Nee ze posten multifunctioneel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:18 schreef remlof het volgende:
[..]
ik heb na 1 uur weinig actie meer gezien... zouden ze dan allemaal fulltime werken?
cynix ook...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:46 schreef svann het volgende:
Moest effe mijn leesbril opzetten voor dat priegelig 40+ in de AT.
Damn! Ze hebben het nog gedaan ook!
En Laffer grijs...
En 't werkt ook nog.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:46 schreef svann het volgende:
En Laffer grijs...
details, dat weten ze morgen toch niet meerquote:
Zowiezo Cynix erbij is 't al geslaagd.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
cynix ook...
en beiden rollatormod
Daarom heeft dit subforum nou net dat beetje extra.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
details, dat weten ze morgen toch niet meer
dus wat je zegt is dat dit subforum naast ONZ en PUB een derde SC-SF isquote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daarom heeft dit subforum nou net dat beetje extra.![]()
Nee man een boel dingen kunnen hierheen omdat er gewoon een grote groep 40+ is die goede raad kunnen geven.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dus wat je zegt is dat dit subforum naast ONZ en PUB een derde SC-SF is
dat grijs is wel vaag inderdaad, is dat een geintje?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:46 schreef svann het volgende:
En Laffer grijs...
als de 40+ers raad willen geven dan weten ze wel waar ze moeten zijn,ihet lijkt me juist dat dit topic is voor 40+ers die in hun zoveelste MLC terecht zijn gekomen, en het nu ff niet meer wetenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nee man een boel dingen kunnen hierheen omdat er gewoon een grote groep 40+ is die goede raad kunnen geven.![]()
ach tis wel duidelijk, ze zijn niet normaal, maar wel oudquote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:57 schreef remlof het volgende:
[..]
dat grijs is wel vaag inderdaad, is dat een geintje?
Jij snapt er weer helemaal nix van.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 03:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als de 40+ers raad willen geven dan weten ze wel waar ze moeten zijn,ihet lijkt me juist dat dit topic is voor 40+ers die in hun zoveelste MLC terecht zijn gekomen, en het nu ff niet meer weten
ok, dan zal ik een volgende keer nog eens kijkenquote:
Is de rollator wel goed gesmeerd?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 07:29 schreef Cynix ® het volgende:
Ik lag om 11 uur of zo al.
Maar dit weekend ga ik lekker gek doen en blijf ik gewoon op tot wel 12 uur!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |