gebruiken?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:36 schreef B_BOY het volgende:
[..]
hoe vaak is dit nou al gepost hier de afgelopen weken. het is weer populair dit grapje.
Veel mensen kunnen zich ook wel uiten zonder plaatjes.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:46 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Is het nou zo moeilijk om PI's te lezen en te gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |