Enkel een korte aanval van boosheid. Net zoals ik gisteren een korte aanval van vrolijkheid had.quote:
Ik ben zelf een ernstig geval van stemmingsafwezigheid. Tussen mijn grootste depressies en mijn dagelijkse staat is nauwelijks een verschil op te merken. Sowieso ben ik een redelijk positief ingesteld mens. Maar hey, wie zou dat niet als hij/zij mij was.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:41 schreef broer het volgende:
[..]
Enkel een korte aanval van boosheid. Net zoals ik gisteren een korte aanval van vrolijkheid had.
Stemmingswisselingen. Gotta love 'em...
Ja, duh. Dat zou ik ook zijn als ik jou was.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik ben zelf een ernstig geval van stemmingsafwezigheid. Tussen mijn grootste depressies en mijn dagelijkse staat is nauwelijks een verschil op te merken. Sowieso ben ik een redelijk positief ingesteld mens.
Dat zeg ik.quote:Maar hey, wie zou dat niet als hij/zij mij was.
Sorry. Maar in die template doen de quick-PI's en de quick-quote het niet meer.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:43 schreef I.R.Baboon het volgende:
Overigens word ik wel depressief van het feit dat je niet de blauwe PI's hebt, broer.
Bij mij wel hoor. Al kostte het wel wat gekloot.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:45 schreef broer het volgende:
[..]
Sorry. Maar in die template doen de quick-PI's en de quick-quote het niet meer.
Ik hou niet van gekloot. Daar krijg ik stemmingswisselingen van.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Bij mij wel hoor. Al kostte het wel wat gekloot.
Nou, in principe stond in BUG de tool waarmee het zou moeten werken. Maar die werkte niet. En toen ging iemand anders ermee kloten en een nieuwe tool maken en toen werkte het wel. (Dus het enige gekloot van mij was een niet werkende extensie installeren en weer verwijderen).quote:Op zondag 19 maart 2006 02:47 schreef broer het volgende:
[..]
Ik hou niet van gekloot. Daar krijg ik stemmingswisselingen van.
(Over hoeveel gekloot hebben we het, eigenlijk? Is het de moeite waard?)
Koel. Ga ik even opzoeken.quote:Op zondag 19 maart 2006 02:49 schreef I.R.Baboon het volgende:
Het gaat om het QR-PI topic, daar staat de link wel ergens aan het einde.
Yoquote:
Dat laatste was eenmalig. En sindsdien heb ik niet meer geblowed (en daarmee ben ik vast de enige in Maynooth).quote:Op zondag 19 maart 2006 02:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Yo![]()
Doe je nog wel eens iets anders in Ierland dan feesten en stoned in collegebanken rondhangen![]()
Nee, want dat is absoluut onmogelijk te bereiken met OV (en ik heb dan wel een rijbewijs maar dat gebruik ik liever niet hier). Maar goed, m'n huisgenoten komen er vandaan dus misschien kom er via hen nog een keer.quote:Heb je al iets van Donegal gezien![]()
Jammer, want Donegal is hartstikke mooi. Maar ja, je bent er natuurlijk om te studerenquote:Op zondag 19 maart 2006 02:57 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Dat laatste was eenmalig. En sindsdien heb ik niet meer geblowed (en daarmee ben ik vast de enige in Maynooth).
[..]
Nee, want dat is absoluut onmogelijk te bereiken met OV (en ik heb dan wel een rijbewijs maar dat gebruik ik liever niet hier). Maar goed, m'n huisgenoten komen er vandaan dus misschien kom er via hen nog een keer.
Oja, dat is waar ook. Maandag zit m'nquote:Op zondag 19 maart 2006 02:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jammer, want Donegal is hartstikke mooi. Maar ja, je bent er natuurlijk om te studeren![]()
Ja, ik heb nog wel wat meer foto's, maar goed, die komen nog wel een keer. Het was hoe dan ook geslaagd.quote:Ziet er gezellig uit, St. Patrick´s Day!![]()
Zeikerd.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:02 schreef broer het volgende:
Nu moet ik wel weer helemaal wennen aan alle nieuwe plekken van de AT.
Ja!quote:Op zondag 19 maart 2006 03:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zeikerd.
Ik wacht ook nog, broer.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:07 schreef broer het volgende:
[..]
Ja! [afbeelding]
Ik voel me nu wel heel 2002. Wanneer krijg ik toegang tot het oldbie-forum?
Dank je wel. Het gaat wel langzaam, maar alleen 'Who by fire' is het wachten al waard.quote:Op zondag 19 maart 2006 03:10 schreef I.R.Baboon het volgende:
Nou ja, je moet er van houden he. Maar dat doe ik wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |