nogmaals denken..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:14 schreef Homdeck het volgende:
jammer, ik dacht dat jij weg ging
Inderdaad Golfquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:29 schreef the_jestert het volgende:
misschien een goeie tip voor jou en je kut golf: STERF![]()
probeer je tof te doen ofzow? rot op man, ga varkens neukenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:29 schreef the_jestert het volgende:
misschien een goeie tip voor jou en je kut golf: STERF![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:31 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
probeer je tof te doen ofzow? rot op man, ga varkens neuken![]()
tuurlijk, dat hoor je ook als je je gas loslaatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:30 schreef Vector_SLD het volgende:
Hij was vast afgeleid door het geluid dat uit je kapotte sjonnieuitlaat kwam.
een mens heeft een reactievermogen van gemiddeld een seconde.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:32 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
tuurlijk, dat hoor je ook als je je gas loslaat![]()
cruquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:32 schreef Puttenoar het volgende:
anyway der kan nu wel slotje op.. heb geen zin in dit gezeik..
Varkens neuken, dat doen toch alleen Puttenoaren?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:31 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
lache manquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Varkens neuken, dat doen toch alleen Puttenoaren?
sorry, maar ik reed al op de kruising en was al aan het richting veranderen, dus jah ik had me gas al los, niet helemaal natuurlijk, dan schiet het niet opquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:33 schreef Vector_SLD het volgende:
[..]
een mens heeft een reactievermogen van gemiddeld een seconde.
neen, dat volk komt uit Huinenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:34 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Varkens neuken, dat doen toch alleen Puttenoaren?
heb jij vaker los gas ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:35 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
sorry, maar ik reed al op de kruising en was al aan het richting veranderen, dus jah ik had me gas al los, niet helemaal natuurlijk, dan schiet het niet op![]()
Nu komt de aap uit de mouwquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:35 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
sorry, maar ik reed al op de kruising en was al aan het richting veranderen, dus jah ik had me gas al los, niet helemaal natuurlijk, dan schiet het niet op![]()
kloptquote:
rijden in een golf, varkens neuken, lijkt allemaal wel heel erg veel op elkaarquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:31 schreef Puttenoar het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
klopt
Maar het is een eerste actie die zo leuk is en makelijk..
vooral omdat ik heb gehoord dat het een gemene grap is van de Adminnaars..
Leg dat eens uit!quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
klopt
Maar het is een eerste actie die zo leuk is en makelijk..
vooral omdat ik heb gehoord dat het een gemene grap is van de Adminnaars..
Feit dat dat in het onzin topic sta, zeg al genoeg.quote:
Je gaat hier toch niet serieus op in...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Feit dat dat in het onzin topic sta, zeg al genoeg.
Daarnaast heeft niet eens een Admin het getyped & als ik op die link klik mogen ze mijn ID best weten, beetje goede server encrypt het wachtwoord, dus niemand die het zal weten :-)
Onzin voor het leven dus.. zoals waar het topic stra
helemaal waar en vooral lachwekkend dat jij er zoeen lang verhaal aan gaat typen zodat je neus niet langer zo groot is als de auto van je buurman en daarvan de hond,quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:51 schreef Chinless het volgende:
[..]
Feit dat dat in het onzin topic sta, zeg al genoeg.
Daarnaast heeft niet eens een Admin het getyped & als ik op die link klik mogen ze mijn ID best weten, beetje goede server encrypt het wachtwoord, dus niemand die het zal weten :-)
Onzin voor het leven dus.. zoals waar het topic stra
Ikke wel, die gozah beetje uitlullenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Je gaat hier toch niet serieus op in...
Serieus en daarna opeens niet of ?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:55 schreef Chinless het volgende:
[..]
Ikke wel, die gozah beetje uitlullen![]()
Aangezien hij roep dat zijn usericon "fake" is maar absoluut niet zo is, kan k wel lachen om
de sukkel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |