Volgens mij woonde ze in Waspikquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:44 schreef the_jestert het volgende:
Wie heeft die uitzending toevallig gezien? Zag de herhaling van vanochtend en een vrouw die daarin voor kwam leek heel erg veel op een ex van mij. Het stuk ging over een stel dat een project in Afrika geloof ik opgestart heeft en sponsors in Nederland zocht. Heeft iemand toevallig gehoord waar ze woonden?
He slangetjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:56 schreef Ratelslangetje het volgende:
Hey _ jestert !![]()
Ontopic:Ik zou het niet weten, sorry.
nee, blij wezen met mijn besluit toendertijdquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:54 schreef Dr_Flash het volgende:
dan ga je haar opzoeken en haar nieuwe vriend in elkaar slaan?
Oh dat kan altijd natuurlijkquote:Op vrijdag 10 maart 2006 09:02 schreef the_jestert het volgende:
[..]
nee, blij wezen met mijn besluit toendertijd![]()
![]()
Die bedoel ik ja.............quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:53 schreef Jezusteropeenhoutvlot het volgende:
ja, in Amsterdam ergens. Bedoel je die griet met die enorme spleet tussen haar voortanden? Wees idd blij met je besluit van toen.
Voor iets vaags in Afrika zekerquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:47 schreef B_BOY het volgende:
sponsor der gewoon..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |